Hello! SOS! olyat szopok ezzel a retekkel ! olyan gondom van hogy tegnap raktam össze a gépet új tömítésekkel és hiába indítottam a gépet nem bírta tekerni az önindító a motort mondom mi a frenc hát olyan könnyen forgott! kivettem a gyetyát és az összes hütő víz ott jött ki de az összes a motorba volt meg a kipufogóban mi lehet a gond mert ez nem kicsi gond! ?
Hali, mi a véRedényEtEk a cpi sm 50ről? nyilván nem fogyasztás végsebesség , fékbetétek elkopási ideje érdekel... hanem hogy mennyire tükrözi az ára a minőséget? ezen is vajon olyan törékeny szar műanyag van mint némelyik kóreai robogón?ha van véleményed ne tartsd magadban! :Dkösz
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne h 2005-s uj kasznis sr-em oraja mérföldben számol.Át lehet valahogy állitani km -re a kapcsolok segítségével vagy csak szakszervizbe? Másik kérdés h csak magas fordulatrol indul milyen sulyu görgöt rakjak bele ami nem is tul könnyű de nem is tul nehéz.
Bele biztos, hogy nem fúrnék, de feljebb szeretném helyezni kicsit a kipufogót, hogy több látszódjon a felniből és arra gondoltam tömörebb képet mutatna 2 dobbal.
A hátsó lámpák helyén kifigyelő 2 csőről már letettem, mert időbe telt, hogy rájöjjek : a műanyag tank alatt jobb, ha nem keverek forró csövekkel
Lesz negatív hatása hozzá ne nyúlj ha jót akarsz. Még kifurkálni sem szabad. Ha nincs meg a kell fojtás, és öblítés akkor nagyon gatya lesz, azt se tudod, hogy mit csinálj majd vele.
Van annak bármilyen negatív hatása, ha a rezonátor mögött megcsapolod a kipufogót és 2 dobot teszel rá ?
Tegnap megmostam végre ... leszedegettem azokat a kopott matricákat .... ma délelőtt összedobtam egy skiccet és elég zorronak tűnik a fehér feni, 2 alsó idom, kopoltyúk, dekli / fekete berúgó, fekete aprilia felirat / opcióban a dolog.
Csak azért nem csattintom be a képet, mert megfulladnátok a röhögéstől a péjntes kép láttán, de jó le
sikerült szétkapnom a variátort, csak épp elhamarkodottan vettem hozzá görgőt, és nem a megfelelő méretű és súlyú lett, de azért kipróbáltam... viszont így számomra feleslegessé vált! Van akinek esetleg kell egy Polini 15x12 5,5g-s görgőszett? 1x használt (kb 4-5km-t) csak a próba miatt...
1800ft-ért eladnám valaki Pest közelinek...
Valaki esetleg?
Két napja sikerült beszereznem egy 2010-es SR 50 LC Street-et a GSR mellé amolyan rövid távon szaladgálós motornak, és néhány dolgot szeretnék tőletek kérdezni, mint tapasztaltabbaktól. Első körben, ha valaki tudna nekem engine workshop manualt linkelni (C364M típusú motorhoz, a manual száma 8140822), azt nagyon megköszönném. Magáról a motorról van kétféle manualom is, a 8140212-es számú a hátul körlámpás, illetve a 8140817-es számú 2005-ös hátul csíklámpás SR-ről.
A másik kérdésem az lenne, hogy az mennyire normális, hogy reggel, hideg motorral úgy indul, ha egy minimális gázt húzok rá? Amint elindult, az alapjárat már megmarad, nem fullad le, illetve a szivató is működik valószínűleg, mivel az alapjárat kicsit megnövekszik. Illetve a nap további részében is bármikor pöccre indul, egyedül reggel, az éjszakai leállítás után nehézkes. Mire lenne érdemes ránézni, hogy ezt ne csinálja? Egyébként nagyon jó gépnek tűnik a kis SR, szerintem sok km-t fogunk együtt megtenni.
Sziasztok!
Robogó vásárlás előtt állok. Olyan 2000-2005 közötti DiTech SR 50-eseket nézegetek. Ami ebből kifolyólag érdekelne, hogy injektoros vagy karburátoros közül melyiket érdemesebb megvenni? Több helyen mondták, hogy a karburátoroshoz nagyon olcsók az alkatrészek, az injektoroshoz pedig elég drágák...Ez mennyire valós? Miben jobb egy injektoros? Mert akkor ennyi erővel nem venne senki injektorost.
Esetleg legyen repsol?
ár=22000ft
érdeklödni:spmito@freemail.hu
Bele biztos, hogy nem fúrnék, de feljebb szeretném helyezni kicsit a kipufogót, hogy több látszódjon a felniből és arra gondoltam tömörebb képet mutatna 2 dobbal.
A hátsó lámpák helyén kifigyelő 2 csőről már letettem, mert időbe telt, hogy rájöjjek : a műanyag tank alatt jobb, ha nem keverek forró csövekkel
Van annak bármilyen negatív hatása, ha a rezonátor mögött megcsapolod a kipufogót és 2 dobot teszel rá ?
Tegnap megmostam végre ... leszedegettem azokat a kopott matricákat .... ma délelőtt összedobtam egy skiccet és elég zorronak tűnik a fehér feni, 2 alsó idom, kopoltyúk, dekli / fekete berúgó, fekete aprilia felirat / opcióban a dolog.
Csak azért nem csattintom be a képet, mert megfulladnátok a röhögéstől a péjntes kép láttán, de jó le
1800ft-ért eladnám valaki Pest közelinek...
Valaki esetleg?
Két napja sikerült beszereznem egy 2010-es SR 50 LC Street-et a GSR mellé amolyan rövid távon szaladgálós motornak, és néhány dolgot szeretnék tőletek kérdezni, mint tapasztaltabbaktól. Első körben, ha valaki tudna nekem engine workshop manualt linkelni (C364M típusú motorhoz, a manual száma 8140822), azt nagyon megköszönném. Magáról a motorról van kétféle manualom is, a 8140212-es számú a hátul körlámpás, illetve a 8140817-es számú 2005-ös hátul csíklámpás SR-ről.
A másik kérdésem az lenne, hogy az mennyire normális, hogy reggel, hideg motorral úgy indul, ha egy minimális gázt húzok rá? Amint elindult, az alapjárat már megmarad, nem fullad le, illetve a szivató is működik valószínűleg, mivel az alapjárat kicsit megnövekszik. Illetve a nap további részében is bármikor pöccre indul, egyedül reggel, az éjszakai leállítás után nehézkes. Mire lenne érdemes ránézni, hogy ezt ne csinálja? Egyébként nagyon jó gépnek tűnik a kis SR, szerintem sok km-t fogunk együtt megtenni.
Előre is köszi a segítséget!
Robogó vásárlás előtt állok. Olyan 2000-2005 közötti DiTech SR 50-eseket nézegetek. Ami ebből kifolyólag érdekelne, hogy injektoros vagy karburátoros közül melyiket érdemesebb megvenni? Több helyen mondták, hogy a karburátoroshoz nagyon olcsók az alkatrészek, az injektoroshoz pedig elég drágák...Ez mennyire valós? Miben jobb egy injektoros? Mert akkor ennyi erővel nem venne senki injektorost.
Előre is köszi a válaszokat!