Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a külső fogat támasztod ki , egy a lényeg ne üsd . nyomásra hosszú krovával nekem 10 böl 10x lejött
az olajszűrőleszedőt lazitás irányal ellentétesen felrakod a külső
szíjtárcsára és egy 17-es krowával meglazitod az anyát az olajszűrőleszedő szalagjának a közepén legyen a szijtárcsa ne csúszon el mert akkor a fogak eltörnek ha egyedül nem megy ketten szereljétek az egyik megfogja az olajszűrőleszedőt a másik adig lazitja krowaval. A Kuplungharangot is ugyanigy le tudod szedni olajszűrőleszedővel elsőre nehéznek tünik de bele lehet jönni nekem is nehéz volt először leszedni.
olajszűrő leszedőt még tudok is szerezni, de azt hova teszed rá? A variátor blokkolót ahogy néztem az enyémre nem lenne jó. Morini blokkos, és kb nekem egy ilyen nagy anya csavarhoz hasonlít amit le kéne fogni, nem pedig olyanra mint ami a képen van.... :(
Köszi! A belső fogaskerékre gondoltál? Oda teszed be? nem nyírhatom vele el a fogakat?
az nem jo megoldas
vegyél egy vario blokkolót!
vegyél olajszűrőleszedőt
vagy egy variátorblokkolót ezekel le lehet szedni a variót.
varió blokoló
olajszűrő leszedő
Én ki szoktam ékelni a blok és ez fog között egy 3mm vaslappal , és egy krovával jól megtekerem....
egyszer talán majd megkomolyodom,és lehet hogy egy jót beszélgetünk
köszi
Ez nem magyarázkodás, kérdés volt :)
Nekem nem kell magyarázkodnod, a magam részéről én már leírtalak.
9-10 eFt egy új.
Mennyibe fáj egy új ? gondolom nem érdemes használtan .
igazad van ha nem pörögne olaj se lenne .
sziasztok!
A görgőket szeretném kicserélni, de a variátort nem tudom szétszedni.
Az anyát nem tudom lelazítani, ami az ékszíjtárcsa külső (légterelő?) előtt van. Tudtok segíteni, hogy hova "támasszak" be. Hol tartsak ellen..?! Hogy sikerüljön?
hogy raknák fel képet arról ami nincs. A Quad 3 napig volt nálam, és finoman fogalmazva rejtett hibák miatt ment vissza a gazdihoz? :) . Lehet túl sokat nyomoztam vétel ellőt
A vízpumpa mindenképpen folyamatosan pörög. Ez a termosztáttól független dolog.
Azért eladóak mert a motort is eladtam és a Leó-ra meg nem jók. Elméletileg szövetszakadásuk nincsen, mert használtam őket, viszont a pirelli-t én ár nem raknám fel, mert eleve kevés rajta a futó, és ősrégi a gumi anyaga is (DOT szám). Igen, a kettő kerül ennyibe.
víz..
nem jo a rallyra most néztem meg az enyémnek az olajtartályát
most néztem a hirdetést az egyik gumi egész jó álapotú
szövetszakadás vagy valami bajuk van? miért adod el?
1500ft a kettőre vonatkozik?
Nem tudom hogy jó-e más motorra. A gumik hirdetésénél leírtam, hogy milyen állapotban vannak.
Ezen még gondolkodnom kell. Igazából főként csak lakott területen belül járkálok, ezért praktikusabb nekem a robogó. Túl nagyot sem akartam, de azért olyan kell ami tudja tartani a 90-es utazót. Szép és jó a Leó, de elég sok nyűg volt(van) vele. Ehhez persze hozzátartozik az is, hogy az előző gazdi nem viselte gondját....
szia kinter

Érdekelne egy olajtartály mert az enyém
el van repedve
Aprilia rally lc-re jó?
ja és a gumik is érdekelnének hány %-os a kopás?
Mit képzelsz helyette?
Neked is csak annyira kell gyorsnak lenni ahogy ő megígérte a képet... a másik motorjáról...