az olajszűrőleszedőt lazitás irányal ellentétesen felrakod a külső
szíjtárcsára és egy 17-es krowával meglazitod az anyát az olajszűrőleszedő szalagjának a közepén legyen a szijtárcsa ne csúszon el mert akkor a fogak eltörnek ha egyedül nem megy ketten szereljétek az egyik megfogja az olajszűrőleszedőt a másik adig lazitja krowaval. A Kuplungharangot is ugyanigy le tudod szedni olajszűrőleszedővel elsőre nehéznek tünik de bele lehet jönni nekem is nehéz volt először leszedni.
olajszűrő leszedőt még tudok is szerezni, de azt hova teszed rá? A variátor blokkolót ahogy néztem az enyémre nem lenne jó. Morini blokkos, és kb nekem egy ilyen nagy anya csavarhoz hasonlít amit le kéne fogni, nem pedig olyanra mint ami a képen van.... :(
sziasztok!
A görgőket szeretném kicserélni, de a variátort nem tudom szétszedni.
Az anyát nem tudom lelazítani, ami az ékszíjtárcsa külső (légterelő?) előtt van. Tudtok segíteni, hogy hova "támasszak" be. Hol tartsak ellen..?! Hogy sikerüljön?
hogy raknák fel képet arról ami nincs. A Quad 3 napig volt nálam, és finoman fogalmazva rejtett hibák miatt ment vissza a gazdihoz? :) . Lehet túl sokat nyomoztam vétel ellőt
Azért eladóak mert a motort is eladtam és a Leó-ra meg nem jók. Elméletileg szövetszakadásuk nincsen, mert használtam őket, viszont a pirelli-t én ár nem raknám fel, mert eleve kevés rajta a futó, és ősrégi a gumi anyaga is (DOT szám). Igen, a kettő kerül ennyibe.
nem jo a rallyra most néztem meg az enyémnek az olajtartályát
most néztem a hirdetést az egyik gumi egész jó álapotú
szövetszakadás vagy valami bajuk van? miért adod el?
1500ft a kettőre vonatkozik?
Ezen még gondolkodnom kell. Igazából főként csak lakott területen belül járkálok, ezért praktikusabb nekem a robogó. Túl nagyot sem akartam, de azért olyan kell ami tudja tartani a 90-es utazót. Szép és jó a Leó, de elég sok nyűg volt(van) vele. Ehhez persze hozzátartozik az is, hogy az előző gazdi nem viselte gondját....
szíjtárcsára és egy 17-es krowával meglazitod az anyát az olajszűrőleszedő szalagjának a közepén legyen a szijtárcsa ne csúszon el mert akkor a fogak eltörnek ha egyedül nem megy ketten szereljétek az egyik megfogja az olajszűrőleszedőt a másik adig lazitja krowaval. A Kuplungharangot is ugyanigy le tudod szedni olajszűrőleszedővel elsőre nehéznek tünik de bele lehet jönni nekem is nehéz volt először leszedni.
vegyél egy vario blokkolót!
vagy egy variátorblokkolót ezekel le lehet szedni a variót.
varió blokoló
olajszűrő leszedő
A görgőket szeretném kicserélni, de a variátort nem tudom szétszedni.
Az anyát nem tudom lelazítani, ami az ékszíjtárcsa külső (légterelő?) előtt van. Tudtok segíteni, hogy hova "támasszak" be. Hol tartsak ellen..?! Hogy sikerüljön?
most néztem a hirdetést az egyik gumi egész jó álapotú
szövetszakadás vagy valami bajuk van? miért adod el?
1500ft a kettőre vonatkozik?
Érdekelne egy olajtartály mert az enyém
el van repedve
Aprilia rally lc-re jó?
ja és a gumik is érdekelnének hány %-os a kopás?