Helló mindenkinek én még új vagyok és segítséget szeretnék kérni abban hogy tudtok-e profi ditech szerelőt Veszprém vagy Zala megyében.Segítséget megköszönném akár e-mailben is bmate91@citromail.hu
udv mindenkinek . Szerintetek mi a baja lehet a motromnak ?:( a tunetei az, hogy olajhiany miatt besult a motor ezert ujj fotengely es ujj fotengelycsapagyak kerultek belew , es mivel a henger nagyon oszekarcolodott az eddigi 50 ccm helyett kerult bele egy 70 ccm-s henger es a tobbi minden ugyan olyaN mint eddig , es az a gondom hogy a motornak nincs erelye es nem megy relantinba , csak horog mint ha nem kapna levegot a karburatort viszont hiaba allitgatom mert nem lesz tole nagy valtozas. szerintetek ha vennek a karburatorba nagyobb fuvokakat akkor menne normalisan vagy mit kellene bele vegyek ahoz hogy normalisan menjen? valaszaitokat elore is koszonom.:D
Üdv mindenkinek!
vettem egy leovince tt kiput az sr-embe. jelenleg minden gyári a motoron, előre láthatólag kell e valamit változtatni a variátoron, hogy a legjobb teljesítményt érjem el? gondolok görgőre, szíjra, kuplungrugóra, esetleg főfúvókára?
Olyanokat kérdeztek, de én sem vagyok mindentlátó orákulum. Veszel egy fúvóka készletet, és próbálkozol. Ebből áll egy behangolás. Lehet hogy 20-szor szeded le és vissza a karbit, de ez ilyen. Egyébként a gyertyakép sokat elárul. Szegény keverékkel ne használd, mert komoly gondokat okozhat. 2T motortól egyébként sem kell sajnálni a benzint (és az olajat sem), mert a 2T nem az üzemanyagtakarékosságról szól. Nyitottabb kipufogó=több benzin.
50-es henger van a gépen vettem
rá egy giannelli reverset szerinted hanyas főfúvóka kell bele?
most 78-as van benne de 60-tól erőlködve húz kifele.
3,5g-os görgővel még megpróbálom most a 4g-os al nagyon gyenge 60-tól erőlködik
A kuplung előre-hátra tekerése közben valamennyi "lötyögésnek" lennie kell, ez természetes. Ha darál, az már nem. Sajnos ezt csak akkor tudod meg, ha elkezded bontani lefelé a dolgokat. Innen én sem látok bele.....
köszi Kinter, tudsz valamilyen támpontot adni a cserélendő alkatrészekhez? ez egy fekvő minarelli (www) 2001es eguről szokta rendelni, de ott nem igazán láttam ide csapágyat, csak áttételt
sziasztok, ha forgatom előre hátra a kuplungot, és kotyogó hang kísésri az csapágyra utal ? mert menet közbe darálás szerű hang halaltszik... és még nem fejtettem meg mi. help mee :D
Meglehet, de a lap olyan vastag legyen mint a gyári. A hengerfej tömítés viszont csak gyári, vagy spécin kivágott réz lemez lehet, de az többe lesz mint a gyári...
Hello, én nem kísérleteznék a lemez lemez tömítés helyett papírral mert biztos hogy nem hosszú távú megoldás , nem is beszélve a méretekről (tömítés vastagsága stb.), Néz körül itt szerintem nem horror az ára és biztos hogy jobb megoldás;http://italmondo.hu/shop/27-mo...
szerintetek ha nem veszek tömítésszettet hanem csak lapot és kivágdosom az úgy jó lesz? és a ditech lemezhengerfej tömítést lehet helyettesíteni ugyanezzel? üdv
Sok agyalás után rájöttem, hogy lehet a felnikúpot rögzíteni
Beírom, hátha megcsinálná más is ....
Kell esztergálni egy perselyt a felnibe, amiben van 3, vagy 4 átmenő süllyesztett menetes furat .... a persely belső része szintén menetes.
Beteszed a perselyt a felnibe, az kis furatokba való csavarokkal lehet rögzíteni magát a betétet, majd a már stabil fészekbe lehet becsavarni a kúpot. A kúp alján hagynék egy 3-4mm egyenes részt amit 60 fokonként befurkálnék .... ezeken a pontokon lehetne ráhúzni.
vettem egy leovince tt kiput az sr-embe. jelenleg minden gyári a motoron, előre láthatólag kell e valamit változtatni a variátoron, hogy a legjobb teljesítményt érjem el? gondolok görgőre, szíjra, kuplungrugóra, esetleg főfúvókára?
50-es henger van a gépen vettem
rá egy giannelli reverset szerinted hanyas főfúvóka kell bele?
most 78-as van benne de 60-tól erőlködve húz kifele.
3,5g-os görgővel még megpróbálom most a 4g-os al nagyon gyenge 60-tól erőlködik
mikor tolom a motort a hátsó kerék kotyog.
de néztem a kerékcsapágyat az is jó.
mi lehet baja?
Veszprémben keresek "profi" szerelőt minarelli blokkhoz, valakinek javaslata?
Üdv
G
engem a gianneli reverse érdekelt.
annyit láttam hogy rozsdásak le kell festeni.
Beírom, hátha megcsinálná más is ....
Kell esztergálni egy perselyt a felnibe, amiben van 3, vagy 4 átmenő süllyesztett menetes furat .... a persely belső része szintén menetes.
Beteszed a perselyt a felnibe, az kis furatokba való csavarokkal lehet rögzíteni magát a betétet, majd a már stabil fészekbe lehet becsavarni a kúpot. A kúp alján hagynék egy 3-4mm egyenes részt amit 60 fokonként befurkálnék .... ezeken a pontokon lehetne ráhúzni.
Na ?
Vélemény ?