Kell egy olajszűrő leszedő megfogod vele a kuplungharangot
17-es krowaval meglazitod az anyát.
a kuplungpofát is meg kell fogni az olajszűrőleszedővel
és egy vizpumpafogóval meg az anyát meglazitod.
összerakásnál meg a térdedel nyomd le a kuplungpofát és kapasd rá az anyát. utána megint olajszürőleszedővel megfogod a kuplungpofát és a vizpumpafogóval meg az anyát meghuzod rajta.
kell valami amivel ráfogsz a kuplung harangra, nekem olyan van ami b eakad a lyukakba, és igylejön a nagy anya. Odafigyelni akkor kell mikor magát a rugót veszed ki én lábban szoktam leszorítani. Összerakáskor is ugyan ugy lábbal leszorítom, anya rá, és már mehet is össze. Jó szerelést!
Üdv!Ismét elkéne egy kis tanács kontrasztrugót szeretném kicserélni.Milyen meglepetésekre számítsak?szerszámaim vannak ithon nagy választékban.1 kérdés célszerszámra van e szükség ha igen mire vagy mivel pótólható?
Golom az új rugót nehéz lessz visszarakni ha igen ezzel kapcsolatban elfogadnék némi tanácsot.
köszönöm!
egyébként közbe kiderült, 6.4 g-os görgő volt benne, azért torpant meg, nehezen forgott ki. most teszteltem, 5.7 g-vel volt a legjobb.olyat kell majd keresnem!
érdekelne egy leo vince tt kipu, ha van valakinek szoljon!
kösszi
A múltkor felraktam pár képet a szétkopott Malossi Multivaromról. Támadt egy korszakalkotó ötletem. A kopást kitöltöm két komponensű fémtartamú epoxyval. Az elég kemény anyag 1 próbát megér. http://szupermagnes.hu/spd/RAG...
Engedi, csak ne ész nélkül, mert megváltozhat a sűrítés tőle. Ami annyit jelent, hogy azután 95-ös benzin már kevés lesz és szétveri a csapágyakat is. De ha elviszed a gépműhelybe, akkor ott úgyis tudják.
Nem én festettem, én csak apró színmódosításokat csináltam rajta. Szóba került az új fényezés, és bátyám azt mondta (autókat szokott fújni), hogy akár egy fél literből is kijön az SR, attól függően hogy hányféle szín lesz rajta.
Lemértem a régi görgőket, igaz csak 2g grammonként osztott konyhai mérlegen Ennek fényében legalább 6g volt benne, de legalábbis a leginkább kopott görgőre egyből dobta a 6ost .... de abból annyi hiányzik, hogy simán lehetne 7, 7.5 is.
Disznóul tol a 3.5össel, de szerintem nagyon forog a motor.
egy 4.5 vagy 5.5-re való cserénél számítsak arra, hogy kuplungrugót is cserélni kell, vagy kiveszem, beteszem és minden jó ahogy van ?
nem tuom mennyibe kerül ferodoloztatni ha elkopik
gyári használtat szoktam venni pont most
vettem egyet 4000-ért de olyan mint egy uj nem sokat
mehetett és gyári legalább nem utigyári hulladék.
egyszer engem is megvagott egy szaki 3500-ér égette ki a kiput.
de ez naon sok egy égetésért. de találtam most egy nyugdijas lakatos embert van neki lánghegesztője is és ő kiégette nekem 1500-ért azt hitem többet fog kérni. most a könyöknél volt megrepedve a kipu elvittem neki 500ft-ért végig csipte lángal és jó munkaja van neki.
Szia
én most vettem egy giannellli reverset nyiregyhazan egy bontostól
rendes megbizható a srác meg jó árban adta 15.000-ért.
volt neki 2db piaggio-hoz való sportkipu is az árat nem kérdeztem tőle
mert nekem fekvő minarelire kell kipu.
adok linket a hirdetéséről telefonon hivd fel az emailt nem naon nézi. itt a cime
Üdv!sr50r piaggio blokkos robogomhoz keresek kipufogot, kuplungot.
olyat csinál a moci, hogy 40-ig húz, ott meg mintha váltana sebességet mint egy babetta, kisebb fordulaton, de azert megy tovább.szal megtorpan. mi lehet ez? görgö? elvileg minden gyári a mociban! mekkora görgö van ebben gyarilag?
elöre is köszi a segitséget!
17-es krowaval meglazitod az anyát.
a kuplungpofát is meg kell fogni az olajszűrőleszedővel
és egy vizpumpafogóval meg az anyát meglazitod.
összerakásnál meg a térdedel nyomd le a kuplungpofát és kapasd rá az anyát. utána megint olajszürőleszedővel megfogod a kuplungpofát és a vizpumpafogóval meg az anyát meghuzod rajta.
2t szintetikus Agip-ot 2500- helyett ide adta 2000-be
lehet vele üzletelni
ralyhoz műszerfalat, kuplungpofát,
meg most a kiput vettem tőle rendes becsületes srác
nem csap be senkit se.
Golom az új rugót nehéz lessz visszarakni ha igen ezzel kapcsolatban elfogadnék némi tanácsot.
egyébként közbe kiderült, 6.4 g-os görgő volt benne, azért torpant meg, nehezen forgott ki. most teszteltem, 5.7 g-vel volt a legjobb.olyat kell majd keresnem!
érdekelne egy leo vince tt kipu, ha van valakinek szoljon!
kösszi
http://szupermagnes.hu/spd/RAG...
Szerintetek?
rugót tegyél ugy a fasza.
a 4,5-es és 5,5-esel is próbáld meg a piros rugókal.
Lemértem a régi görgőket, igaz csak 2g grammonként osztott konyhai mérlegen Ennek fényében legalább 6g volt benne, de legalábbis a leginkább kopott görgőre egyből dobta a 6ost .... de abból annyi hiányzik, hogy simán lehetne 7, 7.5 is.
Disznóul tol a 3.5össel, de szerintem nagyon forog a motor.
egy 4.5 vagy 5.5-re való cserénél számítsak arra, hogy kuplungrugót is cserélni kell, vagy kiveszem, beteszem és minden jó ahogy van ?
gyári használtat szoktam venni pont most
vettem egyet 4000-ért de olyan mint egy uj nem sokat
mehetett és gyári legalább nem utigyári hulladék.
egyszer engem is megvagott egy szaki 3500-ér égette ki a kiput.
de ez naon sok egy égetésért. de találtam most egy nyugdijas lakatos embert van neki lánghegesztője is és ő kiégette nekem 1500-ért azt hitem többet fog kérni. most a könyöknél volt megrepedve a kipu elvittem neki 500ft-ért végig csipte lángal és jó munkaja van neki.
én most vettem egy giannellli reverset nyiregyhazan egy bontostól
rendes megbizható a srác meg jó árban adta 15.000-ért.
volt neki 2db piaggio-hoz való sportkipu is az árat nem kérdeztem tőle
mert nekem fekvő minarelire kell kipu.
adok linket a hirdetéséről telefonon hivd fel az emailt nem naon nézi.
itt a cime
enyémbe 5,8 g-s van, de megtorpan 40-nél
olyat csinál a moci, hogy 40-ig húz, ott meg mintha váltana sebességet mint egy babetta, kisebb fordulaton, de azert megy tovább.szal megtorpan. mi lehet ez? görgö? elvileg minden gyári a mociban! mekkora görgö van ebben gyarilag?
elöre is köszi a segitséget!
32-től 42-ig repült minden
http://www.worb5.com/leistungs...