Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát az igaz hogy nem rakéta de akkor miért az van hogy minimum 95!?
van egy maximum meg van minimum érték általába ,azért gondoltam hogy ha min 95 akkor az eggyel nagyobb oktánszámu például pont jo!de ez tökmindegy!szal maradok a 95 nél
Sima 95-ös elég bele nem egy rakéta hogy 300 feletti benzin kelljen bele.Gyár aszongya 95-akkor minek bele 98-as?
Hali
benzinkérdés!...
a tank meleti matricán=min.95!azt énis tudtam hogy az kell bele de ha az a minimum akkor mi a (közép)?mert 98 astol nem "kopog" a motor!?Én ugy tudom hogy ha robogo és nem tuning akkor 95 tökéletes!ha 98 ast rakok bele akkor milesz? mert az elözö motorba volt 95-100 ig minden volt és uganuugy mennt!ki mire esküszik? természetesen ditech srbe
Sziasztok!
Az igasság az,hogy nem aktiv hibaként hanem tárolt hibaként marad meg,amit a game boy-al tudsz száműzni belölle.
Nem marad meg. Így van beállítva az enyém. Így van átverve a computer így van megtalálva a harmonikus összhang a hideg meleg között. Ugye milyen szépen leírtam? Egyébként szopás volt mert vagy hidegen volt jó vagy melegen. A kis potival meg jó lett mindenhogyan.
koconom
Régen is redfilter volt benne de mióta felkerült a pufó azóta csinálja! Most azt akarom h szerzek még 1 vízhőfokgombát és rákötegelőzöm a vázhoz és arra dugom rá a csatit és akkor a kinti hőfogot fogja mérni!
Jólsikerült
mivanvele?
Húú Leonetta az utolsó előtti photód
1 kis kókányrecept:
Hőmérővel bemérni 1 normális értéket + lesni mekkora ellenállást mutat a műszer a hőgombán és 1 akkora ellenállást bekötni a vezeték végére.

A hibakód akkor is megmarad a gép tudatában?
Úgy mint az autóknál?
dicsak, egy lojzi! :D
Sajna a kiolvasó nem mindig megbizható!
Akkor jól gondoltam hogy nem a kipuff meg a kevés benzin a gond hanem megint a jó öreg elektronikai hókusz-pókusz a gond.Go jó szervíz és kiolvasó.
Huh fiuk kemény menet volt köztetek,de remélem vége ennek az értelmetlen vitának ami ráadásul több dologban is sántikál,de mindegy.Ha jol gondolom és emlékszem nekem jó párszor gyült meg a bajom a hőmérséglet jeladóval,aminek a tünete,hogy jól indul hidegen de ahogy melegszik kezd durrogni meg hapcizni.A jeladónak 3 mérési éertéket ad meg a gyár 25 fok alatt 25-40 /talán/ és 40 fok fölötti értéknél.Ha lehúzod a jeladót akkor csak generálsz 1 tárolt ill aktiv hibát mert nem érzékeli az ellenálást.
Ez igen durva.
na SR morci
Két tánclépés után egy elegáns löttyintéssel egy műanyagvödör benzin.Majd laza indítózás utáni ideges kapkodás a poroltó után.Esetleg a zsaruktól elcsent fánkal való dobálás meghozza több kaját elmélet gyömölcsét.

ui:Kezdek túl irónikus lenni.
Tuti hogy nem kipuff baja van , de 1nap szarakodás után sem találta a szerelő a baját?
Na akkor javítsuk meg, nézzük mit cserélt a szerelő és te.
huhhh negyed oráig olvastam mire eljutottam a tetejére komoly!hát van 1 két értetlen ember!ez egy forum itt tippeket és tanácsokat kapsz nem pedig utasításokat ami ha nem tetszik akkor be kell szolni?!?!
Nekem van egy elsö tárcsám zsir ujj az sr hez kaptam mikor megvettem!nem tudom meniy az ára elvileg boltba 10 felett van! lehet elado ha valakinek kell az irjon és megbeszélhetjük!de ha nem akkor megtartom mert nekem is joljöhet!igazábol hátsó kéne nekem de az kisseb !esetleg csere is érdekel
mindenkinek PEACE
Én írtam az ütődött haverodnak hogy szórj vissza minden gyári cuccot kipuff ,légszűrő és ha úgy is csinálja akkor valami gebasz van az elektronikában és akkor szervíz és kiolvasó.Ez a konfig régebben is rajta volt és úgy csinálta vagy valamit változtattál és akkor kezdte?
De a fafej mindenáron csak karbiból kiindulva több benzint akart már ott voltam hogy vegyen egy vödörrel és öntse nyakon vele a mocit oszt majd csak valamenyi belediffundál.
Igazándiból a másik fórumon van egy srác neki sportszűrcsi van az NRG pure jet jén én most rakott rá egy polini funky kipuffot és simán gond nélkül elbírta csak görgőzni kellett.
Re az enyém ami malossi 70-es TTvel morinis ebben a hidegben csak gyári elektronikával hajlandó elindulni durrogás puffogás nélkül mert túl sok amit az elektronika ad.
Az én gépemről van szó! Én gondoltam azt ha lehúzom a gombáról a vezetéket akkor azt hiszi a computer h hideg és többet ad neki mert az a problémám h TT pufóm van mellé 1 RedFilter és tőgázon ha meleg csak dadog! Próbáltam másik gyertyát azzal se ment, próbáltam h visszateszem a gyári légszűrőt még rosszabb lett mint volt! De hidegen tökéletesen megy! Gyors gázreakció és elforog 9,5 ezerig míg melegen 8-nál többet nem forog! Van 1 barátom itt Békésen ő építi a legjobb "Tuning" robogókat, amit ő rakott össze azok a gépeket nem sok ugyan olyan alkatrészekből összerakott motor veri! Levittem hozzá a DiTech-emet de semmi! 1 napig sz.rakodtunk vele de semmi! Ugyan úgy dadog!
plz vlakai segitssennn ha tud!
Igyekszem úriember lenni még ha valaki bunkó is velem.Sokat megszoktam 10 éve kereskedelemben dolgozom ezekre a dolgokra már csak legyintek.Az az igazság hogy a Hárshegyen és a lipótmezőn ápoltak sem tehetnek róla hogy ilyenek ő is lehet a hiányos neveltetés vagy a gének miatt ilyen vagy csak az ő köreiben ez a megszokott.Annyi rézpetákot ér amennyit nom élősúllyban.Nem szabad a stílusát felvenni és talán észheztér.
helo mindenkinek lenne egy kérésem meg tudná nekem valaki mondani hogy az sr-nek mekkora a km spirál át méröje vagy kéne a végének a mérete és a hosza is nagoyn meg ksözönném mert az rs embe nincs spirál és kéne egy és van egy elhetségem h sr-ét meg kapom ingyen csaka postát kell fizetnem de hát mint senkise én se akarok zsákba macskát vennnni köszi elölre aki tudna segiteni annak itt az emailom
xnas@freemail.hu