Helosztok!
Van egy eladó yamaha jogom egy kicsit külseje lelakot de szívárványos festése van a motorja nagyon jó jah és nincs világitás meg semmi elektronika csak ami a gyújtáshoz kell és kész mert az elöző gazdája szétvagdosta a kábel köteget! de 35 ezer forintot kérek érte annyi pénz nem pénz érte szerintem!Ha érdekel írj az adatlapomon megvan az msn címem!
így van ez ditek de sztem szervíz lesz mert ez egy szar igaz h nyír1en a szervízesek is egy hulladékok eskü még jobban elbasszák a motort nah de mind1 lehet leviszem miskolcra vagy vmit kitalálok azért köszi a gyors reagálásokat!
Lehet az lesz! Haverom még nem rakta össze az övét,lehet elkunyerálom tőle egy körre a karbit!
Ja,néztem a videot,amin az átalakított motor van! Egy "Kicsit" tényleg füstöl,de szépen veszi az ívet az biztos!
Zoli!
Mikor ment alapjáraton egy másik tankról és úgy lett egy kicsit megforgatva,2 perc alatt kijött a saját tankjából a csövön 1 liter benzin,úgy hogy a vákuum szívta! Érted ugye?
Ő szinte semmit csak a karbit rakta rá.Nem szép látvány és valszeg egész motorozás alatt villogni fog az ellenőrző lámpa de elvileg működik a dolog bár én sem hittem el neki.Bár én hozzá nem engedném a gépemhez hogy ezt művelje inkább felgyujtanám a gépet .Nézz be a másik fórumba ott feltöltött egy videot ott megy a gép hogy jól azt nehéz megállapítani akkora a füst de beindul.
hy az enyém is olyan 70 körül megy és nem tudom hoy van e rajta sport porgram!és ha nincs hol lehet és menyiért rárakatni,vagy csak megnézni hogy mi van rajta? mert semmit se tudok rola ezért is lenne jo!pest környékén keresek egy ijet ha valaki tud vagy volt már ijenneél irjon!köszi
nekem egy sztem egyszerü kérdésem van de mivel nem értek a motorokhoz én nem tom
szóval: vízhütéses karbis sr 50-en a vízhöfok mutató nem tér ki.
mit kell rajta kicserélni/javítani és kb. mennyibe kerülhet?
Inkább keress egy karbisat.De ha inyktoros az sem baj de nagyon oda kéne figyelni az állapotra.A kattogás természetes ha nem hangos akkor jó ijen gyors tic-tic-tic nek kéne lennie ha hangosabb csttogás akkor kivan a kompresszor inkább másikat kéne keresni.Teljesítményre gárilag is kéne óra szerint elég fickósan a 80-85-öt vinnie ha ilyen lassú akkor vagy rosszul van beállítva vagy gondok vannak vele.De inkább valószínű hogy folytott az elektronika vajon magyar forgalombahelyezésű a gép?Mert azok mennek ilyen döglassan egy sportprogi megoldhatná a gondot.
Most szándékozom venni egy 2004-es 50ccm-es sr-t!
A motor naon egyben van, szép és 180.000 huf-
Az lenne a kérdésem h, kipróbáltam a mocit és miközben járt a motor az injector kattogott ez természetes?
Mentem vele és kb fél óra alatt felgyorsult 75-re, végig húzott de 60- nagyon elfogyott!
Azért választottam ezt a fajtát mert szép és keveset fogyaszt az injector miatt!
Mit lehet csinálni vele h jobban többet menjen, annélkül h új hengert kapna?
Ha viszont új hengert kap, akkor az mennyibe kerülne és mit változtatna a teljesítményen?
Hallottm ilyet h görgöcsere+variátor...Ezek mik?(naon tompa vagyok a motorok belsejével kapcsban
Ha tudtok segítsetek!
Köszi Zsolt
Minden segítséget köszönök,nagyon rendesek vagytok.Hétfőn talán elkészül, visszajelzek mit tapasztaltam.Remélem igazatok lesz és csak a vízhőgomba genyózik!Még annyit kérdeznék,hogy hol tudom lekérdeztetni vagy frissíteni az agyát,megkerülve a semmit érő aprilia szakszervízeket.Hogy keressek embert,vagyis hol,(én balatonfüredtől lakom 10 km-re.)
Szerintem benzincsap,tűszelep redesen jár a csapján nem akad el semiben úszó nm lyukas bár akkor folyni szokott orrán szján vagy rakd át a másikból az átkozott karbit.Nekem azért nem indult mert a vákumcsövem nem volt rendesen felrakva.Ezért rühellem a karbikat egy tök egyszerű kis pöcs hibával amire az ember nem is gondol és ennyire tud szopatni.
Hali!
Mióta összeraktam drága SR-em,hidegen az istennek nem akart beindulni! Ha 30 rugás után beindult,járattam 5 percet.akkor meg önindítóval pöccre,egymás után mindig!
Ma megint:nem akart indulni,kötöttünk rá egy másik benzintankot,kiiktatva a vákuumos csapot,nem akart indulni,megint 30 rugás,de még csak meg se nyikkant!Pumpával megfújtuk a benzincsövet,2. rugásra röffent! Rájöttünk,hogy a tűszelep szoat minket!Próbáltam menni vele úgy a másik tankkal,gyönyörűen felpörgött,és nem ejtette vissza a fordulatot se! Szépen húzott,pöccre indult! Már meg megint semmi! Mi lehet a baj a tűszelepnél? Nem nyit rendesen,és azért nem is akart menni,nem kapott benzint!
Zoli,te mint nagy szakember,mit mondasz?
Benzines gyertya általában inyektorhiba két részből áll az egyik ami kilóg a hengerfejből fekete és egy másikból ami belesülyed a hengerfejbe és kicsi barbásvörös színű bár már láttam zöldeset is meg nagy feketét.Lényegtelen én megkérdezném a mile motort első körben mert az kicsi vörös a levegő inyektor én legalábbis így hívom az angol fordítás miatt az olyan 22000.- körül volt mikor tavaj vettem az inyektorfej meg 29000.- körül volt.Itt az elérhetőségük:
A hejedbe még annyit megpróbálnék h az injectoron az összes tömítést kicserélni, vagy ha valakinek van ismerősödnek ditech-e akkor vegyétek le róla a computert és tegyétek rá a tiedre mert ha megjavul akkor 1 program frissítés megoldja a problémádat!
NA szal! Nekem akkor nem volt alapjáratom mikor az első gyertyámba 6ezer km volt akkor nekem is dadogott az alapjárat és lefulladt! A régi detechnek a csatlakozója a km óra alatt van! Az új Ditech-nek meg a jobb indexnél le kell venni a burkolatot és ott figyel a csatlakozó ! Békés--Szarvas táv oda-vissza 100km oda mentem el oda szinte végigfull gáz visszafele 70körül és akkor se melegedett pedig ez nyáron 40 fokba volt! 2év alatt még nem forralta a vizet, remélem most se fogja! Sportprogram ill. hibakód olvasás
Van egy eladó yamaha jogom egy kicsit külseje lelakot de szívárványos festése van a motorja nagyon jó jah és nincs világitás meg semmi elektronika csak ami a gyújtáshoz kell és kész mert az elöző gazdája szétvagdosta a kábel köteget! de 35 ezer forintot kérek érte annyi pénz nem pénz érte szerintem!Ha érdekel írj az adatlapomon megvan az msn címem!
Ja,néztem a videot,amin az átalakított motor van! Egy "Kicsit" tényleg füstöl,de szépen veszi az ívet az biztos!
És próbálj komplett karbit cserélni kompletten próbaképp lehet az szivat.Én mikor a 21-est 19-re cseréltem jobban passzolt.
Mikor ment alapjáraton egy másik tankról és úgy lett egy kicsit megforgatva,2 perc alatt kijött a saját tankjából a csövön 1 liter benzin,úgy hogy a vákuum szívta! Érted ugye?
http://www.egumotors.hu/forum/...
Hogy csináljátok meg a ditech-ed karbissá?
Mit alakítotok át rajta?
szóval: vízhütéses karbis sr 50-en a vízhöfok mutató nem tér ki.
mit kell rajta kicserélni/javítani és kb. mennyibe kerülhet?
Most szándékozom venni egy 2004-es 50ccm-es sr-t!
A motor naon egyben van, szép és 180.000 huf-
Az lenne a kérdésem h, kipróbáltam a mocit és miközben járt a motor az injector kattogott ez természetes?
Mentem vele és kb fél óra alatt felgyorsult 75-re, végig húzott de 60- nagyon elfogyott!
Azért választottam ezt a fajtát mert szép és keveset fogyaszt az injector miatt!
Mit lehet csinálni vele h jobban többet menjen, annélkül h új hengert kapna?
Ha viszont új hengert kap, akkor az mennyibe kerülne és mit változtatna a teljesítményen?
Hallottm ilyet h görgöcsere+variátor...Ezek mik?(naon tompa vagyok a motorok belsejével kapcsban
Ha tudtok segítsetek!
Köszi Zsolt
Mióta összeraktam drága SR-em,hidegen az istennek nem akart beindulni! Ha 30 rugás után beindult,járattam 5 percet.akkor meg önindítóval pöccre,egymás után mindig!
Ma megint:nem akart indulni,kötöttünk rá egy másik benzintankot,kiiktatva a vákuumos csapot,nem akart indulni,megint 30 rugás,de még csak meg se nyikkant!Pumpával megfújtuk a benzincsövet,2. rugásra röffent! Rájöttünk,hogy a tűszelep szoat minket!Próbáltam menni vele úgy a másik tankkal,gyönyörűen felpörgött,és nem ejtette vissza a fordulatot se! Szépen húzott,pöccre indult! Már meg megint semmi! Mi lehet a baj a tűszelepnél? Nem nyit rendesen,és azért nem is akart menni,nem kapott benzint!
Zoli,te mint nagy szakember,mit mondasz?
Az a computer az hol található a ditech-be?
Nekem nincsen hidegen alapjáratom, csak ha kerülök vele egyet aztán van.
http://motorsport.wplanet.hu/i...