Most te hiányoztál a szövegértelmezés óráról vagy szimplán rá esett a fejedre valami?Nem az a gondom hogy nem a tied és nem értesz hozzá azt ezt leírtad rendben is van .Nekem az bassza a csőröm hogy bejelented nem értesz hozzá, nem a tied, gond van vel adjanak a fórumon ötletet.Én felvetem hogy esteleg nem többlet benzin adása a gond hanem más és te mint okleveles ditech szerelő simán az mondod hogy mind a hozzászólásom mind a tudásom NULLA.
"Szerintem kiskomám te még annyira se értesz a dologhoz mint én, így a hozzászólásod egyenlő a nullával"
Hogy is van ez nem értek hozzá de azt tudom hogy mindenkép csak többlet benzint kell adni.minek kérdezted ha már tudod a megoldást nagyokos?
Ha ezt nem érted meg akkor tényleg inkább kondizzál bőszen szép még lehetsz.
Hát éppen tűvel is szurkálhatnád a szemed, mertha nem tűnt volna fel azzal kezdtem a hozzászólásom hogy NEM SAJÁT A GÉP... Ha az enyém lenne akkor többet tudnék róla (saját motoromról szeretek tudni mindent) Elárulom a barátomnak kellett volna az infó akit KICSIJOE-ként ismer a fórum
Ha feltűnt volna 10 km-re lakunk egymással joe-val és az ő adatlapján fent is van az én robogóm ....
Na mind1 a figyelés nem az erősséged úgylátom.
FIkázz le, vess rám köveket amiért nem értek más motorjához és amiért megkérdeztem hogy mi a fasz baja lehet....
74 02 10 a születési évem.Mikor már elegem lett a pesti dugókból vettem egy HI-UP-ot de kicsi is volt meg rossz is volt úgyhogy átnyergeltem a ditechre.Az 2001-es születésű és fekete piros képem se a mociról se magamról nincs egyik sem olyan szép mint a te motord én 110Kg vagyok 180-magas és tornatermet csak képről láttam úgyhogy nem vagyok egy adonisz tehát rólam sincs kép nem vagyok egy húdenagy izmos pacák.Van egy MGV szerelői végzettségem úgyhogy mikor megszoptam a ditechel elkezdtem szerelni és rájöttem minden nyűgjére 1 éve problémamentes.
Most hogy így összemelegedtünk tisztázzuk ez NEM karbis ez DITECH, szegénykeverékes gép ha csak egy századmikronnal eltér a benzin menyisége az ideálistól annak köpködött gyertya puffogás durrogás és 30-al menés a vége.Nemis tudsz csak két drága és bonyolult módszerrel állítani benzin mennyiséget:
1 Malossi computer
Ha mindenképpen állítani akarsz amit nem igazán tok megérteni miért (de hát boldogok a lelki szegények felkiáltással még túlteszem magamat)Akkor a malossi computert ajánlanám mert a polini még a nálad fényévekkel több tapasztalatú conair szerelőjének is egy hónapjába került egy 70-es szetthez hozzáállítani.
Annyit tudok mondani hogy nekem Malossi 70-es szett+T kipuffal még görgőn sem állítotam csak ráraktam és jó volt húzott rendesen minden gázállásnál.
Sokan használják 50-es+sportkipuffal kérdezd őlet mintha kicsijoe-nak mintha ilyenje lenne de nem vagyok biztos.
Jó volt veled a társalgás de igazából csak egy kicsit jobb mint tűvel szurkálni a szemem úgyhogy ha nem bánnád én befejeném.Úgyis te jobban tudod mi a teendő bár saját bevallásod szerint fingod nincs róla és én még nálad is nullább vagyok.
Te is kiragadtad a lényeget ...
Nem rezó van rajta.
TT kipu van rajta.
De mivel állítasz utána a kajának áruld már el .....
Tök mind1 hogy rezónak vagy akármilyen kipunak. Hogy adsz több kaját?
Erre adj választ !
1. Kiskomád a radai rosseb nem őriztünk együtt disznókat.
2.Ditechnél nincs katalizátor tehát igazából nem fojtja gyárilag semmi a gépet csak a programozása a computernek.Sima sportkipuff ZX,TT meg ilyenekben van egy perforált lemez ezek ki is nyírják a gázlengéseket üres rezók meg igazából ditechre nem valók csak ezek a kategóriák ezeket probléma nélkül hozzá lehet hangolni.
3.elég sok sportkipuffos ditechet láttam egyiknél sem kellett több benzint adni nemis igen lehet csak a malossi computerre való cserével vagy a polini inyektor nyomás módosító alátéteivel.Egyiket sem láttam még 50-es motoron csak 70-esen.Ezért bátorkodtam azt mondani hogy más lehet a gond.
4.Lehet tévedek és te sokkal többet szereltél/tuningoltál ditechet ezért biztos sokkal jobban ismered a gépet így elnézésedet kérem hogy bele mertem szólni.
5. Csak azt nem értem hogy akkor mi a túrónak tetted fel a kérdést?Ekkora tárgyi tudással ami neked van ditechel kapcsolatban már sorozatban kéne őket csuklóból javítani nem a szerencsétlen halandókat fikázni.
"Viszont szerintem egy egyszerűbb sportpuffnak nem kéne ezt a hibát produkálnia"
Namármost. Van egy karbis motorod. Raksz rá 1 sportkipuffot (akármien szart is). Egy gyári kipu kamrákből áll, no meg a katalizátor. a sportkipu meg full üres és nulla katalizátor. Ezáltal hasznosítja a gázlengéseket és jobb lesz az öblítése a hengernek. Jobb öblítés így több benzin kell neki mert több levegőt szív be, de ha nem adsz neki több benzint akkor fulladozni fog. Karbisnál fogod kicseréled a főfúvókát és tessék, máris több benzint kap a szerkezet és így jobban is fog menni.
A gond ott kezdődik hogy az injectrorosnak hogy adsz több kaját?
Szerintem kiskomám te még annyira se értesz a dologhoz mint én, így a hozzászólásod egyenlő a nullával ...
Nagyon zorall a fekete moci
na mind1!az lennne a kérésem hogy nekem a ditechnél amikor elindulok vele hidegbe pl ugy hogy 1 perce megy alapjáraton utána elindulnék vele akkor elindul jol ,csak valami (csikorgó,ciripelő) hang van és ez a légszürö környékéröl jön!de nem vészes csak elindulásnál!mikor 0 rol indulok!lehet hogy az ékszij 1 picit csuszkál?vagy mi lehet a hang forrása?más gond nincsen csak ennyi de ha már megyek vele 5 perc után nem csinálja!
No ha csak lehúzod a csatlakozót akkor csak kapsz egy hibajelet talán de változni nem fog.Viszont szerintem egy egyszerűbb sportpuffnak nem kéne ezt a hibát produkálnia oot inkább más lehet a gond.Esetleg egy módoított sportprogram segítene.
ÉS ha lehúzom akkor maximum a kinti hőmérsékletet méri, így ergó mindíg több kaját ad?
Félreértés ne essék, nem az én motorom. Haverom kérte hogy kérdezzek rá.
Fingom nincs ilyen téren a ditech-ről mivel nem a sajátom.
Lényeg, hidegen jobban megy neki (sportkipu) viszont ha bemelegszik akkor félgáznál vagy nagyobb fojtószelep állásnál lehörög (kevés benzin)
Ezért azt találta ki hogy folyton hideget észleljen a motor és kapja a plusz benyát, és menjen rendesen.
Megoldható?
Esetleg valami más megoldás?
Tipp? ötlet?
Ne gondolj túl nagy dologra a hőfokgomba jelét alapul véve a computer egy előre beprogramozott táblázatból veszi az adatot és úgy módosítja a befecskendezett benzin mennyiségét.
Lenne 1 fogas kérdésem!
DiTech-nél hogy működik a hidegindítás?
Ugyanúgy plusz benyát nyom neki mint a karbisoknál a szivató?
De nem is ez lenne a kérdés.
Hanem miből érzi hogy hideg még a gép? Hol lehet neki a jeladója?
Az nem is baj hogy visítva indul el,mert könnyű benne a görgő,az úgy jó is lenne,akkor megindul,utána visszaejti a fordulatot és olyan,mintha csak félgázon mennék 50-60 nal,nem is forog a motor!
Kipuff nélkül szerintem meg se próbáld beindítani a gépet az szükséges hozzá.Az 1 mm es karc elég gatya úgyhogy azt mindenképp furatni kéne.De az tény és való hogy a 78-as fúvóka szerintem sok bele.Nekem inkább az a gyanús de te tudod.Esetleg csúszik a szíj vagy túl erős és/vagy kopott a kuplung akkor is szokott visítva lassan menni.
Hát én már nem tudom mit tegyek!
Elvittem egy öreg szakihoz,aki vállal fúrást meg szerelést,elmondtam neki a tüneteket,és azt mondta,hogy elég csúnyán néz ki a henger,meg nem igazán jó a motornak,de nem ez a fő baja,ennyitől még mennie kéne!Azt se mondhatom hogy erőtlen,mert 2 személlyel is ment úgy mint velem egyedül,csak vmiért terhelés alatt nincs fordulat4Azt mondta pucoljam ki a karbit,nézzem meg h megy kipuf nélkül,lehet a gyújtásnak van baja,nem kap szikrát meg ilyenek!
hát nem semmi
Én is szoktam bunkó lenni, na de eddig még talán nem jutottam el, remélem
Zoli te meg látom ritka türelmes ember vagy.
Valakinek van eladó 190-es féktárcsája és balos munkahengere?
Lehetőleg Szabolcs megyében, vagy megegyezés alapján.
"Szerintem kiskomám te még annyira se értesz a dologhoz mint én, így a hozzászólásod egyenlő a nullával"
Hogy is van ez nem értek hozzá de azt tudom hogy mindenkép csak többlet benzint kell adni.minek kérdezted ha már tudod a megoldást nagyokos?
Ha ezt nem érted meg akkor tényleg inkább kondizzál bőszen szép még lehetsz.
Ha feltűnt volna 10 km-re lakunk egymással joe-val és az ő adatlapján fent is van az én robogóm ....
Na mind1 a figyelés nem az erősséged úgylátom.
FIkázz le, vess rám köveket amiért nem értek más motorjához és amiért megkérdeztem hogy mi a fasz baja lehet....
Most hogy így összemelegedtünk tisztázzuk ez NEM karbis ez DITECH, szegénykeverékes gép ha csak egy századmikronnal eltér a benzin menyisége az ideálistól annak köpködött gyertya puffogás durrogás és 30-al menés a vége.Nemis tudsz csak két drága és bonyolult módszerrel állítani benzin mennyiséget:
1 Malossi computer
2 Polini alátétes nyomáshatároló rugóelőfeszítés állítós módszerével
Ha mindenképpen állítani akarsz amit nem igazán tok megérteni miért (de hát boldogok a lelki szegények felkiáltással még túlteszem magamat)Akkor a malossi computert ajánlanám mert a polini még a nálad fényévekkel több tapasztalatú conair szerelőjének is egy hónapjába került egy 70-es szetthez hozzáállítani.
Annyit tudok mondani hogy nekem Malossi 70-es szett+T kipuffal még görgőn sem állítotam csak ráraktam és jó volt húzott rendesen minden gázállásnál.
Sokan használják 50-es+sportkipuffal kérdezd őlet mintha kicsijoe-nak mintha ilyenje lenne de nem vagyok biztos.
Jó volt veled a társalgás de igazából csak egy kicsit jobb mint tűvel szurkálni a szemem úgyhogy ha nem bánnád én befejeném.Úgyis te jobban tudod mi a teendő bár saját bevallásod szerint fingod nincs róla és én még nálad is nullább vagyok.
Nem rezó van rajta.
TT kipu van rajta.
De mivel állítasz utána a kajának áruld már el .....
Tök mind1 hogy rezónak vagy akármilyen kipunak. Hogy adsz több kaját?
Erre adj választ !
2.Ditechnél nincs katalizátor tehát igazából nem fojtja gyárilag semmi a gépet csak a programozása a computernek.Sima sportkipuff ZX,TT meg ilyenekben van egy perforált lemez ezek ki is nyírják a gázlengéseket üres rezók meg igazából ditechre nem valók csak ezek a kategóriák ezeket probléma nélkül hozzá lehet hangolni.
3.elég sok sportkipuffos ditechet láttam egyiknél sem kellett több benzint adni nemis igen lehet csak a malossi computerre való cserével vagy a polini inyektor nyomás módosító alátéteivel.Egyiket sem láttam még 50-es motoron csak 70-esen.Ezért bátorkodtam azt mondani hogy más lehet a gond.
4.Lehet tévedek és te sokkal többet szereltél/tuningoltál ditechet ezért biztos sokkal jobban ismered a gépet így elnézésedet kérem hogy bele mertem szólni.
5. Csak azt nem értem hogy akkor mi a túrónak tetted fel a kérdést?Ekkora tárgyi tudással ami neked van ditechel kapcsolatban már sorozatban kéne őket csuklóból javítani nem a szerencsétlen halandókat fikázni.
Namármost. Van egy karbis motorod. Raksz rá 1 sportkipuffot (akármien szart is). Egy gyári kipu kamrákből áll, no meg a katalizátor. a sportkipu meg full üres és nulla katalizátor. Ezáltal hasznosítja a gázlengéseket és jobb lesz az öblítése a hengernek. Jobb öblítés így több benzin kell neki mert több levegőt szív be, de ha nem adsz neki több benzint akkor fulladozni fog. Karbisnál fogod kicseréled a főfúvókát és tessék, máris több benzint kap a szerkezet és így jobban is fog menni.
A gond ott kezdődik hogy az injectrorosnak hogy adsz több kaját?
Szerintem kiskomám te még annyira se értesz a dologhoz mint én, így a hozzászólásod egyenlő a nullával ...
na mind1!az lennne a kérésem hogy nekem a ditechnél amikor elindulok vele hidegbe pl ugy hogy 1 perce megy alapjáraton utána elindulnék vele akkor elindul jol ,csak valami (csikorgó,ciripelő) hang van és ez a légszürö környékéröl jön!de nem vészes csak elindulásnál!mikor 0 rol indulok!lehet hogy az ékszij 1 picit csuszkál?vagy mi lehet a hang forrása?más gond nincsen csak ennyi de ha már megyek vele 5 perc után nem csinálja!
Félreértés ne essék, nem az én motorom. Haverom kérte hogy kérdezzek rá.
Fingom nincs ilyen téren a ditech-ről mivel nem a sajátom.
Lényeg, hidegen jobban megy neki (sportkipu) viszont ha bemelegszik akkor félgáznál vagy nagyobb fojtószelep állásnál lehörög (kevés benzin)
Ezért azt találta ki hogy folyton hideget észleljen a motor és kapja a plusz benyát, és menjen rendesen.
Megoldható?
Esetleg valami más megoldás?
Tipp? ötlet?
Nem tudna valaki egy elekronikus fordulatszám ellenőrző digitális leolvasót.
Lenne 1 fogas kérdésem!
DiTech-nél hogy működik a hidegindítás?
Ugyanúgy plusz benyát nyom neki mint a karbisoknál a szivató?
De nem is ez lenne a kérdés.
Hanem miből érzi hogy hideg még a gép? Hol lehet neki a jeladója?
FONTOS !
Elvittem egy öreg szakihoz,aki vállal fúrást meg szerelést,elmondtam neki a tüneteket,és azt mondta,hogy elég csúnyán néz ki a henger,meg nem igazán jó a motornak,de nem ez a fő baja,ennyitől még mennie kéne!Azt se mondhatom hogy erőtlen,mert 2 személlyel is ment úgy mint velem egyedül,csak vmiért terhelés alatt nincs fordulat4Azt mondta pucoljam ki a karbit,nézzem meg h megy kipuf nélkül,lehet a gyújtásnak van baja,nem kap szikrát meg ilyenek!
Jó az a zöld!