ÁÁááhhh elegem van szar az idöö!
..amugy még mindig nem tud valaki egy jo aprilia szervízt?
vagy valami helyet ahol egy komplett átnézetést lehet csinálni?pest környékén?légyszi valaki..
Elméletileg van ehez egy speciális kiszedő szerszám de én még nem láttam.Csavarhúzóval lehet picit föl le mozgatva kifeszegetni de ez nem ajánlott kókány módszer elgörbülhet a spriccfej nem ajánlott.Van mégegy amit meg lehet próbálni de ez már tényleg a kókányolás netovábbja.Egyszer gyertyával eggyütt valami miatt bennemaradt és ráindítóztam véletlenül és majd kilőtte a szememet ez a bizgentyű a kompresszó lökte ki a helyéről.De ezt tényleg nem ajánlom senkinek.
A hengerfejről vettem le a 2db 5-ös csavarral.a ahengerfejben lévőt nem tom kivenni.fogóval meg nem fogom meg mert ahhoz csatlakozik az injektorház!hogyan szedjem ki?ötlet?
Hányszor mondjam hogy nem venni akar mást hanem a meglévőt szeretné működtetni úgyhogy mindig fázikésésben vagy.Itt nem arról van szó hogy ki milyet vegyen.Ha valaki kérdezi használból tuti karbisat új SR ből ha nem akar tuningolni simán mehet az inyektoros azokkal nincs annyi gond meg ott az 5 év gari.Úgyhogy mindenki maga dönt.Remélem autóból is csak karbisat veszel.
Mindkét részét kivetted vagy csak a feketét amit tartott a két csavar mert a feketéne egyenletes ütemben pici löketekben kéne adnia.Viszont ha a hengerfejben lévőt is kiveszed rádugod a feketére és ott nincs finom kúp alakú porlasztás akkor az a gond ha a feketéből jön sugárban a benzin akkor az lessz a ludas.
Helló! Kivetted a hengerfejből is a spricnit? Vagy csak a fejet levetted és úgy nézted? Ha csak úgy nézted akkor ott nem is kell porlasztania! Ki kell venni a hengefejből a lvegőkeverő szelepet (kék vagy piros esetleg nagyobb fekete spricni) és csatlakoztatni a fejhez és úgy próbálni!
hÁnyszor irjam le mÁ? hogy injektorost nem szabad venni mert olyan mint a bank ott kell hagyni csomÓ lovÉt Érte ha kimegy vmi belŐlle karbisat vegyÉl te lÖkÖtt!
Helló Zoli!Leszedtem az injektort.A 2db 5-ös csavvarral.Ráindítottam ,másodpercenként nagyon sokszor és gyorsan nagy nomással spriccel.Tehát nem csinál a benzinből benzinfüggünyt.Pont úgy kéne működnie mint egy diesel porlasztócsúcsnak!Ha jól gondolom.ez meg csak hugyozik a gyertya meg csupa genyó úgyhogyha kitekerem csöppenik róla a benzin.Akkor cserés az injektorfej?
22000ft-ért?Jól gondolom?
Ditechnél nagyon ritka a gyujtás gond inkább a befecskendezéssel lehet gáz le kéne kapni a teljes egységet és megnézni milyen a spricc ha szép finoman kúp alakban megy az anyag akkor jó.Nincs tényleg atomvillanás azal tényleg nincs kond ha szabályos ütemben jön a szikra az elméletileg jó.Bár még ez sem siker mert amikor minden klappol szikra is jó és a spricc is jó és mégsem indul el ez jellemzően a hosszabb állás után szokott nekem előfordulni.Ott tényleg az a barbár inyekciós fecskendő-benzin-gyertyanyílás kombó volt a nyerő nálam.
Bár van mégegy hibaforrás rá kéne a kompresszor csövére dugni egy nomásmérőt mert lehet az kampec attól sem szokott beindulni.
A gyertyapipát le lehet tekerni? (mint régen a szoc motoroknál) ha igen a kábel végéről vágjál le egy picit, lehet, hogy az van eloxidálva és ezért nem megy rendesen. Én nem a teljes gyújtásrendszer cseréjével kezdeném.
Normális szikra nincs!Nem véletlenül írtam,hogy csak akkor van ha eltávolítom a váztól!Itt áll a garázsomba egy 2001-es rally.Tudom milyen egy normális szikra.Annak van testre téve olyan hogy csodájára lehet járni. Az akkumulátor meg zselés és teljesen fel van töltve.Nagyon tekeri!
Normális szikra kell nem atomvillanás. Ha a gyertya alját odaérteted valami testhez akkor szépen kell, hogy adja a szikrát. Na mármost ha nem testeled és még elérhető közelben van valami akkor persze, hogy áthúz és az sokkal látványosabb. Inkább azt nézd meg hogy a gyertya kap-e benzint. Vagyis eljut-e a benzin gyertyához. (benzines-e az önindítózgatás után). Spriccelj egy kis benyát a hengerhez és próbáld úgy.
Szia Zoli!Bocs hogy megint téged zaklatlak.Találkoztál már olyan problémával,hogy a gyertya nem ad normális szikrát,ha testre van téve?De ha el kezdem távolítani a váztól kb 1 ,1.5cm-re a váz és a gyertya közt áthúz és kibaszott jó szikrája lesz a gyertyának a pólusai között.Nem látok bele az égéstérbe,de lehet hogyha visszarakom a gyertyát a hengerbe,ott sincs normális szikra és azért nem indul?A gyertya teljesen új.A régi gyertyájával is ezt csinálja.Mi ez gyújtás?De ha trafó döglött volna meg egyáltalán nem lenne szikra.Van valami ötleted?Előre is kösz a választ.helló
Bakker ,ingyé sem kell, ráadásul nem is SR , csinálj belőle ilyet mint a képen
A di-tech ből vedd ki a gyertyát ,told be meleg helyre , töltsd fel az aksit ,és másnap próbáld be indítani.
Sziasztok!Végigjátszottam mindent amit lehet játszani egy di-tech-el, itthon.Lehúztam róla a vízhőgombát. Nem indul el! Visszadugtam,lehúztam a légtömegmérőt.Nem indul el! Most pedig gyengéden megtörölgetem egy benzines ronggyal körbelocsolom és felgyújtom a rohadt állatját. De előbb még kap egy lehetőséget,elviszem kiolvastatni.Veszprém vagy környékén,tud valaki ilyen helyet,ahol turkálnak benne? Ha valami eszetekbe jut,kérlek írjatok.
http://www.apromotor.fw.hu/