A Zx-nek nem rossz hangja van, de nagyon sokat lehet kísérletezni a beállításokkal. Mert ugye kellene +10 nagyobb főfúvóka, könnyebb görgő, erősebb kuplungrugó. Viszont ha már eleve vacak a kuplung akkor az már élből cserés, illetve a szíjat is nézni kellene.
Az én példám: Cseréltem kuplungot, mert kopott volt. Ment mint a golyó. 1 napig. Majd visszalassult. Vettem új kontrasztrugót, új malossi kuplungharangot, egy másik kuplungharangot felszabályoztattam. Mindent cseréltem össszevissza semmi változás. Már majdnem felraktam a használtautóra, mikor szétszedtem a variátort. Lehet, hogy egy görgő volt beakadva, de most megint megy mint a meszes. Hidegbe, melegbe. Ahogy elindul, tartja a fordulatot és végig tol. És az enyém full gyári gőrgőket nem kellett cserélgetni. Te tudod...
Én a helyedben lekapnám a deklit, megmérném a szíjat, esetleg cserélném, görgőket, kuplungot megnézném rendbe raknám és csá.
Költsön a bal herém sokat egy 50-esre... mondom én...
Ezt meg sem kellett volna kérdezned .
10méter repülés után felkelt és első dologként szedegette az aszfaltról a törmeléket. Szemben állt egy mentő, ők egyből átfordultak. Megkérdeztem maradjak tanuzni ? Jól vagy ?
Szóltam a mentősnek, h hívjanak rendőrt is és vizsgálják meg a srácot ....
Kellett volna még valamit tenni ?
Nagyon gondolkodom még 1 Leo ZX kipufogón is.
Egyik srácnak olyan van fent a Gileran és tetszik a hangja
Az érdekelne, hogy kell hozzá valamit cserélni ?
Olvastam olyat, hogy szarabbul megy a motor mint kipu csere előtt ... na az semmi esetre sem megengedhető ! , de nem is akarom kihasználni a benne rejlő potenciált mindenáron, mert csak a hang miatt kéne
Én sokat megyek egyhuzamban, min. 4000Km-re elég 1 liter olaj. Az úgy nincs 1ft / Km költség. Meg ugye a ditech a fogyasztásban simán visszahozza a drága olaj különbözetét :-) Castrol Power 1 Racing én ezt használom.
MÁS: Ebben az idényben nehezebben indul a gép, de ha beindul teljesen jó. Az új gyertyával az alapjáratom is remek. Valami ötlet?
Az enyém az iskolapéldája hogyan ne vegyünk robogót. 2005ben vettem törötten a 2002es ditechemet 190ért, majdnem ennyit rá is költöttem mire jó lett. Aztán kiderült hogy el van csavarodva az egész blokkház és a súrlódás miatt kiolvadt a főtengely műanyag kosara. A második főtengelynél derült ez ki :-( Aztán még kapott 1 polini70et, azóta gyakorlatilag ha a gyertyacserét meg a Malossi variátorom szétkopását nem nézem hibamentesen elment majdnem 10e Km-t.
Tudod ha valaki motort vesz, az nem biztos hogy egyúttal motorszerelő is. Másik dolog, hogy ha valaki motort vesz, az nem azért veszi, hogy állandóan javítani kelljen. Márpedig a ditech erről szól, főleg ha korosabb darab, esetleg már átment a "hozzáértők" kezén is.
Ha valaki nem érti meg a 2T injektor lényegét, akkor mia francért vesz ilyen mocit? Vegyen kapásból karburátorost, és akkor nem éri ilyen meglepetés, az én mocimmal semmi gong nincs, megkapja a kapható legjobb olajat, nem sajnálom tőle, mert biztos, hogy hosszútávon nem fog cserben hagyni, mint ahogy eddig sem volt gond vele! Naponta lenyomok vele a városban (Bp) egy százast, de még minden reggel pöcc-röff, és 2 lityinél nem igazán iszik többet, még full tempónál sem! Egyébként a gumi méret:
elöl Haidenau K62. 130/60R13, hátul Haidenau K62. 140/60R13, és nem csak hogy elindul, hanem megy mint a szélvész, még a húzos kanyarokban is!
"...mert már többe kerül a fenntartása mint amit megspórolok a fogyasztásával..." Majd ezeket azért össze kellene írni, hogy hányszor szidják a ditechet, és hányszor dicsérik. A múltkor olyan szépen le lettem hurrogva, hogy én vagyok a ditechgyilkos, meg hogy biztosan nem értek hozzájuk, azért szidom őket. Jó motor a ditech, átalakítva karburátorosra......
Sziasztok köszönöm a segítséget.
Kipucoltam a kompresszort, volt benne retek, meg is örültem hátha ez a baja, de sajnos nem nyert. Maradt a 3 baros érték alapjáraton, jobban mondva 2-re is lemegy majd kicsit emeli az alapjáratot és akkor 3 barra is felmegy de ez csak pár másodpercig tart és visszaesik újra 2 barra így nem fullad le, de nincs messze tőle.
Felvettem a kapcsolatot a hstuning-al és remélem egy fúrás és új dugattyúval megoldódik ez a probléma. Idei szezont bírja ki és ha lesz még egy nagyobb baja akkor jövőre eladósorba kerül, mert már többe kerül a fenntartása mint amit megspórolok a fogyasztásával. Ha esetleg van valakinek jó állapotú kompresszora akkor természetesen az is érdekelne.
Köszönöm mégegyszer a segítséget, ha megoldódik a kompresszor probléma jelentkezek még.
a szívocsonk meg lett nézve nincs baja ! meg már pár ezer km-t mentem vele csak most beütött a krakh :D a hengerrel ! hengert tudnál mutatni nekem milyet vegyek rá mert nem vágom milyen ezekhez az 50ccm-es henger :)
Az én példám: Cseréltem kuplungot, mert kopott volt. Ment mint a golyó. 1 napig. Majd visszalassult. Vettem új kontrasztrugót, új malossi kuplungharangot, egy másik kuplungharangot felszabályoztattam. Mindent cseréltem össszevissza semmi változás. Már majdnem felraktam a használtautóra, mikor szétszedtem a variátort. Lehet, hogy egy görgő volt beakadva, de most megint megy mint a meszes. Hidegbe, melegbe. Ahogy elindul, tartja a fordulatot és végig tol. És az enyém full gyári gőrgőket nem kellett cserélgetni. Te tudod...
Én a helyedben lekapnám a deklit, megmérném a szíjat, esetleg cserélném, görgőket, kuplungot megnézném rendbe raknám és csá.
Költsön a bal herém sokat egy 50-esre... mondom én...