Nem hiszem, hogy TOP kuplung árban mozogna a felhordás
A kiégetést én is sokalltam, de Angyalföldön nincs minden kapuban malacpörzsölő .... az enyém meg Érden van
Jah, nem tudom ....
én kaptam kuplungot, harangot, rugót és egy variátornak látszó tárgyat amiből egy tengely áll ki .... ebbe az van belenyomva, hogy HKS Japan
Nem tudom mi volt SáRi, de nem hiszem, hogy sok köze volt a gyári állapothoz ilyen "neves" cumokkal
Ennyi. Minél hamarabb jössz rá annál jobb. Bár nekem van jó szerelőm, ha blokkot kell széthúzni hozzá viszem azt nem csinálom meg. viszont a kisebb dolgok engem is érdekelnek. Családi házam van, van itthon több minden. Apámnak 20 motorja, van szerszám is éjjel nappal szerel.
Hiába van 400-as burgmanom ezzel szeretek menni. Miért?
1. Nem kell kinyitni a nagy kaput, hogy kiálljak.
2. Több mint fele olyan súlyú.
3. Sajnálom beindítani a burgmant 500-800m-re.
Az én gyári kuplungomat fel akarjuk feladoroztatni. Le se bírjuk szedni a régit... Apám azt mondja megcsinálja majd télen... Az új ferodol pici pénz max 1500
én ugyanigy csinalom mint te
vettem egy olajszűrő leszedőt 5000ft-ér
variot , kuplungot le tudom szedni vele.
és tudom szerelni magamnak a szerelők ugyis csak lehúznak
nem tudjak megcsinalni kevés rendes szerelő van,
Na nekem valami nevenincs csájná görgőket pakoltak bele .....
Az lesz az első amit kihajítók a gyászba ..... különben is, szerintem lehetne simán 4,5 5 körüli, vagy nem ?
Átfúvókázták tutira, mert mikor hívott, akkor mondtam neki a ZX ötletemet és szóltam, hogy készítse fel rá.
Ellenezte, de a vevőért mindent mondattal konstatálta, hogy ki a Főnök .
Kipucolták, fúvókázták, állították ..... én nem voltam ott, de érezhetően más lett és végre nem kell gázt húzni indításnál.
Elvileg visszaköpött a légszűrőbe, a kipufogóba meg kihányt, annyira sok benyát kapott... azt is megalkották. Légszűrőt takarítottak .... penge lett nagyon és brutálisat tol 50-ig .... utána elgyöngül. A régi verzióban nekem 50-ről ugrott olyat, mint ezzel 30-tól 60-ig, szóval nem volt az egy szar beállítás
Szerszámom van rahedli. Időm az viszont nincs nekiülni .... belekezdtem, de a dekli után jött a telefon, h menni kell, így hagytam.
Viszont az a TOP kuplung szerintetek mennyire menthető ?
Kell kép hozzá, vagy mindent meg lehet csináltatni ?
Karbi átfúfóvkázás szerintem kamu, ha ment a motor alapjáraton, és pörgött.
Hajtóműolaj otthon 3000 amiből marad szűk 0,9l...
Hátsó variátor csere?
Magyarul kuplung csere? Én 5 rongyért vettem rá a használt malossit. Kontraszt rugó csere 1 rongy. (cseréltem én is). Harang új malossi 5,2e. (felesleges volt, nem az volt a probléma, van itthon 2 pluszba... többek között most nem a malossi van fent. )Első variátor takarítás. (ráfujsz... ). Új malossi görgő 3e....
Magyarul ha otthon nekiállsz, és vásárolsz szerszámot amit mondjuk én 4e-ért vettem (variátor, kuplung lefogó).
szerszám 4e, görgő 4e, olaj 3e, kuplung 5e, új harang 5e, ha mégis kellene komplett 3x3 rugós kuplungrugó szett 4,6e. Magyarul ha otthon csinálod. megúszod szűk 25ből és tanulsz és marad a szerszám. Én ezt választottam.
Tegnap leadtam a gépet, ma elhoztam ....
-40.000.-
- Karbi pucolás, átfúvókázás, beállítás
- Hajtóműolaj csere
- hátsó variátor csere
- kuplung csere
- kontraszt rugó csere
- harang csere
- első variátor takarítás
- új görgőszett
Az első csóka akihez vittem, hogy nézze át, szerintem bele sem nézett, mert ma a kezembe kaptam egy TOP Performance full kuplungot szarrá kopva .... a harang konkrétan be van maródva. A görgőkről meg ne is beszéljünk .... a szerelő szerint azért mutatott az óra 100at, mert keresztbe állt benne a görgő és jobban kitolta a dolgokat mint kéne ....
A görgőzéssel nem vagyok elégedett, mert sokat buktam a végéből, de gázra könnyülget az eleje kanyarban és alapjáraton forog a kerék
Úgy adtam be, hogy alul nem az igazi ..... erre belevágott 3,5g szettet .... tol is mint a hülye
A kiégetett Sito-nak, meg brutális hangja lett, habár 3000ért én akárhány kipufogót kiégetek
nekem azt irtak egy fórumba hogy
a tt ugyanolyan gyenge mint a gyári.
A zx-et meg inkab komolyab 70-es tuninghoz ajánlják
vetem egy reverset ma rá jol húz vele kis gázon is pedig 50-es
a motor.
hello! a hengert meg a hengerfejet ha gyári lehet síkba köszörülni mert aza hengerfejtömítés nem tömít és annyi lyuk van rajta hogy nem nagyon akarom pasztázni csak kérdés hogy engedi vajon?
A kiégetést én is sokalltam, de Angyalföldön nincs minden kapuban malacpörzsölő .... az enyém meg Érden van
én kaptam kuplungot, harangot, rugót és egy variátornak látszó tárgyat amiből egy tengely áll ki .... ebbe az van belenyomva, hogy HKS Japan
Nem tudom mi volt SáRi, de nem hiszem, hogy sok köze volt a gyári állapothoz ilyen "neves" cumokkal
Hiába van 400-as burgmanom ezzel szeretek menni. Miért?
1. Nem kell kinyitni a nagy kaput, hogy kiálljak.
2. Több mint fele olyan súlyú.
3. Sajnálom beindítani a burgmant 500-800m-re.
Többet megy a rallyval mint a burgmannal.
de attól füg mennyibe kerül ha sokba kerül
jobb ha veszel ujat.
vettem egy olajszűrő leszedőt 5000ft-ér
variot , kuplungot le tudom szedni vele.
és tudom szerelni magamnak a szerelők ugyis csak lehúznak
nem tudjak megcsinalni kevés rendes szerelő van,
Az lesz az első amit kihajítók a gyászba ..... különben is, szerintem lehetne simán 4,5 5 körüli, vagy nem ?
Ellenezte, de a vevőért mindent mondattal konstatálta, hogy ki a Főnök .
Kipucolták, fúvókázták, állították ..... én nem voltam ott, de érezhetően más lett és végre nem kell gázt húzni indításnál.
Elvileg visszaköpött a légszűrőbe, a kipufogóba meg kihányt, annyira sok benyát kapott... azt is megalkották. Légszűrőt takarítottak .... penge lett nagyon és brutálisat tol 50-ig .... utána elgyöngül. A régi verzióban nekem 50-ről ugrott olyat, mint ezzel 30-tól 60-ig, szóval nem volt az egy szar beállítás
Szerszámom van rahedli. Időm az viszont nincs nekiülni .... belekezdtem, de a dekli után jött a telefon, h menni kell, így hagytam.
Viszont az a TOP kuplung szerintetek mennyire menthető ?
Kell kép hozzá, vagy mindent meg lehet csináltatni ?
Karbi átfúfóvkázás szerintem kamu, ha ment a motor alapjáraton, és pörgött.
Hajtóműolaj otthon 3000 amiből marad szűk 0,9l...
Hátsó variátor csere?
Magyarul kuplung csere? Én 5 rongyért vettem rá a használt malossit. Kontraszt rugó csere 1 rongy. (cseréltem én is). Harang új malossi 5,2e. (felesleges volt, nem az volt a probléma, van itthon 2 pluszba... többek között most nem a malossi van fent. )Első variátor takarítás. (ráfujsz... ). Új malossi görgő 3e....
Magyarul ha otthon nekiállsz, és vásárolsz szerszámot amit mondjuk én 4e-ért vettem (variátor, kuplung lefogó).
szerszám 4e, görgő 4e, olaj 3e, kuplung 5e, új harang 5e, ha mégis kellene komplett 3x3 rugós kuplungrugó szett 4,6e. Magyarul ha otthon csinálod. megúszod szűk 25ből és tanulsz és marad a szerszám. Én ezt választottam.
Tegnap leadtam a gépet, ma elhoztam ....
-40.000.-
- Karbi pucolás, átfúvókázás, beállítás
- Hajtóműolaj csere
- hátsó variátor csere
- kuplung csere
- kontraszt rugó csere
- harang csere
- első variátor takarítás
- új görgőszett
Az első csóka akihez vittem, hogy nézze át, szerintem bele sem nézett, mert ma a kezembe kaptam egy TOP Performance full kuplungot szarrá kopva .... a harang konkrétan be van maródva. A görgőkről meg ne is beszéljünk .... a szerelő szerint azért mutatott az óra 100at, mert keresztbe állt benne a görgő és jobban kitolta a dolgokat mint kéne ....
A görgőzéssel nem vagyok elégedett, mert sokat buktam a végéből, de gázra könnyülget az eleje kanyarban és alapjáraton forog a kerék
Úgy adtam be, hogy alul nem az igazi ..... erre belevágott 3,5g szettet .... tol is mint a hülye
A kiégetett Sito-nak, meg brutális hangja lett, habár 3000ért én akárhány kipufogót kiégetek
a tt ugyanolyan gyenge mint a gyári.
A zx-et meg inkab komolyab 70-es tuninghoz ajánlják
vetem egy reverset ma rá jol húz vele kis gázon is pedig 50-es
a motor.
hengerhez melyik kipu a legjobb ezek közül?
Giannelli Reverse , Leo vince TT , Leo vince Zx
ha fekvő minarelli a motorod akkor jó rá.
15.000.-ft az ára
2006 os sr 50 r-re jó ez a kipu?
mennyiért válnál meg tőle?
Egy 70-es sport szett kerül varioval kipufogóval KB 80e-be.Használtban KB 50-ből megúszható.
Ez KB 2-3 gyorshajtás ára városban 90-el.
És NO rendszám.Ergo no para.