Nem lehetett látni semmit .... én speciel elhűltem lefagytam és eltelt egy kis idő mire rámarkoltam a fékre. Faszom sem gondolta, hogy a piroson pont Transporter jön nem kicsit ...
Tök mereven néztem előre, hogy ne lépjen le gyalogos, vagy valami ilyesmi .... és mivel nem követtem le a mozgást, tényleg csak villanás volt.
Gondolom vágod milyen gyors az 50 is, ha elmegy előtted, te meg mereven előre nézel és nem forgatod a fejed.
Hálát dhatok az istennek, hogy nem gyorsul a gép .....
Pirostól indultunk egy pizzás Liberty-vel a ZÖLDRE ! ..... gyorsultunk vagy 10 métert és balról egy fehér villanás, majd egy repülő sisak, gyerek, motor, fehér Transporter megrakva cigánnyal sorrendben elszállt előttem minden !
Ha jó a motor, akkor kikap és engem is elkapnak csak nem oldalt, hanem középen
Bármivel moshatod, mert belül csak egy fém lap, és egy rugó van. Akár etanollal is nekiállhatsz, mert az jobban oldja a trutyit. Persze az etanol nem olyan gyors (abban áztatni kell), de hatásos.
"a szívo csonkom nincs kirepedve csak felületi !" Jó, akkor majd ha mész 2 kört vele, akkor fog kirepedni. Én biztosan nem közlekednék így vele. Nagy élmény lesz majd valahonnan a pusztából hazatolni, 40 fokos hőségben.
"ezen már nem gyári henger volt hanem egy malossi 70-es henger ! ezért is írtam h most mi a te endő valami olyan henger kellene !" Attól még rámegy a gyári 50-es henger is. 5-6 ezer környékén már tudsz venni használhatót, viszont a 70-es hengerekért vagyonokat kérnek (25-50e). Ennyit biztosan nem költenék rá, mert eladáskor a kutya sem fizeti meg.....
igen azt tudom h karbis ! a szívo csonkom nincs kirepedve csak felületi ! ezen már nem gyári henger volt hanem egy malossi 70-es henger ! ezért is írtam h most mi a te endő valami olyan henger kellene !
Jah, igen. Ha a fejszelep visszaengedi a levegőt, akkor próbáld meg átmosni/áztatni, kézzel megmozgatni. Ha szerencséd van, akkor csak alászorult egy kis kaka... Ha nem, akkor a fejszelepet otthon úgysem tudod megjavítani.
Én a HS tuning-tól vettem felújított kompresszort. A régit el kell küldeni/vinni és ad egy teljesen felújítottat. A felújított fúrva van új dugóval. Előtte próbálkoztam a felújító szettel, nem jött be :(
A HS tuningos bevált, profi munka. http://www.hstuning.hu/content...
hello valaki tudna nekem segíteni MORINI blokkos az sr és szükségem volna rá egy hengerre ! viszont pontosan nem tudom h ez most injektoros e vagy karbis az enyémen karbi van de lehet át alakított ! 50-es vagy 70-es henger kellene nekem !
meg még ! a morini és piaggio közt(hengerek) mi külömbség van ?
Sziasztok! Újonnan regisztrált vagyok a fórumon, de visszaolvastam már jó pár oldalt, mivel "boldog tulaja" lettem egy 2003-as morini Ditech-nek. 2 hete van meg, azóta keresem a baját mivel melegen meg-megtorpan főleg ha huzamosabb ideig megyek 60-70-el és esetleg jön egy kanyar vagy hasonló ahol lassítanom kell. Húznám neki a gázt erre megtorpan 1-2 másodpercre utánna húz mint az álom. Persze a gyertya tiszta korom már egy pár kilométer után. Mivel már sokat olvastam a fórumon visszamenőleg és valamennyire rendelkezek műszaki érzékkel így nekiálltam itthon rájönni a gondjára. Szokásos új gyertya, 10-20 percig jó volt, majd beköpte ezt is. Hőgomba, multival rámérve hidegen melegen jó értékeket mutat. Jött a légkompresszor mérés, itt gyenge szegénykém, 3 bar alapjáraton max 3.5 ha óvatosan emelem az alapjáratot, de ha nyak gázt húzok neki simán visszaesik 2 bar-ra.
Eddig itt tartok. Gondolkodom felújító készleten, vagy pedig bontott kompresszoron. Mindkettő lutri szerintem
Felújítás: fenékszelep ugye ettől még maradhat rossz, már ha rossz. Találtam egy videót erről: http://www.youtube.com/watch?v...
Ha nekem is engedi a nyomást, akkor ezt a kompresszort nem is érdemes felújítani? vagy ez a szelep csak azért lényeges, hogy indításkor meglegyen alapból a nyomás?
Persze itt a másik probléma, hogy ez se legyen olyan egyszerű, lefényképeztem a kompi tetejét, ez nem synerject gondolom, mert csak számok vannak rajta, akkor ezt fel sem lehet újítani?
Másik a bontott, ez is lutri, próba után merném csak megvenni, vagy ha rossz de synerject, akkor áron alul és felújítani akkor azt.
Felújításról kérdeznék még, kell hozzá valami spéci szerszám amivel ki lehet venni a dugót belőle? Még nem jöttem rá, bár nem is néztem nagyon.
Kösz a válaszokat elöre is!
Sziasztok! Honnan tudok vízpumpa deknit (újat vagy használtat) rendelni mert mindenhol csak a felső részét találom amibe a két cső megy. De nekem az egész kellene! Előre is Köszönöm!
Tök mereven néztem előre, hogy ne lépjen le gyalogos, vagy valami ilyesmi .... és mivel nem követtem le a mozgást, tényleg csak villanás volt.
Gondolom vágod milyen gyors az 50 is, ha elmegy előtted, te meg mereven előre nézel és nem forgatod a fejed.
Pirostól indultunk egy pizzás Liberty-vel a ZÖLDRE ! ..... gyorsultunk vagy 10 métert és balról egy fehér villanás, majd egy repülő sisak, gyerek, motor, fehér Transporter megrakva cigánnyal sorrendben elszállt előttem minden !
Ha jó a motor, akkor kikap és engem is elkapnak csak nem oldalt, hanem középen
Elég szar volt
"ezen már nem gyári henger volt hanem egy malossi 70-es henger ! ezért is írtam h most mi a te endő valami olyan henger kellene !" Attól még rámegy a gyári 50-es henger is. 5-6 ezer környékén már tudsz venni használhatót, viszont a 70-es hengerekért vagyonokat kérnek (25-50e). Ennyit biztosan nem költenék rá, mert eladáskor a kutya sem fizeti meg.....
Én a HS tuning-tól vettem felújított kompresszort. A régit el kell küldeni/vinni és ad egy teljesen felújítottat. A felújított fúrva van új dugóval. Előtte próbálkoztam a felújító szettel, nem jött be :(
A HS tuningos bevált, profi munka.
http://www.hstuning.hu/content...
Üdv: Bazsó
Anyám de drága.
meg még ! a morini és piaggio közt(hengerek) mi külömbség van ?
köszi előre is :)
Eddig itt tartok. Gondolkodom felújító készleten, vagy pedig bontott kompresszoron. Mindkettő lutri szerintem
Felújítás: fenékszelep ugye ettől még maradhat rossz, már ha rossz. Találtam egy videót erről:
http://www.youtube.com/watch?v...
Ha nekem is engedi a nyomást, akkor ezt a kompresszort nem is érdemes felújítani? vagy ez a szelep csak azért lényeges, hogy indításkor meglegyen alapból a nyomás?
Persze itt a másik probléma, hogy ez se legyen olyan egyszerű, lefényképeztem a kompi tetejét, ez nem synerject gondolom, mert csak számok vannak rajta, akkor ezt fel sem lehet újítani?
Másik a bontott, ez is lutri, próba után merném csak megvenni, vagy ha rossz de synerject, akkor áron alul és felújítani akkor azt.
Felújításról kérdeznék még, kell hozzá valami spéci szerszám amivel ki lehet venni a dugót belőle? Még nem jöttem rá, bár nem is néztem nagyon.
Kösz a válaszokat elöre is!