Sziasztok!
Van 1 Aprilia Sr-ről származó gyári visszapillantó tükör párom.
Nem új,ezért vannak rajta horzsolások,karcok.
Külön nem eladóak,csak egyben!
Ár:6800 HUF(alátéttel,csavarral együtt)
Átvehető Szegeden.
Azt meg az életben nem tudom meg papíron, hogy mekkora az a nyomás amivel még minden jaffa ..... lehetne játszani különböző méretű szűkítőkkel, hogy pont az optimumot tolja, de azt hogy a fenébe tudod meg ?
Ennek igazából injektoros motoron lenne értelme, ahol egy légtömegmérővel kiegészítve már tudná a rendszer, hogy szükség van egy kis plusz benzinre. Ezt a karburátornak hiába magyarázod, nem érti.....
Ötlet a megoldásra ?
Tudom, hogy nem fog hozni, ettől nem megy majd csillióval, stb stb
Attól függetlenül a megoldás az tudna érdekelni.
Az is valami, ha nem a meleg blokk mellől szív, hanem hideget kap, meg hát nem sok mindenkinek lenne így megokosítva.
Értelme nincs, hozni nem hoz .... akkor minek ?
A megoldásért
Hogy a jó fenébe lehetne belőni a karbit menet közben ?
Arra gondoltam, hogy a két díszkopoltyút a fronton hadrendbe fogom és szépen hátravezetem a légszűrőházba a menetszelet egyfajta Ram Air megoldásként
Viszont, ha jól gondolom akkor ez kicsit meg fogja keverni a karburálást .... pláne 70fölött
1 pár gyári tükör
1 fekvő minára való motorborítás
1 hátsó sárhányó
1 pár rallyra való kézvédő / CSAK ha fel lehet rakni az SR-re /
1 pár karcmentes fékkar
1 pár RSV markolat / CSAK ha fel lehet rakni az SR-re /
1 pár hibátlan állapotú oldalkopoltyú
van kép a profilban ...
nagy hirtelen ezek kellenének
Sziasztok!
Segítséget kérnék tőletek,aki tud segítsen.Lendkerék lehúzókat gyártok és szeretnék tudni többféle motor lendkerék méretet,hogy minél több szerszámom legyen,aki megtudja mondani ennek a mocinak a lendkerék méretét,annak megköszönném,mert ehhez való még nincs és aki mond 10 különböző pontos méretet különböző mocikhoz,annak ingyen küldök egyet a motorjához.Így kellene a méret pl: M24x1.5,köszi előre is!
"az övé volt a motor Kinter"
Nem igazán lehet hozzáférni a karbihoz, én eléggé szét szoktam szedni a dolgokat. Másik meg, hogyha a karbit akarod belőni, akkor érdemes előtte leszedni, és alaposan kipucolni. A rendőr mindenféle átalakítás miatt szólhat, de hogy melyik szól, és melyik nem, az csak rajta múlik.
Hali! Remélem valakinek van ötlete? A tárcsafék nyeregben a fékdugattyú porvédője elszakadt és beengedi a nedvességet, és a port. Ezért nehezebben mozog a nyeregben a fékdugattyú.Tud valaki, nem horror áron a tárcsafékhez gumiporvédőt. Utána nézettem és csak javító készletben lehet vásárolni, ami viszont 17000 Ft környékén mozog. Viszont ha így járok sokáig a géppel, biztos hogy ez lesz a vége. Javaslatokat előre is köszi!2000-es Aprilia SR
Hogy mekkora zsidó vagyok vélemények nem izgatnak