Lehet nem lesz rajta motorszám.
Az enyémen sincs ....
Alvázsszám alapján be lehet mérni a dolgot, de kell hozzá ismerős...
De elég bonyolult a dolog, mert ha nem az osztályon van az ismerős, akkor hivatkoznia kell valamire az adatkérésnél.
Megvehetitek.
Én is hiányoltam a papirokat, de mikor a biztosítós csaj hasra ütésszerű adatokat írt be, oda amire nem tudtam helyben válaszolni, akkor leszartam az egészet.
Sziasztok!
Segítségeteket kérném abban a dologban, hogy az egyik ismerősöm sr 50-t szeretne venni, de akitől venné nincs meg semmilyen papirja de elvileg nem lopott mert 7 éve nála van, azért minket még is csak érdekelne a dolog! A kérdés az lenne, hogy a motor alváz és motorszámával utánna lehetne-e járni, hogy lopott-e a kismotor vagy nem?
A deknire és a sztenderre bejelentkeznék, ha lehet
Tegnap fogtam egy marék szerszámot és átmentem a nagyházba megnézni mi újság.... Persze pont azok a méretű imbuszok maradtak itthon amivel a hátsó idom van alulról megfogva, így kimaradt a légszűrő takarítás .... bammegoltam rendesen és így nem bontogattam. A rezóm alját valaki nagy kegyesen kifúrta nekem, mert kizártnak tartom, hogy gyári lyuk lenne rajta és a hangja sem olyan mint mikor megvettem .... erről csináltam videót is, ha kell feltöltöm valahova, hogy halljátok. Lyuk befog, tuti hang .... lyuk elenged, repedt fazék hang .... akár egy megfurkált Koppány dob
A kuplung egyre gyanúsabb nekem, mert érezhetően nyúlnak a dolgok és talán magyarázat arra is, hogy miért tolt jobban 50 felett, de már ott sem ugrik csak búg ....
Erőben jónak kell legyünk, mert tegnap ezzel az állapottal is csúcssebességet döntöttünk :
- Sík úton, enyhe szembe szélben, egy Opel Omega mögött 10méterre, enyhén behajolva nyújtott jobbosban, óra szerint 95 .... lehet ment volna még egy kicsit, de kiállt az Opel és fékezni kellett. Egyébként ezeken a kis kerekeken és azon a szar úton elég nagy "FLESSSS" vót
Felesleges. Túl kevés az általa szállított levegő. Mellesleg nem is vízálló. Ha beázik, vége. Fekete a test, piros a +12V, a sárga a fordulatszám visszajelzés. Ezt nem kell bekötnöd.
El szoktam kérni egyben az összeget, mert ebből veszem meg a szükséges alkatrészeket az átalakításhoz. Így nem áll benne a pénzem, és nem fordulhat elő az, hogy a vevő azt mondja: jajj bocs, nincs annyim. Volt már rá példa. Csak óvatos vagyok.
Ha az idomokat lebontva hozod a gépet, akkor a munkadíj 10e. Ebben az esetben elkerülhető a félreértés, hogy itt-ott karcolás, stb. Így szoktam, jobb a békesség.
Ha 50 ccm, akkor 12-17,5-es karbit szoktam használni. Ha 70 ccm, akkor 17,5-től fölfelé. Kényelmi szempontból jobb az automata szívatós, és a szívócsonkra csatlakozása olyan legyen mint az eredeti fojtószelepé. Kell egy FET elektronika (ezt én gyártom) 10e. Kell egy 12V benzinszelep, 6-7e+posta. Kell új hengerfej tömítés, 2-3e+posta. Kellenek csövek, bilincsek, stb, 4-5e. Hengerfej gépmunka, 4-5e. Új gyertya, 1e. Munkadíj 10-15e. Ez az esetben érvényes, ha a blokk jó állapotban van, és nem kell megbontanom.
Nem kell másik hengerfej. A régi lesz átalakítva. Ami eladó lesz belőle: a komplett injektorfej, benzinpumpa, olajpumpa, olajtartály, ECU, fojtószelep, gyújtótrafó. Ami kell hozzá: karburátor, 12V-os üzemanyagszelep, 12V-os megszakítós gyújtótrafó, FET elektronika, tömítések, stb.
Az enyémen sincs ....
Alvázsszám alapján be lehet mérni a dolgot, de kell hozzá ismerős...
De elég bonyolult a dolog, mert ha nem az osztályon van az ismerős, akkor hivatkoznia kell valamire az adatkérésnél.
Megvehetitek.
Én is hiányoltam a papirokat, de mikor a biztosítós csaj hasra ütésszerű adatokat írt be, oda amire nem tudtam helyben válaszolni, akkor leszartam az egészet.
Segítségeteket kérném abban a dologban, hogy az egyik ismerősöm sr 50-t szeretne venni, de akitől venné nincs meg semmilyen papirja de elvileg nem lopott mert 7 éve nála van, azért minket még is csak érdekelne a dolog! A kérdés az lenne, hogy a motor alváz és motorszámával utánna lehetne-e járni, hogy lopott-e a kismotor vagy nem?
A deknire és a sztenderre bejelentkeznék, ha lehet
Tegnap fogtam egy marék szerszámot és átmentem a nagyházba megnézni mi újság.... Persze pont azok a méretű imbuszok maradtak itthon amivel a hátsó idom van alulról megfogva, így kimaradt a légszűrő takarítás .... bammegoltam rendesen és így nem bontogattam. A rezóm alját valaki nagy kegyesen kifúrta nekem, mert kizártnak tartom, hogy gyári lyuk lenne rajta és a hangja sem olyan mint mikor megvettem .... erről csináltam videót is, ha kell feltöltöm valahova, hogy halljátok. Lyuk befog, tuti hang .... lyuk elenged, repedt fazék hang .... akár egy megfurkált Koppány dob
A kuplung egyre gyanúsabb nekem, mert érezhetően nyúlnak a dolgok és talán magyarázat arra is, hogy miért tolt jobban 50 felett, de már ott sem ugrik csak búg ....
Erőben jónak kell legyünk, mert tegnap ezzel az állapottal is csúcssebességet döntöttünk :
- Sík úton, enyhe szembe szélben, egy Opel Omega mögött 10méterre, enyhén behajolva nyújtott jobbosban, óra szerint 95 .... lehet ment volna még egy kicsit, de kiállt az Opel és fékezni kellett. Egyébként ezeken a kis kerekeken és azon a szar úton elég nagy "FLESSSS" vót
EZ IS AUTOMATA SZIVATOS
Aprilia márkakereskedésbe vettem.
Hol lehet ilyen Aprilia-s bukót venni?
http://www.kepesmotor.hu/zart_...
belőle?
én most ilyen olajat vettem eről mi a véleményed te használtál
már ilyet?
Agip szintetikus oil
nem érdkel 1 nagyobb karbi a tuning hegerhez?
20,5 méretü karburátor ha valakit érdekel!