Az a gond, hogy csak úgy lehetne esztergálni, ha kiemeled a fejszelepet a házból! Megfelelő présgép hiányában viszont nem igazán lehet elérni a szükséges tömítettséget az összeszereléskor!
És egyébként miért gondolod azt, hogy a hüvelyes rész ment tönkre, látsz olyan jellegű kopási nyomokat?
Ügyes esztergályos megcsinálná, felfúrni nagyobbra, és egy hüvelyt rakni bele. Kérdés hogy milyen anyagból, és mennyire tartós. A végén többe lenne a hús mint a leves......
van pár eladó alkatrész ha érdkel valakit!
van 1 db 20,5 karbim tökéletes csere is érdkel nagyobb karbira de csak automata szivatósra a karbi ára 13e
van még kuplung ruóim is zsír újak ruószet 1500/ szet
akkor van még 4 db sára indexburám is az ára 4e
van még 1 aprilia sr 125 vagy 150-re való kipufogom is tökéletes az ára 15e
van még 1 full gyári kuplung szetem szintén nagy sr-hez 10e
tel: 06307316232
e-mail: czegledi_zsolt@freemail.hu
face: zsolti czeglédi
Sziasztok! Ditechnél az injektorból a tankba visszavezető csőben szabad lennie levegőnek? Amikor beindul, akkor nem tudom kiforgatni, szakaszosan jár a motor.
Köszi előre is a segítséget!
Üdv! Két lehetőséged van, megfelelő méretű olajfilter fogóval rá tudsz fogni a variátorra, és a kuplungharangra is! A másik a légkulcs!
Mindkét csavar jobb menetes, tehát balra nyílik, és igazából semmi nem fog szétesni, legfeljebb a lehulló variátor görgöket, és a csuszkákat kell majd összeszedned, a kuplunszerkezet egyben jön le a tengelyről!
Bróbáld meg mégegyszer alaposan átmosni benzinnel a kompresszorházat, úgy hogy az ujjaddal közben benyomva tartod a fejszelep záró lemezét! Mint a Kinter is írta, ilyen rövid idő alatt nem lehetne ekkora nyomáskülönbség a kopás miatt, csak valami nagyon ratyi kenőképességű olajtól!
Üdv! megint kérdésekkel fordulok hozzátok.Mint irtam elég fosul gyorsul az sr-em.Megnéztem a hajtást az ékszijjam 15.5 mm erös tulzással16 gondolom ez kuka.(ez egy 96-os állóhengeres)A kérdésem az lenne hogyan tudom leszedni a variot és a kuplungot mert elforog és sehová nem tudok betámasztani(simsonál kipuf.le azon keresztül csavarhuzó bedug a dugóhoz és ugy szedtük szét mert azt lesz@rtam,de ezt véletlen se szeretném tönkretenni.még a légkulcsal való leveretésre gondoltam.ja és jobb vagy balmenetesek a csavarok?Meg benyultam a görgökhöz szerintem elég szögletesek de mig nem veszem le a variot nem tudom biztosan.És az is érdekelne ha leveszem a kuplungot és a variot milyen meglepetés érhet?pl. szétugró rugó.
Kicseréltem és a rajt nem teljesen tökéletes a régivel jobban ugrott
Újra szét és átraktam a rugókat de azzal még szarabb :(
A két rugó között elég nagy az eltérés vajon miért
A kisebbik volt benne gyárilag.
Ha új dugót és gyűrűt raksz a kopott légkompresszorba, azzal nem érsz el sokat. "40000ért az meg kurva sok annyiból már majdnem karbisat lehetne csinálni nem?" Olyasmi.
hát van egy zsír vatta újj gyári dugóm gyűrűvel beletettem azt 2 bar ugyanúgy de azt tartja nem engedi el mert tegnap este rajtahagytam a nyomásmérőt és ugyanannyi volt tehát gondolom a fejszelepnél nem enged! Nem tudom vegyek egy újjat 40000ért az meg kurva sok annyiból már majdnem karbisat lehetne csinálni nem?
"...de nagynak tarom az arcod..." Nem tudom mitől lenne nagy az arcom. Nem tudom mi alapján ítélsz, mikor nem ismersz. A hétköznapokban én is ugyanúgy dolgozok, mint a többi ember. A keresetem sem mondható túl magasnak. Nem szólok be, és nem kötekedek senkivel, ha békén hagynak. Olyan körökben mozgok, ahol sok barátot szereztem, és ezek a barátok ki is állnak mellettem ha kell. Nem élek vissza ezzel, de egyértelmű hogy jó ha vannak ilyen ismerőseim. Próbáltak engem is átverni, a hatóságok nem védtek meg. A barátok igen. Gondolom Neked is azért van fegyvered, mert nem vagy 200 kilós kigyúrt kopasz. Én sem vagyok. De vannak barátaim......
Érdekelne az sr sztender Dunakeszin, megvan még?