Újra hasít a szekér. Megy mint a diszno hidegen melegen.
A probléma: kopott volt a kuplung, kapott egy malossi fly-t. (Vaterán vettem egy 5-ötösért. )
Kaptam vele egy kuplungharangot is. Azzal raktam össze, semmi változás.
Szétszedem füstül a kuplung. Ráraktam a gyári kuplung harangot és visszatért az erő. Pörög mint a diszno és megy mint az állat.
Ha valamelyik ismerősöm megy esztergályoshoz lecsapatok a kapott kuplungharangból egy picit, hogy feltapadjon...
A gyári kuplungot, meg felferadoloztatom, ha apám megy fékbetétet ragasztatni a veterán motorjaihoz. Úgyhogy ennyi a történet, jó volt most motorozni vele. Újra a régi, ércesebb a hangja a kiégetett kipuff miatt. Már vártam, hogy milyen legyen.
Jah, újság van !
A VW Passat ledes féklámpája passzol a hátsó burába ...
Egyébként senki nem venne ezért passat lámpát, de nekem az leesik ingyen, ha jön olyan törött autó. Az egyik szerelő ma rakta be őket a saját SR-jébe
A műszeregység hátulján a műanyag fóliára gondolsz, amin a réz vezető sávok vannak? Ha szakadtak a sávok, akkor vegyél autó fűtőszálra való javító ezüst festéket. Ezüst lakknak is hívják. Ebben van egy kis ecset, több rétegben felviszed a szakadt helyre, és visszaállítja a vezetősáv folytonosságát. Persze a fólia két szakadt végén kapirgáld le a védőlakkot.
Nekem tönkre még nem ment, max oxidosak a csatlakozási pontok. Meg kell finom csiszolópapírral csiszolgatni óvatosan aztán megint jó lesz egy darabig. Persze ha eltört az már más tészta.
de a ku.. anyáját volt benne vagy 18 de kitörölte megcsináltam megint és már egy sincs de már mindjárt másabb am a müszerfalnak volt baja a hátulján az a nyomtatott valami amin megy az áram tönkre ment megkókányoltam egy darabig jó lessz de vajon olyat lehet venni külön vagy csak müszerekkel együtt?
na most az lenne a kérdésem ha lehúzom a vízhőfok csatit akkor a check lámpának nem kéne villogni mert nekem nem villog? de ha másról lehúzom injektor,folytószelep ezeknél villog!
Van benne elég hűtőfolyadék?
Az enyémnél is érezhető hasonló, bár nálam épp hogy csak észrevehető. Gondolom a vízpumpa nem tud elég hőt elvinni alapjáraton + a hűtőt se hűti a menetszél. Nekem volt már pirosban is, de hibakódon kívül más gondot nem okozott. Esetlegesen valamiért nagyobb súrlódás is lehet ami miatt jobban melegszik a moci. Jó olaj van benne?
hello! olyan kérdésem lenne hogy elindulok a mocival a vízhőfok egy 15-20perc után felmegy jó háromnegyedig ha meg mondjuk megállok lámpánál akkor elkezd felmenni a pirosba ha meg húzok neki egy gázt visszamegy de ha elengedem a gázt megint felmegy de valamikor visszamegy magátol fél háromnegyed állásba! vajon mi lehet azzal? meg így a moci se valami fasza mert megy-megy de nem tökéletes?
tudtok segíteni, Pest közelében hol találok megbízható szervizt? át kellene nézetni a gépemet.
Lassan egy éve nyúzom (5-6000km) és nem tudom, hogy mik azok a dolgok, amiket célszerű "menet közben" ellenőrizni rajta!
Apropó. Évekkel ezelőtt vettem egy konzolt és egy Aprilia nagy dobozt az Sr-emre, de úgy tűnik mégse rá való. Egy idő után felhagytam a felszereléssel. Van valami ötlet hogy mire való? Érdekel-e valakit? :-)
Még annó 15 éve a 2T Trabis időkben emlékszem olcsóbb volt felszabályoztatni a fékdobot mint újat venni, pedig akkor még nem volt ilyen drága világ + a Trabihoz olcsó volt az alkatrész. Azóta gondolom megritkultak az ilyen szakik és akik talpon vannak, próbálnak belőle megélni...
Szerintem többe lesz a hús mint a leves. Nekem egy esztergályos egyszer azt mondta, hogy mire a gépet beállítja a megfelelő méretre, az nem kis idő. No persze lehet hogy csak le akart húzni. Én persze elküldtem a .......
Szíj oldalon egy esztergályossal gondoltam letolatni a krómot róla. Alatta olyasmi anyagot láttam mint az eredeti variátor felülete.
De lehet nem ér az egész ennyit :-) bár sajnálom hogy most buktam így ~10Km/h végsebességet... :-( Így "csak" 79-et megy útszéli napelemes "trafipax" szerint. van itt nálunk egy a közelben...
Igen azok a pöckök nagyon kis gyagyi műanyagok a gyári anyagához és falvastagságához képest. Nem is értem...
Egyik kollégám mondta, hogy ő azért ezt nem dobná ki. Keményforrasztással "feltöltené" a 3 csúszka tengelyében lévő 3 nagy bemarást és azt visszacsiszolva újra hadba lehetne fogni a cuccot, csak a kiegyensúlyozottságtól félek kicsit, mert ha üt és elviszi a főtengelycsapágyat az drágább mint a varió.
A probléma: kopott volt a kuplung, kapott egy malossi fly-t. (Vaterán vettem egy 5-ötösért. )
Kaptam vele egy kuplungharangot is. Azzal raktam össze, semmi változás.
Szétszedem füstül a kuplung. Ráraktam a gyári kuplung harangot és visszatért az erő. Pörög mint a diszno és megy mint az állat.
Ha valamelyik ismerősöm megy esztergályoshoz lecsapatok a kapott kuplungharangból egy picit, hogy feltapadjon...
A gyári kuplungot, meg felferadoloztatom, ha apám megy fékbetétet ragasztatni a veterán motorjaihoz. Úgyhogy ennyi a történet, jó volt most motorozni vele. Újra a régi, ércesebb a hangja a kiégetett kipuff miatt. Már vártam, hogy milyen legyen.