Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Újra hasít a szekér. Megy mint a diszno hidegen melegen.

A probléma: kopott volt a kuplung, kapott egy malossi fly-t. (Vaterán vettem egy 5-ötösért. )

Kaptam vele egy kuplungharangot is. Azzal raktam össze, semmi változás.
Szétszedem füstül a kuplung. Ráraktam a gyári kuplung harangot és visszatért az erő. Pörög mint a diszno és megy mint az állat.
Ha valamelyik ismerősöm megy esztergályoshoz lecsapatok a kapott kuplungharangból egy picit, hogy feltapadjon...
A gyári kuplungot, meg felferadoloztatom, ha apám megy fékbetétet ragasztatni a veterán motorjaihoz. Úgyhogy ennyi a történet, jó volt most motorozni vele. Újra a régi, ércesebb a hangja a kiégetett kipuff miatt. Már vártam, hogy milyen legyen.
Jah, újság van !
A VW Passat ledes féklámpája passzol a hátsó burába ...
Egyébként senki nem venne ezért passat lámpát, de nekem az leesik ingyen, ha jön olyan törött autó. Az egyik szerelő ma rakta be őket a saját SR-jébe
A műszeregység hátulján a műanyag fóliára gondolsz, amin a réz vezető sávok vannak? Ha szakadtak a sávok, akkor vegyél autó fűtőszálra való javító ezüst festéket. Ezüst lakknak is hívják. Ebben van egy kis ecset, több rétegben felviszed a szakadt helyre, és visszaállítja a vezetősáv folytonosságát. Persze a fólia két szakadt végén kapirgáld le a védőlakkot.
Köszi! Újabb kell az embernek
Keresik mi ?
Találsz egyet az adatlapomon .... 170 és viheted
Gyári állapotú sr robogokat vásárolnék!

20-9-248-425 kawasaki @ steelhorsemotor .hu
Nekem tönkre még nem ment, max oxidosak a csatlakozási pontok. Meg kell finom csiszolópapírral csiszolgatni óvatosan aztán megint jó lesz egy darabig. Persze ha eltört az már más tészta.
de a ku.. anyáját volt benne vagy 18 de kitörölte megcsináltam megint és már egy sincs de már mindjárt másabb am a müszerfalnak volt baja a hátulján az a nyomtatott valami amin megy az áram tönkre ment megkókányoltam egy darabig jó lessz de vajon olyat lehet venni külön vagy csak müszerekkel együtt?
Ha lekérdezed a hibákat ki se villogja?
na most az lenne a kérdésem ha lehúzom a vízhőfok csatit akkor a check lámpának nem kéne villogni mert nekem nem villog? de ha másról lehúzom injektor,folytószelep ezeknél villog!
persze jó olaj elegendő hűtővíz arra gondoltam hogy levegős a rendszer de már annyit légtelenítettem
Van benne elég hűtőfolyadék?
Az enyémnél is érezhető hasonló, bár nálam épp hogy csak észrevehető. Gondolom a vízpumpa nem tud elég hőt elvinni alapjáraton + a hűtőt se hűti a menetszél. Nekem volt már pirosban is, de hibakódon kívül más gondot nem okozott. Esetlegesen valamiért nagyobb súrlódás is lehet ami miatt jobban melegszik a moci. Jó olaj van benne?
hello! olyan kérdésem lenne hogy elindulok a mocival a vízhőfok egy 15-20perc után felmegy jó háromnegyedig ha meg mondjuk megállok lámpánál akkor elkezd felmenni a pirosba ha meg húzok neki egy gázt visszamegy de ha elengedem a gázt megint felmegy de valamikor visszamegy magátol fél háromnegyed állásba! vajon mi lehet azzal? meg így a moci se valami fasza mert megy-megy de nem tökéletes?
keresek olcsón delltoro 25-s méretű karbit! cserébe adok 20-as karbit
vagy ha valkit érdkel eladó is a karbi!
Nekem jó tapasztalatom van a vecsési Old Rider's Kft-vel.
Hát nekem van 1 szerelőm, én is Pestről vittem hozzá. Nagykátán lakik. 3 éve nem voltam nála, nem tudom még űzi-e az ipart...
tudtok segíteni, Pest közelében hol találok megbízható szervizt? át kellene nézetni a gépemet.
Lassan egy éve nyúzom (5-6000km) és nem tudom, hogy mik azok a dolgok, amiket célszerű "menet közben" ellenőrizni rajta!
Apropó. Évekkel ezelőtt vettem egy konzolt és egy Aprilia nagy dobozt az Sr-emre, de úgy tűnik mégse rá való. Egy idő után felhagytam a felszereléssel. Van valami ötlet hogy mire való? Érdekel-e valakit? :-)
Még annó 15 éve a 2T Trabis időkben emlékszem olcsóbb volt felszabályoztatni a fékdobot mint újat venni, pedig akkor még nem volt ilyen drága világ + a Trabihoz olcsó volt az alkatrész. Azóta gondolom megritkultak az ilyen szakik és akik talpon vannak, próbálnak belőle megélni...
Szerintem többe lesz a hús mint a leves. Nekem egy esztergályos egyszer azt mondta, hogy mire a gépet beállítja a megfelelő méretre, az nem kis idő. No persze lehet hogy csak le akart húzni. Én persze elküldtem a .......
Szíj oldalon egy esztergályossal gondoltam letolatni a krómot róla. Alatta olyasmi anyagot láttam mint az eredeti variátor felülete.
De lehet nem ér az egész ennyit :-) bár sajnálom hogy most buktam így ~10Km/h végsebességet... :-( Így "csak" 79-et megy útszéli napelemes "trafipax" szerint. van itt nálunk egy a közelben...
0,5-0,6mm

Itt találtam egy robogó adatbázist, benne sok szervízadattal. Akit érdekel rántsa le magának:

http://www.mforce.hu/robogo.ht...
Másnem még a szíjad is elnyírja.
Vizes Aprilia rally-nak mennyire kelll állitani a gyertyahézagot?
Igen azok a pöckök nagyon kis gyagyi műanyagok a gyári anyagához és falvastagságához képest. Nem is értem...

Egyik kollégám mondta, hogy ő azért ezt nem dobná ki. Keményforrasztással "feltöltené" a 3 csúszka tengelyében lévő 3 nagy bemarást és azt visszacsiszolva újra hadba lehetne fogni a cuccot, csak a kiegyensúlyozottságtól félek kicsit, mert ha üt és elviszi a főtengelycsapágyat az drágább mint a varió.