Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jókat mondanak az eggyik Kecskeméti szerelőröl is az csak ienekkel foglalkozik.
Simán elmennek a di-tech-ek is 20000km-et úgy hogy hozzá se kell szinte nyúlni arról nem is beszélve hogy nem eszik csak 1,5-2 liter közt az se mind1 én megvoltam eddig elégedve vele am az alkatrészek is tűrhető árúak kompresszor 10000 legtömegmérö is annyi sztem nem kell fikázni a di-tech-eket. am volt neked ien motorod?
a régi
Ha picit figyelmesebben olvasnád azt írtam hogy 2 embert ismerek aki jó szerelő nem azt hogy 2 ember ért a ditechez.Ismerek legalább 4 jó vízveztékszerelő de azt nem állítom hogy az ország összes csapját hozzájuk hordják.
A másik hogy a ditech 2t működési elve miatt van pár olyan megoldás rajta amit sima robogókhoz szokott szerelőt simán kiakaszt.Pláne ha többismeretlenes a probléma.mondjuk egy szakadt vezeték és egy teljesen más helyen lévő csatlakozó zárlata.Ezen nekem KB 1 márkaszervíz egy sima robeszos és egy versenyrobogó építésére szakosodott csóka vérzett el mindegyik levett KB 20000-30000 re a gép működött ugy 1 hétig utána ugyanazt csinálta.Elvittem nagykátára és talán egy 10e ért meg lett javítva.
Ez a tapasztalat.
1996
tudja vki hogy körlámpás srt mióta gyártanak?
Hello
Én is ajálom Conair szerlőjét én is ismerem és nagyon ért a Ditech-motorokhoz.
Szia levik!
Kép van fent a képeknél és 8000ért vettem én is tél elején annyiért odaadom. De annyit tudni kellene h hova valósi vagy legalább mert lehet nem jönnél el az ország másik végéből,én Szeged környéki vok.
Egyébként eladó az enyém is,ha valaki ért hozzá és szertne vele foglalkozni,eg jó motort tud kihozni belőle! Akit érdekel szóljon!
Ha kevés a rakétalámpás sr fényereje és nem gáz hogy nem 2 hanem csak 1 ovális foncsor lenne benne, akkor az a megoldás hogy kicserélitek 1 vespa lámpájára.
Csak + kell nézni 1 vespa reflektorának fényerejét :D de elsőnek elég ha csak a tompítottba néztek bele :D:D
Az én ditechemmel semmi baj. Igaz hogy az országból az egyik ember az tőlem 400m-re lakik. De nekem 2 éve nincs is bajom, igaz mikor megvettem mindent vennem kellett: gumik, fékek, akksi, görgő, a tuning nem volt köztelező de másképp megy.
Kellene kép hogy milyen állapotban van és ,mennyiért adod? irj választ
ehhez a szerelősdihez csak annyit szólnék hozzzá hogy van egy pár ditech a forgalomban és elég sok elis romlik ahogy azt hallom meg olvasgatom. namost nehogymár csak két szerelő legyen az országban aki meg tudja csinálni ezt a sok ditechet?ha nem egy McGayver típusu emberhez visszük el hanem olyanhoz aki foglalkozik esetleg motorokkal is akkor az meg tudja csinálni és rájöna hibára, mert talán hallott már róla hogy ez lehet rosz vagy ez....
Bevált az inyektor is csak még kell 1-2 év sajna már a motoriparban sem lesznek karbisok.Autót és már nagymotort is szinte csak befecskendezővel lehet kapni mostanában a cross gépek és egyre több robogó kap befecskendezőt.Először a maxik de már a honda az 50-esekben is alkalmazza.Az Euro 3-as majd az Euro-5 ös környezetvédelmi normát egyszerűen befecskendező nélkül nem lehet karbival megoldani sajnos.Úgyhogy aki európában akar bármilyen motort forgalmazni át fog állni befecskendezős keverékképzésre és szerintem akkor fog egyúttal a 2t motoroknak leálldozni.Pedig én szeretem őket.
Igazad lehet,azok már túl modern szerkezetek! Én inkább maradok a jól bevált karbisoknál!
Bocsesz rossz linket raktam be:

http://www.apromotor.fw.hu/
200-ért valszeg egy 2002-2003 körüli morinis ditechet olaszbó kapsz nem pár ezer hanem pár tizezer Km el.Azt te sem hiszed hogy egy újonnan 650e res gépet pár ezr Km el 200e fognak eladni hacsak nem lopott vagy összelegózott darabot.A ditechel a legnagyobb gond hogy apró hiba mint a carbon gyűrű vagy az O gyűrű hiba miatt is működéképtelen.Amit a nem kifejezetten ditech specialista csak sima motorszerelő csak vért izzadva tud megtalálni.E miatt mert elviszi 3.4 szerelőhöz konzultálni a 3000.- firintos carbon gyűrű anyagárából a végén 30000.- es javítási költség jön ki az persze hogy drága.
Eddig két olyan szerelőről hallottam aki éert is a ditechez ez makón conair szerlője őt személyesen nem ismerem de csak jót hallottam róla és nagykátán a www.apromotor.hu oldalon lévő szerelő úr őt ismerem személyesen tényleg jó szerelő.
Ezért nem vennék én di-tech SR-t,meg semmilyen injektorosat,mert amíg új addig jó,szép,meg drágább is,de ha egyszer beszarik sokba kerül javítani! Meg ha majd elöregszik,elkopik a henger,önindítóval,hidegben soha be nem indítod,a karbisat meg addig rugod,még meg nem szólal!De sztem erre már sokan rájöttek,mert használt motorok közt is 200ért már kapsz egy alig pár ezer km-eset!
Haveroménak az volt baja,hogy tán az injektorba van tán egy teflon karika,az tört el benne vagy vmi ilyesmi,és azért nem volt jó! Tavaj télen egy párszor gyalog ment haza a munkahelyéről!
Azt tuodm hogy Simsonnál marni kell a blokkot.de robogónál elfér a 70 es henger,csak 80-asnál kell marni!
Szia levik!
Nekem van használt plexim Sr-re, nem rég vettem csak egy napig használtam mert nekem nem vált be, ha kell szólj mert eladó! msn címem: zshalasi@index.hu
Conair szerelője röpke 200 km!
pesthez
Halli ez a game boy os dolog hogy mükszik?mert láttam hogy avval olvassák le a hibát vagy nem tudom
Amugy conair szerelöje hol van psethet közel van mert kénem egy ditech szerelö nem mintha rosz lenne csak ha mégis
Thx
A követ az új légtömegmérő kapta be vagy a régi?Meg kéne nézni a lamellákat is egyéb tippem már nincs a szerelőnek kéne rájönnie ezután.
j a és a szerelő adott rá fél év garanciát mert tőle vettem használtan és ezért nem keresek új szerelőt majd megoldja ha bírja ha nem meg elviszi ahoz aki ért hozzá. am én abonyi vok