Elvileg 16,5, de van 16os is .... enyém is 16mm.
Az nem lehet, hogy szimplán ahogy visszaültél a nagyobbra, már hasonlót vársz a kicsitől is ?
Mindenesetre ezeket a sorokat én is írhattam volna, azzal a különbséggel, hogy nekem egy forduló alatt változnak a dolgok .... 1x tutin rajtol, 1x lassan, 1x szépen veszi a gázparancsokat, 1x fullgázra nem megy 50nél többet addig amég vissza nem engedek a gázból és nem húzom rá újra lassan ....
Hmmm. Ez mondjuk tényleg total gyári. Érdekes, hogy így ezzel a konfiggal hoztam és nagyon tetszett. A görgő kopott volt, cseréltük. Hazafele még jobban ment. Motoroztam vele semmi gond nem volt. Majd jött ez a kétsebességes babetta gyorsulás. Lehet megpróbálom könnyebb görgővel. Bár megvárom a kuplungot. Egy új szíjnak mennyi a vastagsága? Nekem 16 mm körül van. Lehet azt is cserélni kellene.
Egy időseb robinál nem minden esetben megfelelő választás a gyári görgő súly ,mivel nem tudni mit csinált már vele az előző tulaj (ok),pláne ha már a kontraszt rugó is egy kicsit fáradt, de ezt látni hallani kéne .Próba-próba
Szia conair, gyenge gyorsulás jó végsebesség általában nehéz görgőre utal,(nem megfelelő első varió hézagolás) de lehet hamar kapcsoló kuplung is . leszerelt varió dekninél ellenőrizhető a folyamat.
Lehet hülye kérdés, de nem tudom mi a norma ezeknél a robiknál ...
Le tudod fogni ... ezt hogy kell érteni ?
Mi a jó ? Elsőfék be és gázra tekerni kéne a kereket ?
Tényleg nem tudom , de nekem spec azt nem csinálta ... erő ellenőrzésnek szántam, de azt gondoltam mivel nem sor4 nem nagy gond .... igaz nem is nagyon basztattam.
Én azt nem értem, hogy haver vizese 1erc melegítés után is darálás nélkül indul, az enyém meg 3-4 perc után is nem tetszését nyilvánítja és 1-2km után normalizálódik
Olyan problémám lenne, hogy mihelyst a motor bemelegszik vagy meleg van a motort le tudom fogni, nyomatékából mintha 50%-ot veszítene. Alig pörög fel már kapcsol is kuplung. Illetve nem pörög annyira. Miért lehet? Gyenge a kontraszt? Gyári van benne. Úgy gyorsul mint egy 2 sebességes babetta.
1. 80-90-es végsebesség megvan.
2. Kipufogó kiégetve, gyertya új, levegőszűrő takarítva.
3. Indul hidegen melegen, jár mint a a doxa.
4. Vadiúj gyári sulyú 6,5gr top görgők vannak.
5. A kuplungon max 1mm van ferodol. Mennyinek kellene lennie?
6. Mikor reggel hűvös van nagyon érezhetően jobban megy.
7. Gyári giannelli puff van rajta.
Illetve meg tudja valaki, hogy 105 ös vagy 107-es kuplung van rajta? Illetve, hogy hogy tudom megmérni. (külső belső átmérő?)
Az egyik ismerősöm keeway matrixa hasonló hibát produkált mire végre rájött,hogy kevés olaj volt a keverékolaj tartájba tőltött bele egy pár decit és minden tökéletes volt.
Hello szerencsére cikk számalapján megtaláltam és rendeltem is megis jött mostmár megy a gép szépen! kilett cserélgetve az összes injektor tömítés és hibátlan meg nagynehezen rájöttem hogy az én morrini blokkos ditechemen piaggio injektorfej van de a hengerfej viszon a gyári volt fennt ezért vettem egy piaggio blokkos hengerfejet mert a piaggionak másabb a csatlakozója a injektorfejjel mint a morrinisnak nem sokba de másabb nem is értem hogy volt az jó? na de az a lényeg hogy végre normálisan meg!
Nekem még mindig jobban harap 50 és vége közt mint 0-50
Valamit ki kell találni, mert így kerekezni sem lehet. Kurva harmatos ahhoz képest, hogy mennyire fent fog a kuplung .... ma a melegben még annyira sem tolt alul mint szokott. A gépet nem szívesen adnám el, mert 2 hónapig normális állapotút kerestem és hát nincs nálam 1hónapja
Az viszont idegesít, hogy a melóban van egy 450es, egy 150es és egy 250es 50ccm-es robogó rendszám nélkül
Én azért akartam 50es futkosót, hogy a 70es tempóért se kelljen fizetnem .... viszont ma konkrétan rendőrök előtt ittam bukóval a kezemben .... hazafelé épp végsebesség ellenőrzés közben lettem figyelmes az utánam bekanyarodó desztóra és nem engedtem el a gázt gyorsított, rám mászott, én index nélkül kisoroltam és elhasított mellettem egy jó 80as tempóval ..... konkrétan le se szarnak ezek semmit
Na de ha én vettem volna Burgmant és tolnám rendszám nélkül, akkor hétszentség, hogy már fellöktek volna és mindent rámvernének
Sajnos az én gépem sem megy már mint a repülő. Hangja alig, végsebesség még megvan a 80-90 körüli, de gyorsulása egy kétsebességes babettával egyenlő. Be is basztam a garázsba és mentem a naggyal. Kapott új gyertyát, ki lett égetve a kipuff, de még mindig nem tökéletes. Viszont megy mint a doxa. Csak mintha nem akarna/tudna pörögni. Elindulásnál, pláne jelentkezik. 60 fölött már majd nem minden rendben. Új görgő is van benne. No majd lesz vele valami.
Szerintetek ez gyári?
nem tudom elhinni hogy 3000ft-ért gyárit lehet venni
szutyok Rms fékbetéteket is 2500ft-ért árulják.
vizes aprilia rally!
Az nem lehet, hogy szimplán ahogy visszaültél a nagyobbra, már hasonlót vársz a kicsitől is ?
Mindenesetre ezeket a sorokat én is írhattam volna, azzal a különbséggel, hogy nekem egy forduló alatt változnak a dolgok .... 1x tutin rajtol, 1x lassan, 1x szépen veszi a gázparancsokat, 1x fullgázra nem megy 50nél többet addig amég vissza nem engedek a gázból és nem húzom rá újra lassan ....
Mondjuk ezek valószínű karburálás probléma
gyújtógyertyát mennyi km-er után kell cserélni robogóba?
Le tudod fogni ... ezt hogy kell érteni ?
Mi a jó ? Elsőfék be és gázra tekerni kéne a kereket ?
Tényleg nem tudom , de nekem spec azt nem csinálta ... erő ellenőrzésnek szántam, de azt gondoltam mivel nem sor4 nem nagy gond .... igaz nem is nagyon basztattam.
Én azt nem értem, hogy haver vizese 1erc melegítés után is darálás nélkül indul, az enyém meg 3-4 perc után is nem tetszését nyilvánítja és 1-2km után normalizálódik
1. 80-90-es végsebesség megvan.
2. Kipufogó kiégetve, gyertya új, levegőszűrő takarítva.
3. Indul hidegen melegen, jár mint a a doxa.
4. Vadiúj gyári sulyú 6,5gr top görgők vannak.
5. A kuplungon max 1mm van ferodol. Mennyinek kellene lennie?
6. Mikor reggel hűvös van nagyon érezhetően jobban megy.
7. Gyári giannelli puff van rajta.
Illetve meg tudja valaki, hogy 105 ös vagy 107-es kuplung van rajta? Illetve, hogy hogy tudom megmérni. (külső belső átmérő?)
Jövő héten mérünk rajta kompressziót.
Valakinek építő jellegű ötlet?
Valamit ki kell találni, mert így kerekezni sem lehet. Kurva harmatos ahhoz képest, hogy mennyire fent fog a kuplung .... ma a melegben még annyira sem tolt alul mint szokott. A gépet nem szívesen adnám el, mert 2 hónapig normális állapotút kerestem és hát nincs nálam 1hónapja
Az viszont idegesít, hogy a melóban van egy 450es, egy 150es és egy 250es 50ccm-es robogó rendszám nélkül
Én azért akartam 50es futkosót, hogy a 70es tempóért se kelljen fizetnem .... viszont ma konkrétan rendőrök előtt ittam bukóval a kezemben .... hazafelé épp végsebesség ellenőrzés közben lettem figyelmes az utánam bekanyarodó desztóra és nem engedtem el a gázt gyorsított, rám mászott, én index nélkül kisoroltam és elhasított mellettem egy jó 80as tempóval ..... konkrétan le se szarnak ezek semmit
Na de ha én vettem volna Burgmant és tolnám rendszám nélkül, akkor hétszentség, hogy már fellöktek volna és mindent rámvernének
Akkor az olajdokkosokkal hozatok ilyet :)
Figy Conair :
A 125ös blokk simán alácsúszik az 50es váznak, vagy azért az nem kiveszem beteszem dolog ?
Én ezt vettem bele. Akkor még 3175 pengő volt. Vettem még 3liter repsolt és fizettem egy 10est és hello. Le van tudja az olaj sokáig.