olyan szomorú vagyok a motor a következőt csinálja : 65-70km/h nál egy pár méter megtétele után egyszerűen megáll, mint ha elmenne a gyújtás. gyertya új. de a régivel is csinálta. ha 60al megyek nincs ilyen gond... valami ötlet?
a munkahengerről leveszed a kis műanyag kupakot és ugy.
a fékolaj cserének ne fogj neki nehéz megcsinalni vidd el szerelőnek.
én egyszer neki fogtam de nem tudtam lelégteleniteni egy napot elbasztam vele és a szerelőnek kellett elvinni.
Segítséget kérnék beárazásban. Mennyi lehet a reális ára egy 4 éves SR50 Factory-nak? Tökéletesen működik, évenkénti kötelező szervizre mindig elvittem. Most kapott új akkumulátort, szinte karcmentes a gép, mindössze 3690km van benne. Csak munkába járásra használtam, de munkanélküli lettem és kellene a pénz ezért szeretném eladni. Szerintetek mennyit kaphatok érte?
Egy kis segítségre lenne szükségem: van egy Old SR-em, teljesen gyári, a gond ott van hogy amikor ráadom a gyújtást és behúzom a fékkart akkor az leveszi az akksi töltöttségét a felére így az nem tudja csak picit megmozdítani az öndindítót! Mit lehetne neki csinálni?
Segítségeteket szeretném kérni. Vettem kb egy hónapja egy minarelli blokkos 2000 évjáratú vizes kör SR-t. Minden rendben volt vele addig amíg az egyik barátom kölcsön nem kérte a gyertyát trafó próbára. Mikor visszaraktam nem adott szikrát, se másik gyertyával, se pipa nélkül gyújtókábelról. Egy fél óráig néztük hogy mi lehet vele, aztán egyszer csak jó lett. Hazamentem, másnap elugrottam a boltba vele, hazajöttem leállítottam és azóta semmi, nincs szikra. Kipróbáltuk másik trafóval, egyenként kimértük, leteszteltük a kábeleket de semmi. Találkozott már valaki hasonlóval? Esetleg ötlet?
Köszönöm
Motorikusan soha semmi gond nem volt eddig indult pöc-röf mindig ujkorától öcsémnél volt gyilkolva nem volt viszont lustulni sem volt ideje az is igaz 60-75 közt volt hajtva gyári mindene semmi tuning szervizeléseket otthon csináltuk jó motor és hajtóműolaj kell az biztos olajpumpa meghajtó szijj csere (kb.7-8ekm-ént)volt nem szakadt el csak nem vártam meg a bajt,gyertya és hajtóműolaj 2évente,kuplung görgőt még nem kellet cserélni szép kerek nem kockásra kopot szijjat viszont már kellet egy párszor,első hátsó fékbetéteket,meg 18ekm-nél kellet 2db külső gumit cserélni ennyi.A természetes kopásokon kivül nem kellet semmit cserélni
Szinte biztos hogy hibásan mértél, vagy teljesen halott a hőgombád. 60 ohm ~140 Cfokos motornál jó érték, vagy 60 Kohm, de ahhoz meg -32 Cfokos hőmérséklet tartozik.
Üdv!
Köszi szépen ez a 300ohm érték sokat segített,sehol se találtam mekkorával kellene próbálni.Na,tényleg a feléig kitért a mutató,tehát addig minden ok.Rámértem a gombára is, hidegen először mutatott is 60ohm körüli értéket de utána már hiába mértem semmit se mutatott.
Szerintem már először rosszul mértem valamit.Befújtam kontakt spray-el majd délután ha jobb idő lessz megnézem mutat-e az óra.
Új gombát biztos nem veszek 8-9000-ért,majd nézek valami használtat de azt is csak ősz felé ha újra fagyállózom.
Köszi szépen a segítséget.
Csak karbisat vegyél, én is azt vettem és szerencsém volt. Injektorossal sok lehet a gond. Mondjuk ha jó akkor 2 litert eszik csak. Szomszédnak injektorosa van de amit megspórol a benzinen azt otthagyja a szerelőnél. állandó nyűge van neki. Sokszor nem indul, ősszel meg már végképp le kell tennie mert nem megy. Tavasszal jön a szerelő a gameboy-al és megcsinálja nem olcsón. Sisaktartóba meg nekem Motowell gagyi sisakom van ilyen félsisak és az simán elfér :)
HA nincsen tuningolva és normálisan volt használva meg szervizelve, meg jó olajjal jár akkor 30 ezerkor vagy utána várható új hengerszett meg a főtengely és csapágyak. Ennyi. Meg közben rendsezresen előír idóben megcsinálni a szervizeléseket akár otthon is. Na most Aprilia ellenes leszek hiába van nekem is factorym. Szép, csicsás, megnézik, körbeállják legalább is az enyémet. Viszont egyik ismerősömnek Aeroxa van. Sokkal jobb motor, igaz 70-es meg 120-at megy ha húzza neki, de sokkal olcsóbb hozzá minden. Ja és kényelmesebb is. Én azt vennék egy jó állapotút.
Olvasta. Amit írtál! Olyan kérdésem lenne feléd, hogy a 20 ezer km alatt lépett e valami gond fel? Kelett e vamit cserélni? Kezdett el valami zörögni vagy hangot adni? A segítséget előre is köszönöm!
hát én mindenképp karb.vennék nem ditech. öcsémnek is 2005 sr karb.van már az uj kasznis 20e km van benne hajtva nem volt 70-75-el használta uj korától kezdve,de még mindig jól húz nem lell még furni...stb......
Sziasztok!
Pár hónap mulva tervezgetek egy SR-t vásárolni, városi futkozós motornak, egyik családtagom részére. Kis segítségeteket kérném. Mindenképpen használtba, és factory tipusba gondolkodok. Na most a szokásos nagy dilemma előtt állok, hogy ditech vagy R ? Tuningolni nem szeretnénk. Egy tartós robogó kell. Na most a kérdésem az, hogy kb mi az a km mennyiség, amikor nagyobb felújítás szükséges a blokkon, illetve hogy ez a ditech esetében nagyobb költséggel jár-e?
Másik kérdésem az, hogy tudtok e esetleg olyan márkájú és típusú zárt sisakokat amik beleférnek ennek a sisaskatartó rekeszébe?
Segítséget előre is köszi!
A Gianneli extrat sokan szidják.