Hello! nagyon szépen kérnék valakit mondja már meg hogy az ábrán szereplő ógyűrűt honnan lehet beszerezni meg hogy mi a mérete mert sehol nem találok!LÉGYSZIVES SOS!
Egy tuning olyan tartós mint a belerakott pénz nagysága.
Nagyobb erőt kell elviseljen minden .... Ha én tuningolnék, akkor alaphangon cserélném a főtengelyt, hajtókart, csapágyakat, kuplungot, variot és csak ezek után ereszteném rá a hengert.
A szakik mostanában nem jönnek erre, nem tudom miért, így ez csak laikus hozzáállás.
A kis srácok simán pakolják fel a 70es hengereket a gyári mindenre, aztán általában panaszkodnak valami miatt.
Én ahogy néztem és számolgattam egy üzembiztos és tartós 70es tuning benne lenne alapon 150.000 be
Valaki tudna mondani valamit arrol hogy egy 70 es vashenger meg egy sportkipufogo a gyarimotorral mennyire lenne tartos.Erdemes egy ilyet osszehozni vagy kar mert 2000 km utan szetveri az egesz bolokkot, vagy korulbelul hany kilometert birna ki.
Van kint a főoldalon egy AEROX videó ..... kiköpött olyan a hangja mint az én SR-emnek.... na de a lényeg, hogy annak a fordulatszámlálóját nézve és kb hangra belőve, nekem vagy 7500-8000nél kapcsol a kuplungom
Egyébként tettem be 53-as fúvókát és pont úgy ment a motorom mint a Tiéd és a fogyasztása is annyi volt. Ez volt az oka, hogy az enyém másabb volt mint a Tiéd nem a kipufogó. 56-ossal 7 decivel többet eszik nyélgázon általában de nagyon gyorsul így is. De szigorúan gyári fúvóka, nem kisipari gagyival.
Ettől tartok én is, hogy kaját fog követelni a motor, de így is zabál mi lesz ha még adok neki többet? Nagyon dilemmázom a dolgon. Bontsam meg a gyári állapotot nem bontsam meg? Adni kell neki kaját nem kell? Igazából nem a sebesség kéne nekem hanem az a szép hang amit a videókon hallok. Gyári kipufogónak a hangja nem tetszik.
Valaki tudna mondani valamit arrol hogy egy 70 es vashenger meg egy sportkipufogo a gyarimotorral mennyire lenne tartos.Erdemes egy ilyet osszehozni vagy kar mert 2000 km utan szetveri az egesz bolokkot, vagy korulbelul hany kilometert birna ki.
Elore is koszonom.
Hello! van itt egy kipufogó nekem nagyon tetszik érdekelne a véleményetek ditechre akarom rakni de nem tom kellene gőrgő ilyesmi is hozzá? a gyári elég fos állapotban van azért szeretném nem tuningolás céljából de ha már cserélem akkor csak nem gyárit veszek meg zx tt se kell! http://www.robogoalkatresz.eu/...
Nagyobb főfúvókát. Ejj most vittem le a fogyasztás 56-ossal 4,5-re. Eddig a szervizben dörzsárazott kb. 62-es volt benne és megzabálta a 6 litert lazán. Igaz ment is mint a vaddisznó, de többet falt mint az asszony Matiza :D Igaz még így is többet eszik de barátságosabban néz ki a fogyasztás.
A leírtak alapján betolsz egy nagyobb főfú-t + a csomagban hozzá kapott görgőket és garantál 1Pacit ...
Garantálni nem tudom, hogy tudja spec egy kopott 5lovason a kemény +20%-ot, de ám legyen. Akkor kel nekem is, de laikus vagyok és passzolom az alátámasztós részt
Aprilia sr 50 factory karburátorosom van, 2006-os, teljesen gyári. Venni akarok egy gianelli extra kipufogót ezt: http://www.egumotors.hu/723-ki...
Az lenne a kérdésem, hogy nem e menne vele rosszabbul a motor, gyári karbi maradhat e elég csak görgőzni? Egyáltalán érdemes rá költeni a pénzt? Szépen megy a motor, 80 a vége kb így gyári állapotában.
Hali.
2000-es replikám van.Pár napos pihenő után nehezen indúl,de indulás után minden rendben megy.Lehet-e a benzinpumpa gyengesége a jelenség?Szakértők véleményét várom.
Köszi.
Ez a kis ribi esküszöm be van sértődve, ha nincs teli a tankja .... jó, most annyi van benne, hogy már a figyelmeztetés sem ég, mert masszívan tartja a mutatót a pöcök , de frankón már fél tankkal sem vonul úgy mint fullon.
Ami még marha érdekes : Most 5 Km lájtos alatt, olyan forró lett a dekli, hogy nem tudtam rajta tartani a kezemet , máskor meg 50Km egyhuzamban nyúzás után is simán lehet tapogatni
Az olajom elvileg még kitart, habár már nem látom a tartályban, de azért 1.1 Liter csak elég 600Km-re ....
ja aha én fémből gondoltam de már megis van nem kell itt esztergályos hiszen egy megfelelő golyóstollnak az alja ahol kilehet szerelni a betétet pont ideális már kiis próbáltam a régivel és szerintem pont jó erre a célra
fojtás- lehet a légszűrő meg a karbi között szűkítő, a kis főfuvóka is egy fojást jelent , variátor hézagolással is lehet , ill kipufogon szokott lenni egy kis csonk, de azt neked sztem már levágták,behegesztették. vagy lehet még elektronikus is
Van egy 2007 es SR 50 streetem. Milyen váltóműolajat rakjak bele cserekor és mennyit? előre is köszönöm a segítséget!