Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hellosztok!

én egy kezdő motoros vagyok... és pár kérdésem lenne...
alapból milyen görgők vannak a gyári 2006os srekbe?
konkrétan az hogy fojtás mit jelent,mert mi úgy vettük a motort hogy elvileg benne van a fojátás erre felvilágosított vki ha benne lenne csak 45öt menni... most akkor hogy is van ez a fojtás? :)
az lehet gyertya probléma, hogy menet közben kb 2 km 70+km/h-val és mintha elmenne a gyújtás, de utána beindul egyből.
valakinek eladó sprtkupu sr 125 re?:D
ja leesett a képen ami volt rajtam? de amúgy nem vagyok egy szerelő párti tartom annyira tökösnek magam hogy itt a tapasztalt fórumozók nagy segítségével és az én képességeimmel megtudom csinálni! csak az a baj hogy nem újjonnan vettem a motoromat csak én azt hittem hogy itt 30000ft-os alkatrészeket kell bele venni de nem szerencsére csak ezek az elöregedett tömítések szopatnak már vagy 2hete de már kiderült hogy ezeket kellene kicserélni mondjuk az ideget amit ezen idő alatt ettem az jobb lett volna ha egy szerelő eszi meg de az a baj hogy +még a pénzem is megette volna az meg nincs így hát maradt a fórum itt azért nagyon sok dolgot tanultam és kitudja lehet hogy egyszer még ditech szerelő leszek nekem adja!
igen de hálaistennek nem pénz hanem időm megy rá de már lassan mindent tudok róla de milyen pulcsid van neked? vagy mi
Hú mennyit szívsz a géppel Dévid

Viszont a pulcsiból van itt is egy
valami ilyesmire gondolsz? fekete színnel hozzá rajzoltam valahogy így kell kinéznie?
az jó de nem tudom hogy hogy néz ki nincs valami kép egy olyanról vagy valami?
Sziasztok!

Tudna valaki segiteni?
Sr 125 blokkon hol találom a motorszámot?
Köszönöm.
Létezik hozzá célszerszám. Esztergályos megcsinálja Neked fillérekért. Ez egy kis kúp, amin fel tudod tolni a tömítést.
ja egy nagyon fontos dolog még hogy lehet a teflongyűrűt rátenni a levegőinjektorra mert attól félek a kis nút előtt van egy kövérebb rész azon áttkell tolni de akkor nem tágul ki az a kis 5000ft-os teflon szarság?
Hello! na megcsináltam a nyomástartó próbát szépen tartja úgyhogy jó az is akkor már csak a kék levegőinjektoron kellene kicserélni a tömítéseket meg a teflongyűrű! Mert amúgy olyat produkált hogy nehezen indult be és a gyertyát is kormozta de viszont a kompresszor is jó mert azt is lepróbáltam akkor csak tömítetlenség van? amúgy észre vettem hogy a levegő injektoron az ógyűrűk elég szarok meg a teflongyűrűnek a fele hiányzik!
végre valami jó is
És én még pislogtam is nagyokat hogy "b+ ez becsapósabb mint az unikumos üveg!"
Azt hiszem megvan a nyertes :
Fehér oldalfallal szerintem elég zorro ...
http://www.conti-bike.co.uk/de...
Azt nézem, hogy van belőle még 150es is... az elég vicces lenne

Hajtóműolajból mi az alternatíva ?
Nem kell Tescos, de Nasa se legyen
Ez az 1800 pengős Malossi légszűrő jó a gyári helyett ?
ok....én vagyok fáradt..
Valóban 1.1 deci....
Hu-ha
Én vagyok fáradt?
A digók szeretnek nullát ütögetni (csak úgy)?
De én úgy tudtam hogy a 110 cm3 az 1.1 liter.. az-az több mint egy liter..
A zöld izé nem hangzik valami biztatóan,mennyiségileg nem volt kevés az 1dl az 1,1dl-hez képest,viszont kenőhatása nem sok lehetett.Valószínűleg soha nem cserélték.mindenképpen töltsd fel friss olajjal,de a hang,meg a tünetek már nem fognak megszűnni.Jó esetben megúszod csapágycserékkel,rosszabb esetben a végáttétel fogaskerekeit is ki kell cserélni,hogy ne süvítsen.ha jól emlékszem akkor 80-90w olaj kell bele,ha olcsón akarsz jó olajat akkor ajánlom az agip rotra-hy olaját.
Több mint jó,tökéletes.
a kompresszor nyomás az lemértem és indítózásnál felment 7barig és 6ig visszaenged és megáll! az jó akkor nem?
szintén KÖSZÖNÖM a segítséget!
A " van-e benne elég olaj" azt jelenti hogy kb egy deci zöld izét engedtem el belőle? Mert nagyjából annyi csöpögött ki szegényből.
Viszont ott az alumínium házon pedig 110 cm3 van írva. Ez most komoly? tényleg annyi olaj kell bele?
És milyen? ?w?

Van értelme megpróbálnom csak egyszerűen feltöltenem olajjal és megnézni mit csinál?
Nekem 9,5-ig felment.