értem akkor ! Köszi! és akkor simán adok neki mondjuk 6 bár nyomást és a kimenőre egy órát és 2.5bar-ig kell felmennie?utána leveszem a bemenetről a levegőt és a kimenőnek 2.5 kell mutatnia?
kimenő ágon van és ez a 70es szetthez való polini csészés mérés volt,azért 4Bar nem 2.5.
az italmondonál megtalálsz elvileg mindent,de szerintem,egyszerűbb,ha felhívod őket telefonon és elmondod mire van szükséged.
ja csak egy baj van még a injektorházbanlévő és a benzininjektornak a tömítéseiket megtaláltam! de a levegőinjektorét nem és nem is tom a méreteit a teflongyűrű az jó de még azon kívül kell rá 4 db gumigyűrű na olyat honnan lehet szerezni?
A végáttételnél meg kéne nézni,van e benne elegendő olaj...gyanús,hogy nincs.A csapágycsere kevés lesz,a fogaskerekek (is)adnak ilyen süvítő hangot ami már nem fog elmúlni.
Valami ilyenre gondoltam én is de nem csak ez a gond hanem ha megmelegszik akkor nehezebben gyorsul és nem élesen de sípoló hangot ad... Ez mi lehet?
Ékszíj? Görgő?
Ismét segítségért jöttem...
Van egy régi Sr50 em ami eddig minden gond nélkül csodaszépen ment is alattam.. Alapvetően megbízható és remek kis robogó de az utóbbi időben fura zaj hagyja el a hajtóművet..
Menet közben érezhetően pulzál a fenekem alatt a hátsó kerék és egyre hangosabban jelentkezik ez a gond. Tudom nem lehetséges távgyógyítás és nem is ezt várom el. Persze még soha nem szedtem szét de van hozzá alapvetően érzékem, ellentétben a pénzzel, mert az nem annyira jellemző. Így szerelőt nem nagyon hiszem hogy meg tudok fizetni pláne amiket hallok róluk hogy gyakorlatilag aranyárban vágják palira a gyanútlan tulajt.
Mivel vashengerről van szó, így addig fúrhatod amennyit elbír, és ameddig kapsz hozzá túlméretes dugót. Lényeg hogy normális (pl. meteor, prox) dugót rakj bele, ne sz...r kínait. Simán elmegy egy fúrással 20-30e km-et. Jah, és persze kell neki normális olaj is, meg normális használat....
A ditech-ben sűrűn szeret megdögleni a vízhőfokmérő. Mondhatni hogy 10-ből 1-ben működik. Húzd le a vízhőfok gomba kábelét, és rakj be a helyére egy 300-400 ohm-os ellenállást. A mutatónak kb középig kell felmennie. Ha nem teszi, akkor ellenőrizd a kábelezést a gombától az óráig. A hőmérő órát 3 csavar fogja a réz vezető fóliához. Ez is szeret beoxidálódni. Egyenként érdemes leszedni a csavarokat, megpucolni, és visszatenni. Azért egyenként, hogy ne essen szét az óra. Ha továbbra sem mutat semmit az óra, akkor hőgomba csere. Bár ez nem olcsó, és nem is mindig hoz javulást....
szerintetek km-be kb.mennyit bir ki egy fúrás,dugó,gyürű után a moci,vagy érdemesebb venni gyári alapméretes hengert dugóval,gyürűvel nyilván ez utóbbi drágább de gondolom hosszan tartó megoldás mármint km-be.
keresek sr 150-hez sportkipufogót, valamint nicasilos hengert, használható dugóval , jó állapotban, akinek lenne kérem jelezze. a kipufogóért max 12ezret adok,többi alku tárgya.
Üdv!
Na,megy a di-tech.Köszönöm KINTER-nek a segítséget .Az önindító volt a gond vettem újat,de megvan a régi is azt is felújítom és eladom.
A hőfokmérőm sem mutat semmit,hol és mit kellene mérnem?
az italmondonál megtalálsz elvileg mindent,de szerintem,egyszerűbb,ha felhívod őket telefonon és elmondod mire van szükséged.
Itt találsz hozzá teflongyűrűt is,kb 4000Ft.
Ékszíj? Görgő?
Ismét segítségért jöttem...
Van egy régi Sr50 em ami eddig minden gond nélkül csodaszépen ment is alattam.. Alapvetően megbízható és remek kis robogó de az utóbbi időben fura zaj hagyja el a hajtóművet..
Menet közben érezhetően pulzál a fenekem alatt a hátsó kerék és egyre hangosabban jelentkezik ez a gond. Tudom nem lehetséges távgyógyítás és nem is ezt várom el. Persze még soha nem szedtem szét de van hozzá alapvetően érzékem, ellentétben a pénzzel, mert az nem annyira jellemző. Így szerelőt nem nagyon hiszem hogy meg tudok fizetni pláne amiket hallok róluk hogy gyakorlatilag aranyárban vágják palira a gyanútlan tulajt.
Esetleg ötlet hogy mi lehet a fura zaj okozója?
Na,megy a di-tech.Köszönöm KINTER-nek a segítséget .Az önindító volt a gond vettem újat,de megvan a régi is azt is felújítom és eladom.
A hőfokmérőm sem mutat semmit,hol és mit kellene mérnem?