A felújított kompresszornak kell egy kis idő, mire a maximumot tudja nyújtani. Kell egy kis idő, mire elhelyezkednek, összekopnak a dolgok. Ugyanez a helyzet ha "fúratod" a hengert és új dugót raksz bele. Annak is kell a bejáratás. Kb. 500-1000 km.
Nos, ma szétkaptam, és leellenőriztem újra a nyomásokat. Benzinpumpa 8-9 barral nyom. Az injektorban a nyomástartó szelep 2,5 bar-nal nyit szépen visszaengedi a nyomást a visszatérő csövön. A 2,5 bar-t tartja is. Levegőkompresszor járó motornál 5,5 - 6 bar között dolgozik.
Szétszedtem az injektort, kipucoltam. O gyűrűk jók. A hengerfejben lévő injektorvég igen kormos volt, megpucoltam. A benzint szépen porlasztja, szép ködöt csinál. Most indul pöccre, szépen jár. Csak azt nem tudom meddig... A levegőkompresszor nyomás mondjuk szerintem határértéken mozog. Pedig 400 km-el ezelőtt lett felújítva a HS Tuning által. Lehet vissza kéne vinnem?
Véleményetek?
csak azon hezitálok, hogy a kék és fekete részek lehet baromi kopottnak fognak hatni és akkor aztán lehet az egészet szétkapni, telibe fújni, ami aztán hozna magával egy csomó mindent, mert ha már szét van kapva az utolsó csavarig...... na az meg tényleg anyagi csőd
Nem rossz ötlet, csak én ott látom bajt, hogy most vetted a motort nincs 1 hónapja. Ne verj rá horribilis összegeteket. Lehet, hogy fél év múlva eladod, és veszel egy újabb SR-t. Utána azt a pénzt nem látod soha, de még a töredékét sem. Én biztos nem dobnék rá 30-40-50 rongyot, hogy jobban nézzen ki. A festés nem olcsó. Inkább eladnám és vennék egy olyan festésűt ami bejön.
Nézőpont kérdése kinek mit ér meg az optikai tuning.
Én a helyedben mégegyszer ellenőrizném a befecskendező rendszert, és a rendszerbe a nyomást, mert a leírtakból úgy tűnik, hogy nem megfelelő a porlasztás, és egyenesen telibe spricceli a benzin a gyertyát, és attól rögtön megszűnik szikra!
A nem gányolós klubhoz intéznék egy pár kérdést
conair véleménye kifejezetten érdekel, mert azt mondta ne nyúljak semmihez a gyári a tutiság
Nem jön be annyira ez az ezüst hasidom, kerék kombó ..... arra gondoltam, hogy gumicserénél szintereztetni kéne a kerekeket/deknit/rugót/végdobot fehérre és a hasidomot fényezni szintén fehérre .... ebben lehetne annyi csavar, hogy vagy az első, vagy a hátsó része, vagy akár az egész be van húzva karbonfóliával , ha elbírja a fólia, akkor vagy 3 réteg lakkot is szórnék rá ... az órák köré is mehetne.
Na ez hogy tetszene, ha a gyári kéket bepolíroznám ?
Hello! légyszives valaki mondjon már egy a levegőinjektor és a benzininjektor találkozásánál lévő ógyűrű méretet 2 darab van ott mind a kettő kéne van egy kissebb meg egy nagyobb!
Hát ez a Ditech megint megviccel... Eddig nagyon frankón működött, nemrég lett felújítva (henger dugó, levegőkompresszor, főtengely szimeringek, injektor leellenőrizve) Még járatós, kb 400 km-t ment el eddig a felújítás óta. Most azt csinálja, hogy egyszerűen nem indul be. A gyertya tiszta benzin (nem kormos, benzines). Gyertyát kiveszem kiégetem, visszateszem, pöccre indul és minden gond nélkül megy... Másnap megint nem indul. Gyertya pucolás után megint semmi baja. Természetesen cseréltem gyertyát is, pár nap után ugyanezt produkálta. Kipróbáltam Champion-nal is, az sem bírta sokáig...
Ha beindul, szépen jár, semmi gond vele. Csak sajnos nem indul csak gyertya pucolás után...
Valakinek valami ötlete esetleg?
Szétszedtem az injektort, kipucoltam. O gyűrűk jók. A hengerfejben lévő injektorvég igen kormos volt, megpucoltam. A benzint szépen porlasztja, szép ködöt csinál. Most indul pöccre, szépen jár. Csak azt nem tudom meddig... A levegőkompresszor nyomás mondjuk szerintem határértéken mozog. Pedig 400 km-el ezelőtt lett felújítva a HS Tuning által. Lehet vissza kéne vinnem?
Véleményetek?
Üdv: Bazsó
csak azon hezitálok, hogy a kék és fekete részek lehet baromi kopottnak fognak hatni és akkor aztán lehet az egészet szétkapni, telibe fújni, ami aztán hozna magával egy csomó mindent, mert ha már szét van kapva az utolsó csavarig...... na az meg tényleg anyagi csőd
Nézőpont kérdése kinek mit ér meg az optikai tuning.
A nem gányolós klubhoz intéznék egy pár kérdést
conair véleménye kifejezetten érdekel, mert azt mondta ne nyúljak semmihez a gyári a tutiság
Nem jön be annyira ez az ezüst hasidom, kerék kombó ..... arra gondoltam, hogy gumicserénél szintereztetni kéne a kerekeket/deknit/rugót/végdobot fehérre és a hasidomot fényezni szintén fehérre .... ebben lehetne annyi csavar, hogy vagy az első, vagy a hátsó része, vagy akár az egész be van húzva karbonfóliával , ha elbírja a fólia, akkor vagy 3 réteg lakkot is szórnék rá ... az órák köré is mehetne.
Na ez hogy tetszene, ha a gyári kéket bepolíroznám ?
ő lenne az?
Hát ez a Ditech megint megviccel... Eddig nagyon frankón működött, nemrég lett felújítva (henger dugó, levegőkompresszor, főtengely szimeringek, injektor leellenőrizve) Még járatós, kb 400 km-t ment el eddig a felújítás óta. Most azt csinálja, hogy egyszerűen nem indul be. A gyertya tiszta benzin (nem kormos, benzines). Gyertyát kiveszem kiégetem, visszateszem, pöccre indul és minden gond nélkül megy... Másnap megint nem indul. Gyertya pucolás után megint semmi baja. Természetesen cseréltem gyertyát is, pár nap után ugyanezt produkálta. Kipróbáltam Champion-nal is, az sem bírta sokáig...
Ha beindul, szépen jár, semmi gond vele. Csak sajnos nem indul csak gyertya pucolás után...
Valakinek valami ötlete esetleg?
4-5e km-el akkor szóljon....
(uj ára 90-100eft)