Neem ez ezd nagyon kompreszorhibának kinézni akkor szokott csak úgy nem indulni.A légtőmegmérő meg amit úgy hívsz valójában nemigen mér légtömeget van benne egy réz pillangó szelep és csak annak az álásszögét méri egy potméter segítségével ha bekapott kavicsot akkor én ott kezdeném a kutakodást egyszerűen ráraknék egy jót de valszeg nem ott van a hiba hanem a kompresszornál.A game boly annak a hibájával nem tud mit kezdeni teát ha nemgen értenek hozzá marad a kizárásos módszer szép lassan végig kell próbálgatni mindent de ez nehéz drága és fáradságos modszer.Én inkább Conair szerelő haverját ajánlanám kicsit messze van kecskeméttől de tuti simán és lazán megcsinálná.A szálítást meg megoldják a kecskeméti tudorok.
azért viszi kecskeétre mer annak a srácnak van gépe hozzá de ő is vot már lent de csak találgatnak mi lehet a baja mert a gép se ír ki semmi hibát. hát remélem megoldódik azé szeretem azt a motort és meg is voltam eddig elégedve vele de úgy kezdődött hogy a légtömegmérő bekapott két kavicsot me lecsúszottt róla a levegőszűrő.
A ditech max 9000 körül forog szó sincs hogy egy vashenger 12-tőt pörögjön és ha nem indul a ditech 4-5 fokban ne csodálkozz. Inkább spriccel egy kis benyát a hengerhez és tele fullos akksival pörgesd.
Ja és most olvasom anyit csinálhatsz a ditech lámpával hogy kidobod a kukába és beszerelsz egy bányászlámpát a helyére.Ezt komolyan mondom sokmindent nem tehetsz vagy megszokod és báto emberként használod vagy veszel egy új SR.t annak sokkal jobb a lámpája.Nézd önbizalomtréningnek nagyon jó vagy ha nem szereted a gumikötélről leugrálást ez is jó adrenalin függőséget okoz ha mész vele egy forgalmas főúton ohne közvilágításnál miközben ezerrel mennek el melletted az autók csak azt teheted hogy bízol benne ők látnak téged és ki is kerülnek.Én megoldottam a gondot nem megyek vele sötétedés után.
Huha ez kezd egyre gyanúsabb lenni nekem.Én nemigen bíznék ebben az emberkében.Mi köze a hengerfej cserének a beinduláshoz meg a kompresszorral a légtömegmérőbe fujkodásnak a beinduláshoz című eposznak egymáshoz.A másik ha egy sima henerfej cseréhez el kell vinnie valahová akkor ott már nagy a gáz mivel azt otthon pár csavarkulcsal meg lehet oldani.Inkább fingja nincs a géphez elvitte valakihez aki ért hozzá vagy elektronai kiolvasás kell hozzá és őneki nincs ilyen.Az meg túlzás a 12000 es fordulat talán standeren megy szegénykének.Kéne keresni egy hozzértő szerelőt a költséget meg ráverni az eladóra mert ebből csak kínlódás lessz meg a szerencsétlen ditech szidása.
Sajnos nem de voltam ma kint és azt mondta a szerelő hogy hengerfejet kell cserélni mert nem indul be csak akkor ha kopresszorral nyom a légtömegmérőbe levegőt nem tom hogy akko miért indul be de beindul most elviszik kecskemétre és ott ha minden igaz megcsinálják ja és megkérdezetm azt a folytást is és tényleg volt benne és azt mondta a szerelő hogy egy ien di-tech forog 12000-is és ezt nem csak ő mondta.
Addig meg adott egy kis honda dio-t nagyon kemény :D de nagyon szart de 70-et megy:D csak megállni nehéz vele
szeva Coli! ha 70 esről lett átalakítva 50 esre úgy hogy csak a hengert cseréltétek akkor lehet az a baja hogy a 70 es hengernél a blokkot ki kell maratni egy kicsit (ez nem biztos mert nem nagyon értek hozzá csak haverom mondta hogy simsonnál ki szokták maratni egy kicsit hogy a dugó elférjen)
A gyertya fehér-őzbarnára ki van égve,most tettem bele 5 g-os görgőt,induláskor felpörög,utána visszaesik a fordulat,a motor fog egy nagyot és nem megy ugyanúgy!Most 16.5*751 es szíj van rajta!
A membránnak lehet vmi köze az egészhez?
Én első körben a karbit kapnám szét és megnézném hogy milyen fúvókák vannak rajta mert az a gyanum hogy vagy maga a karbi nagy rá vagy túl nagy fúvóka van benne esetleg el van tekerve a levegő csavar mert eléggé olyannak hangzik mintha túl sok benzint kapna.Ha az minden tuti rajta és a gyertya szép őzbarna színű nem olajos kormos utána a vario görgő jön ha szépen egyenletesen húz és felmegy a sebesség 70-80 ra de esetleg túl nagy fordulaton idukl akkor a kuplung jön.
Hali!
Nekem lett átrakva 70-es hengerről 50-esre!Megnéztük sztenderen,a variátor,kuplung gyönyörűen dolgozik,a motor meg üveghangon visít,szóval fordulat van! De akkor terhelés alatt mért csak 60 at megy úgy,hogy közben nem is forog a motor?
Igaz sztenderen egy picit nehezen veszi fel a fordulatot,vagyis nem üvölt fel rögtön gázadásra,de utána szól!A karbit még nem szedtem szét!
Valaki tud még valamit?
Az nekem is jo!jó lenne tundni hogy meik töltöállomáson lehet beszerezni mert most reggel voltam egy omv be de csak a saját dolgait árulta!még megyek egy mol ba is reggel de nem akarom bejárni a fél pestet ezért ,de kürulnézek!
csak annyit hogy én irtam a Patrik felhasználónevén a pumpa miatt szoval ha valaki tud nekem pumpát szoljon ja és elirtam mert nem csak 18 ezrem lenne rá;) előrre is köszi..segitsetek..
Addig meg adott egy kis honda dio-t nagyon kemény :D de nagyon szart de 70-et megy:D csak megállni nehéz vele
Nah kész lett a Ditech-ed?
A membránnak lehet vmi köze az egészhez?
Nekem lett átrakva 70-es hengerről 50-esre!Megnéztük sztenderen,a variátor,kuplung gyönyörűen dolgozik,a motor meg üveghangon visít,szóval fordulat van! De akkor terhelés alatt mért csak 60 at megy úgy,hogy közben nem is forog a motor?
Igaz sztenderen egy picit nehezen veszi fel a fordulatot,vagyis nem üvölt fel rögtön gázadásra,de utána szól!A karbit még nem szedtem szét!
Valaki tud még valamit?
Ha 2 héttel hamarabb szolsz akkor lettvolna.
Holnap megkérdem a csókát aki beszámolta a dolgaim, hogy megvan-e még neki.
http://olajshop.hu/termekek/ca...