A bejáratás vége 500 km. Igazából szerintem nem az a cél, hogy max 40. Hanem az kerüld a nagy és hirtelen terhelést. Magyarul én simán mennék óra szerinti 60-65-töt, csak nagyon finoman gyorsulnék. Ennyi.
Hello! Nekem semmi bajom a gyorsulással bár még nem forgattam mert bejáratós a blokk de érzik az azért hogy sokkal bitangabb mint amikor megvettemccsak meddig kell járatni mert már mentem vele 80km-ert meg járattam elég sokat de ilyen 1000km-eket láttam az meg még hol van ide?! Az rengeteg! De amúgy mi nevetséges 1000ft ért tankoltam bele és még megse látszik hogy mentem 80km-ert meg járattam sokat! de akkor meddig kell menni?
Egy dolog aggaszt a vízhőfok mutató fél és a max között van nem tudom ez menyire normális , ugyanis eddig nem volt benne termosztát !
Nektek mikkor üzem meleg a motor akkor hol áll a mutató ?
Szerintem is nagyon nehezek azok a görgők a gyári 5,5 gr-hez képest. Nekem szépen tol 0-90-ig a végsebesség, meg most hogy cseréltem görgőt 90 felett van óra szerint. Hállá az égnek nincs rá panasz. Most új görgőket és első teleszkóp szimeringeket kapott. Variálni kellene a hajtást, hogy ne 50-től toljon.
Nagy igazság amit írsz ..... gondolom nekem is kellene hangolni a szekeret jócskán. A szerelő azt mondta, hogy a motor gyári még, de gondolom nem a hajtásra értette, mert nekem sárga rugó van a kuplungnál .... hogy a kuplungrugó milyen azt nem tudom, mert a harangot nem szedtem le, csak megmértem a szíjat, nem csere érett-e már / 16mm /. Viszont nem rúg akkorát indulásnál, mint szerintem kéne, ha bele van mókolva a kuplungba :S Jó rajtom akkor van, ha 3 4 gázfröccsel felpörgetem szinte kapcsolásig és utána azon a gázállással indulok .... Ha nem így teszem, akkor szar a rajt, ha pedig rárántok még, akkor szintén nem jó a rajt ....
Gyorsulás : Nekem nem 1x van úgy, hogy elérem az óra szerinti 50et és onnan jön egy rúgás szerű gyorsulás .... addig meg szinte semmi Tudom, elég hihetetlen, de érzésre gyorsabban érek 50-ről 80-ra, mint 0-ról 50-re
Hello, a kuplung rugókkal lehet még variálni , minél erősebb annál magasabb a kapcsolási fordulatszám . Vagy beruházol egy állítható kuplungra ami viszont nem olcsó de egyszerűbb a beállítás. Sajnos a tökéletes beállítás elég idő és alkatrész igényes mert szerintem nincs két egyforma motor csak kinézetre. A gazdik igénye is más valakinek jól gyorsuljon másnak a vége legyen jobb,stb. szóval nehéz eltalálni a tökéletes beállítást.
Nekem igen fel kell pörgetni hogy meginduljon .... ezáltal csorogni sem nagyon tudok. Az északi összekötőt úgy abszolválom, hogy 40-50 közt kerülgetem a bringásokat
Hello az lenne még a gondom hogy 50km/h val megyek óraszerint visszaengedem a gázt teljesen és 20 km/h engedi el a hajtás a kereket most úgy van hogy MAlossi variátor 7.75 g görgökkel meg fehér kontrasztrugó kipufogó gyári de egyépként nem huztam neki de gyorsulása nem lehet rossz mert érzik hogy van azért erő! anyyi van még hogy van benne egy karbonmembrán de nem tudom milyen vastag de azthiszem vékonyabb hogy jobban vegye a fordulatot! most ez jó így vagy valamit még vátoztassak?
na sikerült beindult megy is! a nyomásszabályzót megnyomkodtam úgy ahogy tanácsolta zsolo 76! a gyertyát kiégettem ahogy kinter irta! és jó! szasanyinak köszönöm az alkatrészeket! kinternek és zsolo76 nak pedig köszzönöm a Hozzáértő tanácsait! ha arra járok iszunk egy sÖRT!
rájöttem megnyomkodtam összeszereltem indítottam de most meg aksit kell tölteni mert lemerült a multkor és elfelejtettem de majdnem beindult nem tudom lehet nem fog beindulni ígyse de történt valami mert majdnem elkapta a multkor meg még ennyi se volt
ha benne van a nyomásszabályzó akkor nem folyik ki a benzin,ha kiveszed azt is,akkor folyni fog.
kézzel nem tudod megnyomkodni,mert bivaly rugó van benne,én konkrétan egy betongarázs oldalának támasztottam neki a tüskét úgy tudtam megjáratni
aprilia sr 150 be!
jó a skipper is és a runner is!
és még kellen kuplung rugószet olcsón!
Ha ezen múlna
Jó neked nincsen ilyen problémád levegős géppel
Végre összeraktam a mocit
Egy dolog aggaszt a vízhőfok mutató fél és a max között van nem tudom ez menyire normális , ugyanis eddig nem volt benne termosztát !
Nektek mikkor üzem meleg a motor akkor hol áll a mutató ?
Nagy igazság amit írsz ..... gondolom nekem is kellene hangolni a szekeret jócskán. A szerelő azt mondta, hogy a motor gyári még, de gondolom nem a hajtásra értette, mert nekem sárga rugó van a kuplungnál .... hogy a kuplungrugó milyen azt nem tudom, mert a harangot nem szedtem le, csak megmértem a szíjat, nem csere érett-e már / 16mm /. Viszont nem rúg akkorát indulásnál, mint szerintem kéne, ha bele van mókolva a kuplungba :S Jó rajtom akkor van, ha 3 4 gázfröccsel felpörgetem szinte kapcsolásig és utána azon a gázállással indulok .... Ha nem így teszem, akkor szar a rajt, ha pedig rárántok még, akkor szintén nem jó a rajt ....
Gyorsulás : Nekem nem 1x van úgy, hogy elérem az óra szerinti 50et és onnan jön egy rúgás szerű gyorsulás .... addig meg szinte semmi Tudom, elég hihetetlen, de érzésre gyorsabban érek 50-ről 80-ra, mint 0-ról 50-re
Nekem igen fel kell pörgetni hogy meginduljon .... ezáltal csorogni sem nagyon tudok. Az északi összekötőt úgy abszolválom, hogy 40-50 közt kerülgetem a bringásokat
kézzel nem tudod megnyomkodni,mert bivaly rugó van benne,én konkrétan egy betongarázs oldalának támasztottam neki a tüskét úgy tudtam megjáratni