Nekem mikor rossz volt a nyomásszabályzóm állandóan teli volt az alsó kupak (légtartály ) benzinnel és még a levegőcsőben is benzin volt.Lényeg hogy a benzinnyomásod +2,5bar-ral nagyobb legyen a levegő nyomásnál A bejáratásról pedig nagyon eltérőek a vélemények,és a felhasznált alkatrészek minősége is befolyásolja a végeredményt szerintem.
Szia Dávid, jól gondolod a nyomásszabályzó már indítózásnál is működik,az üzem a. pumpák mindíg többet szállítanak mint amire a motornak szüksége van ,ezért van szükség szabályzó rendszerre. Erre azért van szükség hogy a hirtelen megváltozott üzemi körülmények(hirtelen gázadás) mellett is biztosítsa a megfelelő benzin mennyiséget és nyomást.
ilyen ez a játék. Néha már az elejétől orgazmus, néha megelőzi egy kis szado-mazo,vagy lájtnak indul, aztán hirtelen szado-mazo. Márcsak hogy a témánál maradjak!
Nekem meg csak annyi volt a lényeg, hogy örülj a kis fogyasztásnak is, mert én nem mérek, nem számolok, csak megyek, ránézel a mutatóra és ha fél alatt van, akkor itatás. Ami 2000 körül van + Oil ..../karika. Nem sok, de 1hónapban csak 10nap jó időt feltételezve olyan 23.000.- körül alakul az üzemanyag
ugy hogyha kicsit feszesebb az ilesztés! nagyobb a hőtermelődés és a hütőviz tulmelekszik! menet közbe meg nem tud tulmelegedni mert a menetszél hüti a hütőt!
amikor álitanak be compjutetel 1 auto vezérlésér vagy 1 motort szerinted miért van elte 1 nagy ventulátor?
én most nem értem a nyomásszabályzó az állandóan nyitva van? indításnál is? mert én más mikor a gyújtást ráadom akkor is látom hogy bugyog a csőbe visszafele! akkor elvileg mindig meg van benne a 2.5 bar mert mindig engedi a benzint visszafele! vagy akkor tényleg nem fasza? valaki aki tudja mondja már meg mert akkkor elküldeném a hs-hez és felújítja!
áá csak ez a nyomásszabályzó szelep nem fasza szerintem amiatt nem indult de megnyomkodtam és jó lett de most lehet megint baszakodik most motoroztam egy kicsit visszaértem nem állítottam le és néztem a visszafojó ágon jött a benzin lehet nem zár rendesen mert szerintem alapjáraton nem kéne annak nyitva lenni?
hallod szerintem legalább is nekem nem az lényeg hogy 1.5litert egyen mert még nekem elfogatható lenne a 3liter is de legalább mennyen a tied akkor is megbízhatóbb mint a ditech bár most nem tudom milyen lessz de csak jó nem fog ott hagyni mert akkor BIZTOS MEGGYÚJTOM ! és veszek egy másikat de akkor már leot vveszek 125-öst mert nekem amugyis kicsi ez az 50cmm meg nekem amugyis jó lenne 2 személlyel legalább tudnám vinni az asszonyt mondjuk ezt meg se próbálnám eladni mert nem tudnék nyugodtam aludni miután elvinnék haha elvinnék egyáltalán
"nevetséges 1000ft ért tankoltam bele és még megse látszik hogy mentem 80km-ert meg járattam sokat"
Irigyellek .... én fullos tankkal indultam, de tényleg koppig volt. 80Km és most negyedet mutat. Fél tanknál fér bele pont 3 liter, szóval szerintem egy 4et benyalt és nem volt nagy hajsza .... szépen csettegtem, 1x 1x megkínálva, de csak egyszer nyomtam el a végéig... és csak 1 Budai sündisznós történet volt
Pont jöttek velem szembe a várban ... egy egyirányúban fordítva és ment a vinnyogás, tülkölés, csak sajnos vétségem mértékének NEM megfelelő Kp-val indultam el itthonról és amég forgolódtak, addig nyesni köllött
Most Raktam be a vízpumpámba a felujító szettet , öszeraktam és lám csodát megint csepeg a víz alóla
Nem erőltetem berakásnál csapágyat lehűtöttem a házat melegítettem elég könnyen ment bele !
ha csak alapjátoron járatod a motort és bejáratós seperc allat besül!
a járatás nem arol szol hogy 1 gázon lenyomsz 500km-t és be van járatva hanem néha oda kel huzni pl max 60-ig de nem sokáik 1-2km-t utána mész 40km/h-val!
//s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...
Ezt SR-re akarták cserélni ..... próbálkozz be
Nekem meg csak annyi volt a lényeg, hogy örülj a kis fogyasztásnak is, mert én nem mérek, nem számolok, csak megyek, ránézel a mutatóra és ha fél alatt van, akkor itatás. Ami 2000 körül van + Oil ..../karika. Nem sok, de 1hónapban csak 10nap jó időt feltételezve olyan 23.000.- körül alakul az üzemanyag
amikor álitanak be compjutetel 1 auto vezérlésér vagy 1 motort szerinted miért van elte 1 nagy ventulátor?
Irigyellek .... én fullos tankkal indultam, de tényleg koppig volt. 80Km és most negyedet mutat. Fél tanknál fér bele pont 3 liter, szóval szerintem egy 4et benyalt és nem volt nagy hajsza .... szépen csettegtem, 1x 1x megkínálva, de csak egyszer nyomtam el a végéig... és csak 1 Budai sündisznós történet volt
Pont jöttek velem szembe a várban ... egy egyirányúban fordítva és ment a vinnyogás, tülkölés, csak sajnos vétségem mértékének NEM megfelelő Kp-val indultam el itthonról és amég forgolódtak, addig nyesni köllött
Most Raktam be a vízpumpámba a felujító szettet , öszeraktam és lám csodát megint csepeg a víz alóla
Nem erőltetem berakásnál csapágyat lehűtöttem a házat melegítettem elég könnyen ment bele !
Szerintetek mi lehet a gond?
a járatás nem arol szol hogy 1 gázon lenyomsz 500km-t és be van járatva hanem néha oda kel huzni pl max 60-ig de nem sokáik 1-2km-t utána mész 40km/h-val!