Azt mondta, hogy a blokkban tű gyári még minden, de még semmihez semmit nem kell nyúlni .... csodálkozik rajta..... majd megkérdezte mennyire támadom a kanyarokat. Mondom eléggé Na azt addig ne tegyem, amíg nem cserélek fékbetétet + a repedezett gumioldalfal miatt Ő sem ellenezné a cserét
Most jobban megnéztem a gumikat és elől vastagabb a kaucsuk mint hátul E : 130/60, H: 120/60
KÉRDÉS : 130/70 elöl-hátul ? 120/60 elöl, 140/60 hátul ? befér ez ?
mi a tuti méret ?
Üdv,
Valami nem müxik.Kopogtattam az önindítót és fordult is gyengén 1-2 fordulatot.Semmi gond Akksi NOK.Akksi töltőt rákötöttem forgott (lassan) -megállt- kopogtatás - forgott.Akksiról kb:1-et fordult az akksi lemerült.Kocsiból ki az akksit -semmi -kopogtatás -semmi-.Most már nem negatív a vezeték sem,de nem is csinál semmit.
Szerintem a vezeték nem jó,ill az akksi se 100-as.De az indítót csak le kellene venni és akkor tovább kereshetném a hibát.
1.Mert lehet hogy az szakadt vagy testel de így rá se tudok mérni.(Vill.szer. vagyok).
2.Megszorul,csapágyas,ki kellene takarítani v.cserélni.
Nem lesz gond ha én veszem le v. inkább szerelő csinálja?
Sziasztok! Nagyon nagy bajban vagyok remélem itt tudtok segiteni!
ebbe a blokkba (fekvő minarelli) lévő összes csapágy és szimering mérete kellene nekem.! meg hogy hány darab! Remélem tudtok segiteni nagyon fontos lenne
A relé ugye az olajpumpa mellett van? Abba alulrol jön egy vastag piros kábel az lessz az önindítóé? Ha igen akkor gáz van mert abba kellene mennie a + oldalnak az önindítóhoz és alap állapotban testel, a csatinál széthúztam és mikor indító gombot nyomom a relé adja +12v-ot a csatinál de a másik oldalról (önindító felől) test van.Nem kellene zárlatnak lennie?Biztit kivágni? Szerintem a relé jó mert átadja a jelet.Önindítót nehéz cserélni?Ha leveszem akkor széthullik valami ?vagy csak 2-3 csavar le új be vissza a csavarok és ennyi?
Indítás közben kopogtasd meg az önindító relét. Ha nem vezet eredményre, akkor ugyanezt az önindítóval is csináld meg. Ha ez sem, akkor ellenőrizd a kábeleket. (A relét és az önindítót nem szétverni kell, elég neki a kalapácsnyél, és 3-4 koppintás. )
Üdv!
Rég jártam erre mert szerencsére nem volt baj a ditech-el,de ez most változott.
Az egész úgy kezdődött hogy 3.-4. indításra indult be,míg egyszer lemerűlt lemerűlt az Akksi.
Bebikáztuk kocsiról és minden ok volt egész nap hasított mint állat (új gyertyát is raktam bele). Másnap reggel már újra csak nyekergett,majd lemerült.(csak egy kattanás).Bikáztuk újra de akkor már semmi. Azóta csak kattan egyett gombnyomásra.A pumpa megy, index van.Az ECU biztos jó mert ír hibát is. 9-es Akku fesz. kevés ill. 20-as hőfokvisszajelző (de ez nem gond mert nem jelez vissza már régen). De ha 9 akkor kocsirol miért nem megy? Önindító lenne? Ha igen nehéz kicserélnem?
Mi lehet a gond?
Bocs ha hosszú voltam.
Nyomás alatt másképp működnek a dolgok. A benzin levegő keverék egy bizonyos összetétel között robbanóképes. Tehát nem csak benzin és levegő kell a robbanáshoz(gyulladáshoz), hanem előírt arány is. Azt is megpróbálhatod, hogy nyomsz pár köbcenti benzint a hengerbe, és után indítod. Ezzel meg lehet állapítani ha benzinhiányos. (Bár itt nem hinném hogy ez lesz a gond, sőt......) Na most viszont megyek pihenni, hosszú volt a nap.
persze már majdnem mindent de azon gondolkozok függetlenül mindentől ha bejut a hengerfejbe a benzin akkor miért nem röffen be ha kap szikrát csak robbanni kéne annak a benzinnek nem? még ha hebegne habogna akkoris nem? vagy annyira befolyásolja a benzinkúp meg a nyomások mert volt nekem kompresszor hibám is akkor olyan fekete volt a gyertya mint az üszök de most nem szép tiszta
http://www.mindentkapni.hu/Pro...
Ilyennel kellene felhevíteni (ha koromlerakódás is van a gyertyán, akkor a porcelán izzásáig). Ha van szikra, akkor kétlem hogy gyújtás hibája lenne. Ditechről van szó, tehát alapból az összes nyomást órával kell ellenőrizni. Kompresszió, üzemanyag nyomás, levegőnyomás, nyomásszabályzó, stb. Csatlakozásokból, érintkezőkből is van bőven. Különös figyelmet kell fordítani a levegőkompresszor csövére. Ezeket sajnos hiába írom le, mert a ditech egy összetett rendszer, és minden mindennel összefügg. Erre szoktam mondani, hogy ditechet nem lehet otthon javítani.
ez új blokk minden kilett cserélve a blokkba! de ahogy írod tűzhely mert csak az van de vagy 10 percig égettem látszott is hogy ég a benzin de ahogy írod pár fordulat és ugyan az megint beköpi! hát a szikra az az elekróda közt szikrázik! mivel kéne felhevíteni? vagy akkor mit kéne még megnézni ? azt is mondják hogy gyújtás baja van de nem hiszem
Szóval ez ditech, és a gyertya benzines. Égesd ki a gyertyát és úgy próbáld. Persze gáztűzhelyen ne is próbálkozz, mert nem fogja eléggé felhevíteni. Bár ez csak kényszermegoldás, mert pár fordulat után újra beköpi. A gyertya hol szikrázik? Az elektródák között, vagy néha-néha a porcelán mellett is? Főtengely szimering mikor volt benne cserélve? Kompresszió van?
akkor végül is valamennyi benyát enged csak lehet keveset az a baj nem vágom mennyire kell ködölnie mert ma nézegettem de szerintem nem sok! ködöl de nem annyira amennyíre kéne szerintem meg egy jó 10 hónapot állt a motor és nem volt benne egy kumma benzin se lehet hogy azért rohadt be nekem mert (kiszáradt)
Azt mondta, hogy a blokkban tű gyári még minden, de még semmihez semmit nem kell nyúlni .... csodálkozik rajta..... majd megkérdezte mennyire támadom a kanyarokat. Mondom eléggé Na azt addig ne tegyem, amíg nem cserélek fékbetétet + a repedezett gumioldalfal miatt Ő sem ellenezné a cserét
Most jobban megnéztem a gumikat és elől vastagabb a kaucsuk mint hátul E : 130/60, H: 120/60
KÉRDÉS : 130/70 elöl-hátul ? 120/60 elöl, 140/60 hátul ? befér ez ?
mi a tuti méret ?