egy minimális még nem gáz ha van,de ez pár cseppet jelent,ha több akkor már érdemes megnézni,lehet,hogy xar.valamint egy minimális víz is kicsapódik a benzinből ettől hajlamos berohadni.kiszereled és az injektorba menő részénél egy vékony,de erős valamivel megnyomkodod a belsejét középen,közben wd-40 el adod neki az ívet,lehet az is segít rajta.Mikor megcsináltam az enyémet szép rozsdás lé folyt ki belőle.
zsolo76[11904] 2010. május 12. 09:30
Hozzájutottam egy plusz injektorhoz,így sikerült egy két házi mérést csinálni,gondoltam hátha ad valamilyen támpontot...
Az AC helyére kapott egy tömlőt a végén szeleppel,normál kompresszorral kerékfújtató pisztollyal ott fújtam be neki a levegőt.(elvileg benzinnel is így kéne viselkednie)a visszatérő ágra szintén kapott egy csövet,viszont oda szereltem egy nyomásmérő órát is.
Tapasztalatok:gyári "kupakkal" 2.5Bar-t tart a nyomáshatároló utána nyit ki.Miután levettem a szelepről(az AC ágról) a nyomást(ezért jó a kerékfújtató,mert van rajta egy leengedő gomb is) stabilan tartja a 2.5-öt.
Kíváncsiságból feltettem a 70es szetthez való polini csészét rugóval műanyag pöcökkel,alátét nélkül.Így a nyomás 4Bar lett.
Arra is jó ez a kis teszt,hogy leellenőrizzük a tömítettséget.Ha elenged valamelyik O-gyűrűnél,akkor az órán lehet látni,hogy szépen megy lefelé a mutató
Előtte még csináltam egy olyat,hogy a nyomáshatároló fölső részébe kerestem egy vékony,de erős stiftet (egy szög is megteszi,a hegyes részét levágva)megnyomkodtam,közben fújtam egy kis wd-40-et az arcába alul jött ki egy kis rozsdás trutymó.Szóval érdemes kicsit megtisztítani,attól is lehet,hogy később nyit mint kéne.
ez megcsinálom a sajátommal de ha benzint engedek rá akkor is letudom mérni vagy csak levegővel? ha csak levegővel akkor mennyi nyomással nyomjam a bemeneti ágba?
Elméletileg igaz,de az sem mindegy,hogy mennyi...nekem szokott benne lenni egy pici mégis működik normálisan.Érdemes lenne a visszafolyó ágon mérni egy nyomást az a biztos.
Hello srácok. Aprilia Sr 50 r (piaggio blokkos,karbis)-nek mi a gyári karburátor beállítása? Mekkora fúvóka van benne? Mennyit kell tekerni az alapjárati és levegő csavaron? Hanyadik rovátkába van a síbertű?
Biztos,hogy nem trafó baja lesz.a kompresszorra rámértél,vagy mi alapján gondolod,hogy jó?A másik nyűgös része a nyomásszabályzó,az szokott még tönkremenni általában.
akkor nem tudom minden jó de nem indul be elel kapkodja de utána semmi a gyertya tiszta benzin és nem fekete koompresszor jó injektorok jó akkor csak a trafó lesz ? de mikor kiveszem a gyertyát akkor ad szikrát de hogyhy bent van a hengerfejben olyan mintha adna vagy 3 másodpercig utána semmi
Sürgősen eladó, anyagi okok miatt 2009-es Aprilia 125ccm supermotom, eredeti külföldi okmányokkal. Kp-s ár 400eFt! Aprilia Sr robogót beszámolnék reális áron!
Be kell indulnia hibás jeladóval is. Egyébként be lehet rakni helyette egy fix ellenállást is. A hőfoktáblázatban megvan az értéke, fejből már nemtudom.
ha nem gond linkelj már valami olcsóbb de azért jó ellenállásmérőt amit lehet használni ditechez mert én rendelek egyet nem kilódok jó az ha van! énmeg nem igazán vágom hogy milyen kell
Aprilia SR 50
Mellesleg di-tech
Hozzájutottam egy plusz injektorhoz,így sikerült egy két házi mérést csinálni,gondoltam hátha ad valamilyen támpontot...
Az AC helyére kapott egy tömlőt a végén szeleppel,normál kompresszorral kerékfújtató pisztollyal ott fújtam be neki a levegőt.(elvileg benzinnel is így kéne viselkednie)a visszatérő ágra szintén kapott egy csövet,viszont oda szereltem egy nyomásmérő órát is.
Tapasztalatok:gyári "kupakkal" 2.5Bar-t tart a nyomáshatároló utána nyit ki.Miután levettem a szelepről(az AC ágról) a nyomást(ezért jó a kerékfújtató,mert van rajta egy leengedő gomb is) stabilan tartja a 2.5-öt.
Kíváncsiságból feltettem a 70es szetthez való polini csészét rugóval műanyag pöcökkel,alátét nélkül.Így a nyomás 4Bar lett.
Arra is jó ez a kis teszt,hogy leellenőrizzük a tömítettséget.Ha elenged valamelyik O-gyűrűnél,akkor az órán lehet látni,hogy szépen megy lefelé a mutató
Előtte még csináltam egy olyat,hogy a nyomáshatároló fölső részébe kerestem egy vékony,de erős stiftet (egy szög is megteszi,a hegyes részét levágva)megnyomkodtam,közben fújtam egy kis wd-40-et az arcába alul jött ki egy kis rozsdás trutymó.Szóval érdemes kicsit megtisztítani,attól is lehet,hogy később nyit mint kéne.
ez megcsinálom a sajátommal de ha benzint engedek rá akkor is letudom mérni vagy csak levegővel? ha csak levegővel akkor mennyi nyomással nyomjam a bemeneti ágba?
Tudtok valami jó megoldást arra hogyan rakjam bele a vízpumpa szimeringet , ne keljen megint szenvednem!
Múltkor elégé megszívatott
Itt is működik a hűtés melegítés módszer?
Köszi a válaszokat .