Gyártmányra mindegy az olaj amielyik szimpatikus neked egyet mindig tarts szem előtt a full szintetikus olaj a nyerő ditechbe csak olyat és lehetőleg valami ismert márka legyen.Az hogy a motoron mi van írva gyár az legfőképp attól függ melyik céggel köt megállapodást az aprilia.De nekem a castrol R2 jött be igazán.
Na hello megvan a pénzem és nem tudok választani olajatOlajshopvalaki irjon miet vegyek mert mindegyikre más van irva nekem sima ditech em van amire az van irva hogy agip city 2t olajat rakjak!?szerinteetek meiket és miért köszi!
Sziasztok elromlott a d-tech-embe az ac(benzinpumpa)Ha valaki tud nekem ujjat vagy enyhén használtat szoljatok max 18 ezrem van rá.amugy a motor 2004 es évjáratu elöre is köszi ja ha valaki tud nekem segiteni itt az e mailom terelmes@gmail.com...elöre is köszi mindenkinek sziasztok
Hát nekem is ezzel kezdődött meg hirtelengáznál leállt meg ienek nekem kopresszort és légtömegmérőt kellett cserélnem. Mondjuk azért remélem neked nem ez.
Nem tudjátok hogy mi a baja a ditech-emnek.
ilyen időbe nem akar elindulni, nyomom az öníndítot és nem indítja be csak akkor ha huzok rá gázt, akkor elindul.
Mi a baja be kell állítatni.
Sziasztok!
Szerintetek melyik kipuf a legjobb választás egy 07"es sr 50 r -re?(eddig teljesen gyári a gép)(70-es henger egyenlőre kizárva!)Csak kipufogon gondolkozom...max még egy két aproság...
És mit várhatok egy jo kipufogotól?KB.
Előre is köszi a válaszokat.
Üdv:Fupet
Sziasztok! valaki megtudná mondani hogy eredetileg a Dellorto kapbikba ami eredetileg van a piaggio blokkos apriliakba milyen méretű főfuvoka van?
köszi
Szerelő hülyeségeket beszél ha szerelő ditechnél kompresszor folytásról makog akkor gőze sincs a ditechről.És ditech még tuningosan is max 100-at ha csal az órála akkor 110-et megy úgyhogy jó az a sebesség.
Fékes srácnak meg valószínű vizes a fék hidegen még fog mikor melegszik fékeéstől elgőzölög a víz és azt összenyomva koppan a fékkar.
Ja a srác akinek 70-esről lett átrakva 50-re valszeg minden beállítás maradt 70-es fúvókák ,görgő,uplung rugó,toló rugó csak visszakerült rá az 50-es persze hogy rosszabbul megy vissza kell hangolni mindent 50-esre kezdve a karbival az esélyes mert nekem is nagy karbival az 50-es irtó nagy szívás standeren pörög rendesen de ahogy ráülök sehova sem megy.
félre értetted ezt a szereő mondta nem én mondtam neki hogy csinálja meg úgy hanem ő mondta hogy folytás volt az elektronikába és most menni fog 110-et ezt ő maga mondta nekem bőven elég volt a 90
A kompresszor nem lehet fojtott. A te motorod nem fojtott. Mégis mit vársz egy 50-estől? 120-at? Ne viccelj. Ha 90et megy a motorod óra szerint akkor fojtatlan elektronika van benne.
Sziastok a ti di-tech etek mennyit megy me az enyém 90-et ment (bemértük Transittal) de most beszart benne a légtömegmérő és a kompresszor de garanciába megcsinálta akitől vettem és azt mondta volt benne számítógépes folytás(valamit a kopresszoron folytott) a lényeg hogy a szerelő azt mondta hogy holnap ha elhozom 110-körül megy ez lehetséges?
nekem már csak volt di-tech.
És neked indult simán nem kellett neki huzni gázt.
És mennyibe került a kompresszor és a levegőmérő vagy mi?
És mostmár jó a Ditech?
Olyan csövet válassz ami jó 50-és 70re is. Pl Zx- TT ,
ilyen időbe nem akar elindulni, nyomom az öníndítot és nem indítja be csak akkor ha huzok rá gázt, akkor elindul.
Mi a baja be kell állítatni.
Szerintetek melyik kipuf a legjobb választás egy 07"es sr 50 r -re?(eddig teljesen gyári a gép)(70-es henger egyenlőre kizárva!)Csak kipufogon gondolkozom...max még egy két aproság...
És mit várhatok egy jo kipufogotól?KB.
Előre is köszi a válaszokat.
Üdv:Fupet
köszi
Majd ha raksz bele ilyet meg ilyet na akkor talán 110-120
Fékes srácnak meg valószínű vizes a fék hidegen még fog mikor melegszik fékeéstől elgőzölög a víz és azt összenyomva koppan a fékkar.
Ja a srác akinek 70-esről lett átrakva 50-re valszeg minden beállítás maradt 70-es fúvókák ,görgő,uplung rugó,toló rugó csak visszakerült rá az 50-es persze hogy rosszabbul megy vissza kell hangolni mindent 50-esre kezdve a karbival az esélyes mert nekem is nagy karbival az 50-es irtó nagy szívás standeren pörög rendesen de ahogy ráülök sehova sem megy.