Annak a gyári hengernek semmi baja. Ezután lett rárakva egy 70-es polini szett. A gányolás meg nézet kérdés. Mentem sokat az 50-es hengerrel gond nélkül. Mondjuk már a gyárinak vagyok a híve. Ellenben nem zárkózok el hengerfelújítástól ha kikopik (fúrás). Rendes gépmunkával, és szereléssel szerintem nem lehet baj.
Jólvan elírtam a 100-at, de nem ez számít. A lényeg az hogy ez akkor is gány munka. Itt hengert kellett volna cserélni, vagy nem sírni ha gáz van. Jelen esetben gáz van úgynézem. Nem az olasz technika a hibás, hanem a hozzánemértő gányolás. Ezt ne vedd magadra, mert nem te csináltad. Nálam 7 évig elment, 15000km-el és csak olaj meg bezin kellett bele a kopó alkatrészeken kívül. Szuper kis motor, szerintem a legjobb.
1000 Ft volt a gyertya. Nem azért lett belefúrva vastag menet, mert úgy tetszett, hanem azért valaki elkezdett benne egy másik menetet és muszáj volt valamit kezdeni vele. A vastagabb gyertya nem annyira érzékeny, mint a vékony menetes. Nem spórolás volt a cél... Mikor rávertem 120-140Ezret egy 50-es motorra szerinted számított 2 ezer forint?
Attól nem forr a víz. Attól max 500m alatt megszorul a henger és pá. Az előélete rendben volt, mert én megcsináltam/megcsináltattam rajta mindent anno. Költségmentes motor volt ajándékba a gyári hengerrel, melynek gyertyamenete vastag volt így 1000 Ft volt bele a gyertya és nem is annyira érzékeny. Persze azóta belement jópár ezer km. 4 éve adtam el.
Milyen ditekk ez? Akkor én még jól jártam vele, a gond nélküli használattal és az eladással? De nem hiszem h beáll a mocija a köv gazdinál, ez miért volt? megszűnt az olajzás?
Na most már elég!
Ma valahogy széthullott a hőgomba, nem mért az óra,későn vettem észre hogy felforrt, valószínűleg megszorult a henger.
Még jó hogy most költöttem rá egy rahedli pénzt és most megint kezdődik a sz*pás előről.
Az olasz fostalicska takarodik a háztól és marad a jó öreg simson amit 1 csavarhúzóval az út mellett csukott szemmel megbütykölök magam is.
Sokadik csalódás volt ez, döntöttem, eladó lesz a ditekk.
110 a végsebessége :) hihető, az én sr-em ditech volt és 95 lejtőn hátszéllel:) gyári minden csak a kipufogót nem említi, fojtás kivéve mi? Én most adtam el az enyémet 150-ért és makulátlan volt.
én is egy vizes SR-t űzök, 50-es ként vettem, nem akartam igazából tuningolni, dolgozni járok vele, napi 50km-t teszek meg.Vásárlás után kb 1 hónappal utközben megszorult az egyik főtengelycsapágy, szerencsére a csapágyon kivül semmi nem sérült.
Mivel szét kelett huzni a blokkot ugy döntöttem egyuttal kerüljön rá egy nagyobb henger(mivel hosszabb távra kell igy a vas mellett döntöttem).Sokkal jobb lett, majd egy kis kipufogó, nagyobb karbi,áttétel stb. Jelenleg a moci vége ugy 115km/h.
Nem vagyok már egy 20éves hülyegyerek, nem nyélen járok vele, hosszútávon főleg nem bántom, de amióta összeraktam , ez kb már 10000km, az ég világon semmit nem kellett javitani rajta.Lehet csak szerencsém volt vele, illetve azért probálom ésszel hajtani.Nem a végsebesség volt a célom, hanem hogy kényelmesen tudjak vele hosszutávon közlekedni, persze a rugalmasság sem lett hátrányára.Hozzáteszem hogy van mellette egy nagymotorom is, de akárhányszor megyek a robogóval mindig fülig ér a szám mikor leveszem a sisakot
Igaz hogy rá kellett locsolni egy kis lóvét, de nem bántam meg, nagyon szeretem.Azt akartam kihozni ebből,hogy szerintem nem feltétlen kell a tuningtól megijjedni, mondjuk az is számit hogy lett összerakva illetve hajtva, karbantartva.
az a baj sajnos hogy hazudnak össze vissza az emberek,vagy a sok kéz amin keresztül megy,elveszznek az infók!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sr_50_street_
karbis-5813745
Hello ! az jó de még ott tartok hogy hogy derítsem ki hogy jó vagy rossz egyenlőre nem indul a gép minden új benne csak a gyujtás meg a ecu meg az elektromos részek nem! Ezért gondoltam hogy trafó baj lehet mert rengeteget lett indítva! ha lenne valami egyszerűbb módja hogy kiderítsem hogy jó vagy nem mert már ki vagyok tőle! de ha neked van akkor érdekelne mindenképpen meg az ára is? vagnerdavid@87citromail.hu
termosztát felett van légtelenítő csavar és a vízpumpánál is, legalábbis az injektoros verziónál.A karbison is lennie kell tuti a termosztát fölötti részen.
Ma valahogy széthullott a hőgomba, nem mért az óra,későn vettem észre hogy felforrt, valószínűleg megszorult a henger.
Még jó hogy most költöttem rá egy rahedli pénzt és most megint kezdődik a sz*pás előről.
Az olasz fostalicska takarodik a háztól és marad a jó öreg simson amit 1 csavarhúzóval az út mellett csukott szemmel megbütykölök magam is.
Sokadik csalódás volt ez, döntöttem, eladó lesz a ditekk.
csak sikerült
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sr_50_street_k
arbis-5813745
Mivel szét kelett huzni a blokkot ugy döntöttem egyuttal kerüljön rá egy nagyobb henger(mivel hosszabb távra kell igy a vas mellett döntöttem).Sokkal jobb lett, majd egy kis kipufogó, nagyobb karbi,áttétel stb. Jelenleg a moci vége ugy 115km/h.
Nem vagyok már egy 20éves hülyegyerek, nem nyélen járok vele, hosszútávon főleg nem bántom, de amióta összeraktam , ez kb már 10000km, az ég világon semmit nem kellett javitani rajta.Lehet csak szerencsém volt vele, illetve azért probálom ésszel hajtani.Nem a végsebesség volt a célom, hanem hogy kényelmesen tudjak vele hosszutávon közlekedni, persze a rugalmasság sem lett hátrányára.Hozzáteszem hogy van mellette egy nagymotorom is, de akárhányszor megyek a robogóval mindig fülig ér a szám mikor leveszem a sisakot
Igaz hogy rá kellett locsolni egy kis lóvét, de nem bántam meg, nagyon szeretem.Azt akartam kihozni ebből,hogy szerintem nem feltétlen kell a tuningtól megijjedni, mondjuk az is számit hogy lett összerakva illetve hajtva, karbantartva.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sr_50_street_
karbis-5813745
igy kép alapján meg lehet mondani róla valamit?
pl: hogy vizes-e ? a kipufogó miért nem olyan visszakanyulós
köszönöm
Amúgy nem láttam semmi olyat ahol lehetne légteleníteni