Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már nincsen injektoros ditechem, mert utálom őket. Jelenleg csak egy egyedileg karbisra alakított ("kókányolt" ) ditechem van. Ez meg eladó, mert már itt van a nagyobb.
"...de egy ditechez csak óvatosan nyúljatok hozzá..." Taníts Mester.... Tudod én ezeken már túlvagyok. Régebben nagy tételben javítottam ditech-eket, és mindenféle szerszámom megvolt hozzá. Csakhogy egy gond van velük. Ótvar az összes, és kib.... drága hozzá minden alkatrész. Mikor a kedves tulaj meghallja hogy mennyit kellene rákölteni a lepukkant ditechjére, akkor jön az hogy inkább elviszi és megy az otthoni kókánytuning. Ettől persze csak még ótvarabb lesz, átmegy 10 kézen, egyre ótvarabb lesz, míg egy kezdő motorosra rá nem sikerül sózni, aki szidja az anyját is a ditechnek. Persze egy-egy jól működő példányt ki lehet fogni, de ez elenyésző. Magyarország 2012......
11 ezret elment 1 fúrással. szerintem nem rossz egy olyan motortól ami 8-9 ezret pörög
Upp szaladt bele egy kicsi. Azt hittem olyan 20-22 körül van.
26000 ot súrolja
Mennyin van most az óra? Hány km -tert mentél el vele? Azt hiszem 15000 km körül adtam le neked.
Eladtam, innen már nem izgat h megy-e, de amúgy frankón nincs baja :)
Köszönöm. Igen, a Leó másabb, de problémás gép az is sajnos, főleg ha az előző tulaj "hozzáértő" volt.
örülj,hogy a tied megy.
ha ahhoz is hozzá kell nyúlni komolyabban akkor te is sírni fogsz úgy mint én most.
Tudod,az öreg Murphy megmondta
Nem látom a mocid a képeid közt. Messziről jött ember meg azt mond amit akar. Kinter kollega:)
a ditekket kell pénzé tenni
Igen, hiába nevetsz itt ezen, nem hiszem h a gyári gyertya, stb értékek véletlen vannak megadva. Ezeknek azok kellenek nem utőlagos sufnituning megoldások. Bementem egy motorosboltba pécsett mert elszállt a benzincsövem. Mondom kéne egy injektoros robira. Aszongya arc ne vicceljek már, ilyen nincs! Mondom itt van a bolt elött nézd meg. Aszondja nem érek rá erre. Jó lesz bele a simoé is. Ja kb 100m-ig jó volt aztán eldurrant mint a lufi, de szerencsére volt nálam szike és a gyári engedett annyit h jó legyen. Röhöghetsz itt barátom, de egy ditechez csak óvatosan nyúljatok hozzá ha nem anyázni akartok. Nálam frankón szuperált megadtam neki mindent ami kell.
Bocs nem akartam beleugatni, ez olyan félresikerült mondat volt...
Nem rakod vissza a gyári hengert? A 70-es polini-t meg nézd meg, hogy milyen állapotban van és tedd pénzzé.
Gratulálok. Akkor mehet a leo. Az csak más.
hmmmm ez a kókányolás érdekes dolog.
ha már ennyi gyári motor " bolond " mindenki,
akkor ennyi erővel ha lecseréled a gyári gumit mert kopott akkor már az is kókányolás?
Nézőpont kérdése.
zsolo76 Kérlek jelentkezz mert kell a trafó minél hamarabbb!
Meghát a "kókányolástól" sokkal fontosabb az, hogy megvan a nagymotor jogsim. Úgyhogy most én vagyok a fa...agyerek...
Jogos. Az enyém is át lett "kókányolva", és azóta remekül működik.
Így van. Olcsóbb lett a gyertya és nem lett annyira érzékeny. Akkor ez az utóbbi sokat számított.
Kezdem előlről.
1. Gyári 50-es hengernek szar lett a gyertyamenete, fel lett fúrva vastagmenetűre. Előnyére vált, ez a henger még elvileg megvan a tulajnak, mert odaadtam neki.
2. Nem km múlva kapott egy 70-es polini hengert Ennyi.
Szóval ha egy vashenger elkopik akkor eldobandó?! Ezen asszem be.....ok....
"Másik meg az hogy ha furkodva volt a henger az már gány. " Most ugye viccelsz?!.....
Szóval ditech volt, és átfúrattad a gyertya menetét normálra?
Sziasztok.Nem tudja valaki,hogy az sr factoryból hogy lehet kivenni a szervíz villáskulcsot?A mocinak semmi baja csak bejelezte a műszerfalra a kulcsot.