a variátor csöröghet attól, hogy a szíj már elég viseletes? arra gondolok, hogy a szíj vastagsága(vékonysága) miatt nagyon kifut a vario, és csörög a görgő, vagy ez balgaság?
Hát felrobbanok már mint már írtam a hengerfejem így járt :(
Na gondoltam neki álok szépen kicseréltem a tömítéseket a hengerfejben !
Termosztát nem volt benne, én raktam bele újat!
Högombám néha mért , néha nem :( csere azt is
Vízpumpa szétszed nem ereszt át a szimering , száraz belülről!
De a víz még mindig felmegy a maxig , egy ideig stabilan állt felénél, de utána felment maxra.
Menet közben visszahűl, de mutató szerint meleg a motor nagyon .
Most már végem, nem tudom mi lehet a probléma lehet a mutatóm rossz .
Ja ez egy aprilia sr stealth.
A görgökön kívül mást nem cseréltünk azokat is azért mert eléggé kockásra voltak kopva de a kopott görgővel sokkal jobban gyorsult emelkedőnek mint az ujal arra godoltunk,hogy esetleg túl nehezek a görgök.
Le akarom cserélni a gyári 50-es motorban a kuplungot valami jobb minőségűre.
Mit gondoltok erről, én jókat hallottam róla, megéri vagy esetleg egy stage 6 sport PROra cseréljem vagy az már fölösleges.
1,5 2 hónap múlva költözök át a házamba .... most egy 4 emeletes panelban tengetem magam és egy trezor / ez most nem vicc ! / biztonságával vetekedő tárolóban tartom a gépet ..... onnan tolom ki, fel 5 lépcsőt egy rámpán ..... lefelé ugyanez .... igazából szégyenlem, de még le sem mostam , de se fürdetni, se szerelni nem tudom itt ..... a játszótéren meg neki nem állok szétpattintani semmit
Hátul Misi gumi van, elöl meg valami Aero .... mijezkérem
amugy ajánlom neked, hogy mielőbb begyakorolt a karbi, légszűrő takarítást, ha még nem tetted meg :D mert okozhat meglepetést egy félig eldugult főfuvóka is.
Nekem pirelli volt régen, csak kaptam egy csavart. Na azt lejártam mig lekopott :D Jó gumi volt. Szerintem 10böl kijön, most pedig continental van 9ezer párszáz forint , nem rossz.
Az egyémből idombontás nélkül ki nem szeded a gyertyát .... most direkt megnéztem
A jövő héten átnézetem a gépet remélhetőleg ..... furi volt ma nekem.
A végsebességből buktam 5km/h-t .... könnyen idúlt, de elszívtam egy cigit indulás előtt elég laza tempóban és mégis alig akart elindulni .... a szívató sem állt egyhamar vissza.
A agresszív indulás utáni azonnali lanyhaság meg gondolom vagy kopott kuplung vagy csúszó szíj .... Ugrik - betorpan / a motor pörög ugyanúgy / lazásan gyorsul .... Nem bántva minden okés.
Tényleg! Mekkora a tank ? Nekem negyednél már ordít, hogy tipli itatni és akkor belemegy 4-4,5 liter ..... ezt be is kajolja 90-100km alatt ....
Lényeg a lényeg, jól gondolom én ezeket ? Mert nem akarom, hogy megvezessen a szaki
+ Tudnátok ajánlani valami TUTI papucsot 22.000.- ig/pár ?
/ Hátul a gumi oldala repedezett kicsit, elől új van, de valami szar .... nem bízok benne és van egy 7-8 mm majrécsíkom
Sziasztok. Szeretnék egy kis segítséget kérni, ma cseréltünk variátor görgőket az sr ditechembe a gondom a következő kb. 40-ig jól húz sík uton utána a 80-at nehezen éri el és végig olyan érzésem van mindha erölködne a motor .Dombnak felfelé nem is nagyon gyorsul ahol eddig 60-ról gyorsult ha odahúztam neki ott most 50-nél jobban nem megy föl .Az új görgők 7.5 g-sak a régieket sajnos nemtudom az eladó azt mondta,hogy ez a gyári méret.
Sziasztok! Előre is elnézést, hogy hirdetek, de itt egy tökéletes állapotú Aprilia SR 50 (2007-es, még karbis)! Sürgősen eladó! :) http://www.kepesmotor.hu/april...
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni! Elindulok a mocival és a vízhőfokjelző pillanatok alat a max-on van, amikor meg leállítom "bugyogó" hangot ad ki Mi lehet a probléma? Kb 2 hete van meg a motorom, szóval még nagyon kezdő vagyok a témában
Előre is köszi
Javítson ki valaki, ha tévedek, de szerintem nem lehet állítani az olaj szivattyún, hogy mennyit szállítson, csak fordulatszám függő az adott mennyiség. Úgy gondolom, ha a szivattyú hibás, vagyis erre gyanakszol, akkor inkább cseréld ki, az a biztos.
nosza elmondom akkor mi a gond vele.Szia egyébként ,kellemes hétvégét.
Régebben engedte az olajat, levettem , szétszedtem, tömítést cseréltem, most nem engedi az olajat, viszont sok olajat fogyaszt.Nagy baj nincs belőle, de nem gazdaságos, füstöl kicsit, és tiszta olaja a TT-m is mindig, ez meg nem esztétikus. Szétszedésnél volt egy kis alkatrész talán rugós, azt vissza tettem , azzal lehet(?) állítani ,hogy több olajat köhögjön be? Mert ha igen akkor lehet nem pont ugyan ugy raktam vissza, vagy ilyesmi. A tulfogyasztás abban nyilvánult meg egyébként, hogy kis fordulaton használtam a motort , és igy is hamar elfogyott az olaj, pedig fordualtszám függő az adagolása. Hát erre keresek megoldást.
Akksi rendben: 12,67 V. Viszont a szivatós dolgot nem egészen értem. Ha jól gondolom, amikor a kis dugattyú teljesen lenn van a furatban, akkor zárja el a plusz üzemanyagot, ha a rugó ellenében fentebb húzom, akkor enged át több benzint. Tehát ha az állítócsavart koppig betekerem, akkor laza a bowden, tehát a rugó teljesen le tudja nyomni a dugattyút, így elzárva a benzin útját. A motor meg mégsem megy. Javítsatok ki, ha nem jól gondolom a kézi szivató működését.
Megálltam egy épp a robeszét szerelgető pizzafuti mellett ..... annál volt minden, csak idomokhoz való cucc nem
Ha lett volna nálam, akkor sem fértem volna hozzá
Aztán tényleg a legjobb lett volna este fél 10kor olyan utcában szétbontani a technikát, aminek az egyik oldalán egy dübörgő házibuli, a másikon a kiszállingózó fiatalok legallyazására váró Irokéz banda posztol
Viszont az Extrát köpködik a fórumokon
Hát felrobbanok már mint már írtam a hengerfejem így járt :(
Na gondoltam neki álok szépen kicseréltem a tömítéseket a hengerfejben !
Termosztát nem volt benne, én raktam bele újat!
Högombám néha mért , néha nem :( csere azt is
Vízpumpa szétszed nem ereszt át a szimering , száraz belülről!
De a víz még mindig felmegy a maxig , egy ideig stabilan állt felénél, de utána felment maxra.
Menet közben visszahűl, de mutató szerint meleg a motor nagyon .
Most már végem, nem tudom mi lehet a probléma lehet a mutatóm rossz .
Ja ez egy aprilia sr stealth.
Köszi a segítséget :)
Le akarom cserélni a gyári 50-es motorban a kuplungot valami jobb minőségűre.
Mit gondoltok erről, én jókat hallottam róla, megéri vagy esetleg egy stage 6 sport PROra cseréljem vagy az már fölösleges.
http://www.egumotors.hu/4269-k...
Akarok mellé venni egy Gianelli Extra-t is.
Milyen variátort ajánlotok mellé az is kellene?!
Hátul Misi gumi van, elöl meg valami Aero .... mijezkérem
A jövő héten átnézetem a gépet remélhetőleg ..... furi volt ma nekem.
A végsebességből buktam 5km/h-t .... könnyen idúlt, de elszívtam egy cigit indulás előtt elég laza tempóban és mégis alig akart elindulni .... a szívató sem állt egyhamar vissza.
A agresszív indulás utáni azonnali lanyhaság meg gondolom vagy kopott kuplung vagy csúszó szíj .... Ugrik - betorpan / a motor pörög ugyanúgy / lazásan gyorsul .... Nem bántva minden okés.
Tényleg! Mekkora a tank ? Nekem negyednél már ordít, hogy tipli itatni és akkor belemegy 4-4,5 liter ..... ezt be is kajolja 90-100km alatt ....
Lényeg a lényeg, jól gondolom én ezeket ? Mert nem akarom, hogy megvezessen a szaki
+ Tudnátok ajánlani valami TUTI papucsot 22.000.- ig/pár ?
/ Hátul a gumi oldala repedezett kicsit, elől új van, de valami szar .... nem bízok benne és van egy 7-8 mm majrécsíkom
Köszönöm
http://www.kepesmotor.hu/april...
Szeretnék egy kis segítséget kérni! Elindulok a mocival és a vízhőfokjelző pillanatok alat a max-on van, amikor meg leállítom "bugyogó" hangot ad ki Mi lehet a probléma? Kb 2 hete van meg a motorom, szóval még nagyon kezdő vagyok a témában
Előre is köszi
Javítson ki valaki, ha tévedek, de szerintem nem lehet állítani az olaj szivattyún, hogy mennyit szállítson, csak fordulatszám függő az adott mennyiség. Úgy gondolom, ha a szivattyú hibás, vagyis erre gyanakszol, akkor inkább cseréld ki, az a biztos.
Régebben engedte az olajat, levettem , szétszedtem, tömítést cseréltem, most nem engedi az olajat, viszont sok olajat fogyaszt.Nagy baj nincs belőle, de nem gazdaságos, füstöl kicsit, és tiszta olaja a TT-m is mindig, ez meg nem esztétikus. Szétszedésnél volt egy kis alkatrész talán rugós, azt vissza tettem , azzal lehet(?) állítani ,hogy több olajat köhögjön be? Mert ha igen akkor lehet nem pont ugyan ugy raktam vissza, vagy ilyesmi. A tulfogyasztás abban nyilvánult meg egyébként, hogy kis fordulaton használtam a motort , és igy is hamar elfogyott az olaj, pedig fordualtszám függő az adagolása. Hát erre keresek megoldást.
Ha lett volna nálam, akkor sem fértem volna hozzá
Aztán tényleg a legjobb lett volna este fél 10kor olyan utcában szétbontani a technikát, aminek az egyik oldalán egy dübörgő házibuli, a másikon a kiszállingózó fiatalok legallyazására váró Irokéz banda posztol