Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az a malossi levegős cucc az nem rossz
rosszul tudod,légtelenítsd le!
Persze igazad van, holnap átmosom csak már elfogyott a ötletem :(
Úgy tudom kilégteleníti magát a rendszer vagy nem ?
És úgy őszintén, ezt hányszor fogod még megkérdezni?! Válaszoltam, de ha ba...ol visszaolvasni, akkor a továbbiakban én meg ba...ok válaszolni.....
Le is lett légtelenítve?
Az se tetszik, hogy mindig kell valamit basztatni egy motoron. Bár lehet, hogy én már öregszem.
Volt nyomatékos motorom, és ezek az 50-es gépek messze nem azok. Hiába megy egy 50-es motor 100-at nyomaték nem lesz, hogy kihasználd, mert 1 km-en gyorsul fel. Ha felhúzod, hogy tényleg menjen 100E feletti összeget kell költened rá pár szaros lóerőért, és mindig lesz valami baja.
Nem beszélve arról, hogy tuningolod rámegy egy csomó zseton, majd 1 év múlva eladod. Nem lesz nagy bukta ugye? Megfizeti a vásárló a tuningot ugye? Hát persze...
120-150Ezer között nyomtam a ditechre, vettem 260-ért 215 körül adtam el. Nagyon megérte. Hiába állította be a szerelő mikor elhoztam jó volt. Na igen de délután volt és meleg. Reggel mikor 10 fok körül indultam csak prüszkölt... bebaszta a gyertyát 2E/db.
Azóta megfogadtam, hogy nem kell csak a gyári. Ha nagyobb kell ott a burgman, ha az is kevés lesz veszek valami 1000-res szart és megelőzöm a jövő hetet is. Az volt a baj, hogy én már 70-es szett nyomatékától is a 650-es egyhengeres nyomatékát vártam. Aztán meglett a 650-es és nem akartam nagyobb nyomatékot. Lökött egyet a henger és viszont látás. Kérdés, hogy minek városban.
Sziasztok
Valakinek még ötlete mi lehet ?
Hát felrobbanok már mint már írtam a hengerfejem így járt :(

Na gondoltam neki álok szépen kicseréltem a tömítéseket a hengerfejben !
Termosztát nem volt benne, én raktam bele újat!
Högombám néha mért , néha nem :( csere azt is

Vízpumpa szétszed nem ereszt át a szimering , száraz belülről!

De a víz még mindig felmegy a maxig , egy ideig stabilan állt felénél, de utána felment maxra.
Menet közben visszahűl, de mutató szerint meleg a motor nagyon .

Most már végem, nem tudom mi lehet a probléma lehet a mutatóm rossz .
Ja ez egy aprilia sr stealth.

Köszi a segítséget :)
mindkettőt kipróbáltam,annyival nem jobb a kevlár mint amennyivel többe kerül a speciálnál,szerintem maradj annál.
Jut eszembe egy ilyen setuppal normálisan nem lehet menni, mert csak azon a fordulaton tol. Tehát vagy nyélgáz vagy semmi.
Nekem HStuning szervízelte anno a ditechemet. Neki van egy gp derbije, 80-as átalakított hebo manston replica henger stb... 1 hétig nem megy mert mindig kimegy belőle a csapágy. Mindig van valami nyűgje. Nekem nem tetszik, hogy csak bináris gázállással lehet vele haladni.
Holnap akkor megpróbálom átmosni a rendszert hűtő mosó folyadékkal hátha akkor megoldódik :)
A javítás nem drága csak alkatrész. Vegyél egy jó karbisat.
Gyári jó lesz.
Aztán ha utoléred kérdezd meg mennyit fogyaszt és mennyibe került. Azt válaszolja majd bameg hát igen eszik 6-7 körül. Mennyibe került jah 150E után már nem számoltam..., és napi használatra jó? Faszt mindig kell basztatni rajta valamit, vagy hidegeden, vagy melegen, de mindig van gond az élre húzott motoroknál.
van morinis ditech trafóm,ha kell,jóval olcsóbban mint amit kinéztél...
A felvonulásin beállt mellém egy vizes Sr .... Olyan hangja volt azt hittem leesik a fejem Tuti nem 125ös volt .... mondom megnézem tudok-e menni vele valameddig . Ment is ... ameddig neki felpörgött a motor, addig én elindultam na 200 méter után azt néztem hova lett, mert nem is láttam lefordulni
Egy hasonló setupra befizetnék
Sziasztok!
Egy nagyon amatőr kérdésem lenne! Le tudná írni nekem valaki a hűtővíz csere folyamatát? Ki szeretném cserélni a hűtővizet meg átöblíteni a rendszert mert elég csúnya rozsdás színe van a hűtővíznek, meg kb 2 perc után felforr a vizem remélem csak valami dugulás!
Előre is köszönöm!
Üdv mindenkinek!
Most szeretnék venni egy sr-t és nem tudom hogy injektorosat vagy karburátorosat (mert mondanak rosszat is meg jót is az ijektorosról)
mi a véleményetek a morini blokkos ditech -ről?
és a piaggio blokkos ditechről?
melyik a jobb, mennyire megbízhatóak?
Nagyon drága a javítatásuk?
Előre is köszönöm a válaszokat
Conair, még egy kérdés.
Csak kipu csere miatt kell nagyobb hőértékű gyertyát bele rakni vagy az csak nagyobb henger esetén kell?!
nem veszem fel a telefont.több mesét nem akarok hallani!ide írd meg,hogy mikor kapom meg a blokkot!engem az sem érdekel,ha helikopterrel hozod!
Ok megírom mindenképp
Hello!
Ha neked megéri.. Nagy lendületet ne várj, csak nagyobb hangot. Majd tényleg írd meg a véleményed, hogy jobban megy-e. Remélem azért találkozol a számításoddal.
Nem fog kevés lenni a motor nem kell nekem h vigye a 100-at, azért nem is kell rá 70 es henger.
Így se eszik keveset 50-esként, mi lenne ha még hengert is cserélnék...
A kipuf csak optika meg nagyobb lendület miatt lesz.
Az a baj, hogyha kipufogót cserélsz akkor is változtatni kell a görgőkön is. Tehát mindenképpen hangolni kell a hajtáson. A gyári puffot meg le lehet csiszolni és bemocskolni feketére. Aztán olyan mint az új.
Majd írd le, hogy mennyire örültél az új puffnak. Kíváncsi vagyok tényleg. Pont egy hajszálat fog jelenteni a hang mellett.
Inkább egy hengert vegyél. Attól viszont tényleg jobban tol. Ha meg már kezd kevés lenni a motor már a tuningra szánt pénzt jobb félretenni és venni egy olyan motort ami megy is. Hidd el én már megjártam ezt az utat. Mikor befejeztem a tuningot ráment egy 6 összegű számjegy plusz pár lóerőért. Aztán pár hónap után eladtam.
Aha akkor marad a kipu, azt azért cserélem h pörgősebb legyen meg az krómozott nem rozsdásodik be mint a gyári.