Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ott a benzin injektor illeszkedő nyakán van egy elég vaskos O gyürű hogy a fenébe tudott úgy eldeformálódni a levegő injektor illeszkedő része, hogy nem tömít? Azért komoresszor nyomást ellenőriztél?
valami úton módon nem tudom hogy hogy de a levegő injektornak a benzininjektor felőli része megnyomódott és nem tömít rendesen vagy nem úgy áramlik a levegő de csak locsol nem porlaszt de a kompresszor felújított (új) van benneolyan 20000ftos.
Egyáltalán mi a bajod, a levegő ijektorral, és honnan tudod, hogy nem működik?
Hello marcee, nem hiszem hogy jó ötlet mivel a ditech pumpa akár 10 bart is képes nyomni egy modern autó elektromos benzin szivattyú pedig általában 4-4,5-nél megáll
na most érdekesség olyat nem nagyon látok hogy olyan hengerfej mint mint az enyém kék lenne benne érdekes mert ezt a kettőt találtam és nekem olyan van amibe itt fekete van hmm.
Hát akkor jó hogy pont a drágább kell bele!
Üdv!
Hát kicsit nehéz dolgod lessz, mert az autó benyapumpák általában elektromágneses elven működnek, viszont a Ditech-é elektro mechanikus, emiatt szerencsésebb lenne, ha javítani lehetne a mostanit! Némi segítség, aminek van második része is, de az már a te dolgod:
http://youtu.be/tpeAVu1B8yk
Sziasztok!

A mai nap megadta magát a benzinpumpa. Mivel az új kicsit drága, használtat meg nem akarok venni, mert ki tudja milyen.
Kérdésem, hogy mekkora a gyári pumpa nyomása? Hány bar? Mert egy autó benzinpumpáját szeretném beleszerelni. Persze olyat ami megfelel hozzá.
Előre is köszi a segítséget!
Ezt igazából kideríteni, csak összehasonlító mérésekkel lehetne megoldani, mert marhára nem mindegy, hogy milyen infókat kap, és küld az ECU a részegységek felé!
de az enyémbe kékszinű van akkor kék kellene bele? mert az lenne 8000 ért ha kék kell akkor 15000 nem m1 !
Szerintem, a gyári fekete színű megoldásnál kéne maradni, mivel a többi megoldásnál az alkalmazott ECU -hoz votak kialakítva a szükséges áramerősség, és ellenálllás mértékek!
hello! tudnál nekem segíteni a [27669] [27670] hsz. kapcsolatban?
Ha esetleg mégsem akarod nagyon szétszedni a hiba meghatározásához, mivel szerintem, csak üzemanyag adalék lerakódásról van szó, akkor a javaslatom a következőzőeket , ha akarod megcsinálod, ha akarod nem! Gyertya csere, az NGK-t felejsd el, hacsak nem ZMR7AP, viszont ez arany árban van! Az egyik kommentelő társunk javasolt egy injektor, és égéstér tisztító adalékot, én kipróbáltam, és tényleg működik (Spuri a neve, és Magyar szabadalom) a betöltés utáni első 100-200 km-en kicsit köhögősen ment a motor, ameddig a lerakódásokat az injektoron keresztül áttolta, de utána mintha kicserélték volna az üzemanyag ellátását a motornak, és azóta megnőtt az üzemi nyomása a benzinnek, szép őzbarna a gyertya (Champion), és pöc-röff!
Szia! Nekem is ilyen problémám volt és a termosztát volt a bűnös szerintem nem árt azt is megnézned!
Gyári pigi kipufogót milyen árba lehet eladni?
egy bitang vízpumpafogóvan szerintem
sziasztok
van egy aprilia rallym
tárcsafékes
a hátsó munkahengert fogó egyik csavar le van sarkalódva
hogy lehetne kiszedni?
Pl itt van ez a robogóbontónál az van oda írva hogy morinni de akkor mit jelentenek ezek a szinek piros, kék , fekete levegőinjektor
Köszi.Majd holnap valamit alkotok vele.Ha valami pozitív változás lesz felteszem ide okulás illetve tanulás végett.
SZép a gép balesetmenteset! ááá azt a króm villát elfogadnám bitang!
file:///C:/Users/DVID/Downloads/Befecskendez%C3%B5%20szelep%20SR%2050%2
0DITECH%20%20%201055-injektor%20alkatr%C3%A9szek%20%20%208-Elektromos%2
0alkatr%C3%A9szek%20%20%20Italmondo%20Bt..htm
hát vedd le a csövet valahogy csak össze tudod hozni hogy ne sziszegjen én kép napig rajta tartottam és azt hiszem 6 bár ig engette el 6 nál pont osan állt a mutató mikor levettem! itt van a képen az a cumi amelyiken nincs kékszinű italmondo felirat na arról leveszed de szerintem lekéne venni azt a csövet és megnézni nincs- tele ilyen szürke genyával mert ha tele van akkor átlehet mosni a kompresszort is