Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez igazából csak akkor derül ki, ha hosszútávon használod, és nem megy tőle tönkre a motor! A Ditech, a gyári információk szerint 60%-kal kevesebb olajat használ mint a karburátoros társai,és ezzel az állítással a tapasztalataim is megegyeznek! A multkori hsz-ben (1100.old) mutattam egy olajfélét, és külön felhívtam a figyelmedet, a 100/1-es keverési arányra, amely információ alapján csak kétszer olyan jó a kenési képessége mint az 50/1 olajoknak, ez sima matek, hiszen csak fele annyi mennyiség is elegendő belőle, mint más olajokból, és én pont emiatt használom, mert nekem nem mindegy, hogy 15.000-20.000.-km bir ki a motorom, vagy,
50.000.-et, ehez még hozzáadjuk, hogy a Ditech a már említett karburátorosok által elhasznált mennyiség 40%-át pumpálja be csak a motorba, akkor szerintem egyszerű a kérdésed megválaszolása!
biztos lesz olyan is
...nem lesz lóvé, csak olcsóbb olajra.....
Ezzel el fogod kényeztetni. Aztán majd ha nem lesz lóvé olcsóbb olajra, akkor felhúzza az orrát, és nem fog indulni......
Szia Dvidsr, tökéletes.
hello ez is jó olaj a ditechbe? http://www.olaj24.hu/T/castrol...
Azért nem lehet állítani, hogy a kedves "hozzáértő" tulaj ne tudja elállítani a szintet. Nincs is rá szükség, mert egy karbi a gyárilag beállított üzemanyag szinttel üzemel kifogástalanul. Ha valami oknál fogva nem jól üzemel a motor, biztos lehetsz benne, hogy nem a benzinszint az oka. Hacsak valami túlbuzgó "hozzáértő" nem valami más karbi tűszelepét rakta bele. Ha valami nevesebb karbi van rajta, akkor biztos lehetsz benne, hogy kapni fogsz hozzá tűszelepet.
Sziasztok nekem egy 92es Srem van a régi karbis. A motoros boltban azt mondták hogy már nem lehet hozzá kapni tűszelepet. A delortójé jó bele vagy valaki help az úszónál műanyag nem lehet rajta állítani.
Milyen 170es-re gondolsz?
oké,köszi
Nem.
Köszi szépen demàr nem aktuális .
Elvileg van raktáron egy szett fehér malossi kuplungrugóm, majd reggel,ha magamhoz tértem megnézem,ha még érdekel.
Rögzítési pontok, stb. állj mellé egy SR-el és meglátod.
*nem készült 50-es
hmm,értem
azt tudom hogy leo-ból nem készült 25-ös, nem is nekem kellene,hanem haveromnak, és a méretek miatt meg ilyenek
Hello, mi evvel a célod leóból nem készült 50-es így is úgy is buksz vele szerintem nemigazán volna normálisan kivitelezhető a dolog.
Vettem rendben,
Sziasztok
olyan kérdésem lenne hogy az kivitelezhető-e lenne hogy egy leonardo-ba átteni egy pl. 50-es sr blokkot?

Válaszotokat előre is köszöntem
Ez volt a 170es ?
Félreértettél, de ilyen a fórum ... nincs hangsúly és mimika.
Eszem ágában nem volt megsérteni
Mindent be tudok szerezni. Hajdú-Bihari vagyok.
amúgy hova valósi vagy ?
ezeket te mind be is tudnád szerezni ?
egyenlőre köszönöm az infót, majd ha odajutok hogy elcserélem akkor szerintem lehet róla szó hogy megcsináltatom.
Ha a blokkot nem kell megbontani, akkor kell egy FET gyújtómodul 10e, üzemanyagszelep+posta 7-8e, csövek, felhasznált anyagok 5-9e, tömítések 4-6e, karburátor (használt vagy új)+posta 7-35e, kábelköteg átalakítás, bekötés munkadíj 10e. Ha a blokk kopott és meg kell bontani, akkor a munkadíj emelkedik és rájönnek a plusz alkatrész költségek (csapágyak, szimeringek, tömítések, új dugó, stb). Nagy vonalakban ennyi.