Ez igazából csak akkor derül ki, ha hosszútávon használod, és nem megy tőle tönkre a motor! A Ditech, a gyári információk szerint 60%-kal kevesebb olajat használ mint a karburátoros társai,és ezzel az állítással a tapasztalataim is megegyeznek! A multkori hsz-ben (1100.old) mutattam egy olajfélét, és külön felhívtam a figyelmedet, a 100/1-es keverési arányra, amely információ alapján csak kétszer olyan jó a kenési képessége mint az 50/1 olajoknak, ez sima matek, hiszen csak fele annyi mennyiség is elegendő belőle, mint más olajokból, és én pont emiatt használom, mert nekem nem mindegy, hogy 15.000-20.000.-km bir ki a motorom, vagy,
50.000.-et, ehez még hozzáadjuk, hogy a Ditech a már említett karburátorosok által elhasznált mennyiség 40%-át pumpálja be csak a motorba, akkor szerintem egyszerű a kérdésed megválaszolása!
Azért nem lehet állítani, hogy a kedves "hozzáértő" tulaj ne tudja elállítani a szintet. Nincs is rá szükség, mert egy karbi a gyárilag beállított üzemanyag szinttel üzemel kifogástalanul. Ha valami oknál fogva nem jól üzemel a motor, biztos lehetsz benne, hogy nem a benzinszint az oka. Hacsak valami túlbuzgó "hozzáértő" nem valami más karbi tűszelepét rakta bele. Ha valami nevesebb karbi van rajta, akkor biztos lehetsz benne, hogy kapni fogsz hozzá tűszelepet.
Sziasztok nekem egy 92es Srem van a régi karbis. A motoros boltban azt mondták hogy már nem lehet hozzá kapni tűszelepet. A delortójé jó bele vagy valaki help az úszónál műanyag nem lehet rajta állítani.
ezeket te mind be is tudnád szerezni ?
egyenlőre köszönöm az infót, majd ha odajutok hogy elcserélem akkor szerintem lehet róla szó hogy megcsináltatom.
Ha a blokkot nem kell megbontani, akkor kell egy FET gyújtómodul 10e, üzemanyagszelep+posta 7-8e, csövek, felhasznált anyagok 5-9e, tömítések 4-6e, karburátor (használt vagy új)+posta 7-35e, kábelköteg átalakítás, bekötés munkadíj 10e. Ha a blokk kopott és meg kell bontani, akkor a munkadíj emelkedik és rájönnek a plusz alkatrész költségek (csapágyak, szimeringek, tömítések, új dugó, stb). Nagy vonalakban ennyi.
50.000.-et, ehez még hozzáadjuk, hogy a Ditech a már említett karburátorosok által elhasznált mennyiség 40%-át pumpálja be csak a motorba, akkor szerintem egyszerű a kérdésed megválaszolása!