egy működő ditechből vettem ki az injektort kipróbálni azzal sem volt jó... lövi a benzint csak nem egyből hanem mikor már az önindító gyorsabban tekeri.
hello! ez a valami ez tudja helyettesíteni a gyárit is? és most ez hogy van ehez nem kell az a nyomásszabályzó szelep az ami benne van a gyári kupakban? vagy hogy van ez nem értem! http://italmondo.hu/shop/27-mo...
Sziasztok 1-2 tanácsra Lenne Szükségem.. Van Egy Sr-em Nemrégiben Kölcsön Adtam 1 Ismerősömnek Aki Kitankolt Vele Megszivatta Nem Tudta Beindítani És Szétszedte A Karbit Azzal A Reménnyel Hogy Utánna Hátha Beindul... :/ Másnap Be Is Indult Elvittük Szerelőhöz A Motort Beállítatni Az Alapjáratot, Kaját Mindent. Jó Is Volt. Csak Az Az 1 Bibi Van Hogy Egy Pár Kör Után Megáll A Motor És Csak Úgy Indul Be Ha A Gyertyát Belemáltom 1 Kicsit Benzinbe.. Utánna Alapjáraton Jár Meg Minden De Ha Megyek Vele Újra Leáll :/ Valami Tipp? Előrre Is Köszi A Segítséget
köszönöm a kioktatást de ezzel én is tisztában vagyok. Az a lényeg hogy szar a tűszelepem és érdekelne hogy ehez a karbihoz lehet e kapni vagy lehet e helyettesíteni
Üdv! nem tudom emlékeztek e rám és a problémámra....volt egykis pihenő vele most szereztem egy ecu-t de mért is ne ugyan úgy nem fecskendez az injektor, de viszont ma vmit észrevettem. Önindítózom a motor egyre jobban felpörög majd egyszer csak mikor már hajtja rendesen elkezdi lőni a benzint. Van nálam szerencsére egy ugyan ilyen sr, holnap a gyujtás jeladót megpróbálom átrakni hátha.... szerintetek? vmi ötlet? (kompresszor új, benzinnyomás megvan, injektort is megpróbáltam már átrakni azzal se jó, 2 ecu val lett próbálva azzal se)
Hali!
Olyan problémám lenne, hogy ha már felmelegszik a vizem, nem akar annyira gyorsulni...0-30km/h-ig szenved és utána ugrik csak meg...hidegen minden faxa. Sajnos ez kanyarodásnál és kigyorsításnál nagyn zavaró, ill nagyobb emelkedőknél...
mit kéne cserélnem?
és ne a "ditech-»gyújtsd fel" módszert akarom hallani, mert IMÁDOM a motorom!
köszi
Az a gáz, hogy átnéztem a netet, de www SR feliratú matricaszettet sehol sem láttam Nekem meg csak az lenne a jó, vagy olyan ami mindenhol takarja az előző alatti foltot.
A vizes blokkon van az a műanyag borítás .... megsasoltam a haver gépét ma és neki, ahhoz és a kipufogóhoz van szemmel látható helyen rögzítve. Nekem a blokkon nincs ilyen és nagyon nem látom, hogy mire kéne felfogatni
Nem szándékozok esőzni vele, de így ha elkap vele, akkor rábasszná mindenre a xart, szóval kéne valami megoldás ...
Ugyanitt alkatrészt is keresek a művelethez Tescos áron
Az gáz ha összeöntesz 2 különbözőt ?
Mikor elhoztam, akkor nem volt benne sok .... mondom a gyereknek löttyintsünk már bele valamit, hogy haza érjek rátöltöttünk egy decit kb .... a kúton meg belevertem 8decit, de az más vót
Jó olaj nem kétséges. De én inkább venném a közel fele olyen drága, olajat, mely rendelkezik mindegyik szabvánnyal amit a valvoline teljesít és még tudja az aprilia DFI-t is. VALVOLINE REPSOL
Mindenki döntsön maga. Ettől függetlenül jó castrol racsing is.
Ez az olaj 2010-es fejlesztés, tehát aránylag újnak mondható a kenési technológia: http://www.valvolineeurope.com...(6104)/synpower_2t/prod
uct-information
Eszembe sem jutna leengedni. Amiket te és más belinkelt mind jó olaj. Mindegyik valamiért valakinek jobb a másiktól.
Engem hidegen hagy 1:100-as keverési arány bármilyen formában, jobban érdekel, hogy olasz mérnökök mire rakták rá aprilia szabványt.
Jó, legyen igazad. Frankó gépek a ditech-ek, olajat is alig fogyasztanak, meg benzint is, hűtővizet meg pláne, stb.... Részemről lezártam a dolgot, nem vitázok a semmin.
:http://www.egumotors.hu/4258-p...
Olyan problémám lenne, hogy ha már felmelegszik a vizem, nem akar annyira gyorsulni...0-30km/h-ig szenved és utána ugrik csak meg...hidegen minden faxa. Sajnos ez kanyarodásnál és kigyorsításnál nagyn zavaró, ill nagyobb emelkedőknél...
mit kéne cserélnem?
és ne a "ditech-»gyújtsd fel" módszert akarom hallani, mert IMÁDOM a motorom!
köszi
Na márkatársak, jönnek a napi kérdések
A vizes blokkon van az a műanyag borítás .... megsasoltam a haver gépét ma és neki, ahhoz és a kipufogóhoz van szemmel látható helyen rögzítve. Nekem a blokkon nincs ilyen és nagyon nem látom, hogy mire kéne felfogatni
Nem szándékozok esőzni vele, de így ha elkap vele, akkor rábasszná mindenre a xart, szóval kéne valami megoldás ...
Ugyanitt alkatrészt is keresek a művelethez Tescos áron
Nekem egy zsír új van ebből fölszúrva :
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
ez gyárinak felel meg vagy ezt már hangolni is köllene ?
Nektek mennyi óra szerint az a legalacsonyabb sebesség amit gázzal tudtok tartani és nem gurultok ?
Mikor elhoztam, akkor nem volt benne sok .... mondom a gyereknek löttyintsünk már bele valamit, hogy haza érjek rátöltöttünk egy decit kb .... a kúton meg belevertem 8decit, de az más vót
VALVOLINE
REPSOL
Mindenki döntsön maga. Ettől függetlenül jó castrol racsing is.
http://www.valvolineeurope.com...(6104)/synpower_2t/prod
uct-information
Engem hidegen hagy 1:100-as keverési arány bármilyen formában, jobban érdekel, hogy olasz mérnökök mire rakták rá aprilia szabványt.