Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudod mikor adnék akár 45ezret is 2 lóerőért. Alig veszed észre... Én +5-től sem estem hasra. Sőt a burgman 33 lovas attól sem...
Elolvastad, a végén, hogy mibe kerül?
1. szett 45
2. szett 96
Gondolom a 96ezer hozott 2 lóerőt. Hát nagyon megéri. De te tudod. Vicc.
Még egy kérdés, az EGÜ-sök dobtak fel múltkor egy tesztet.
Ott is maradt az 50 es henger mint nálam ők is kiput cseréltek, de ők kuplungot is és 2 lóval erősebb lett.

http://www.egumotors.hu/tuning...
Főfúvókát, görgőt, esetleg kuplungrugót. Ha szépen megy 85 körüli óra szerinti a sebességet a motorod szerintem ne költs rá egy fillért sem. Egy hajszálat fog jobban menni, és erőteljesebb hangja lesz. Ennyi. Ez megér neked 30 rongyot? Nekem biztosan nem.
Akkor kipu csere után mást ne cseréljek szted csak fúvókát azt kész?
Esetleg még görgőt...
Semmi értelmes sincs. Nem lesz jobb. Akkor van értelme állítható kuplungot venni ha valami erősebb tuning van. A tiéd egy extrától még nem lesz az. De te tudod.
Ha oda van írva, akkor biztosan jó. Ettől függetlenül én maradok a gyárinál.
Érdekes!ide tudsz írni!nekem meg nem válaszolsz!több mint egy hónapja kifizettem a blokkot és még nem kaptam semmit csak meséket kiváncsi vagyok,hogy mi lesz! nekem nem mese kell hanem amit kifizettem!rendeltem egy honda blokkot vasárnap.érdekes módon nem keverték el,nem hívogatott senki csak becsöngettek ahol dolgozom kedden és átvettem.
Köszönöm a válaszokat.A görgők suját nem tudtam sajnos megmérni meg szerintem mivel erőssen kopottak így nem is lehet pontosan,javítsatok ki,hatévedek.
Kipufogó csere miatt akarom cserélni a variátort(Gianelli Extra), ha gyári lenne akkor nem cserélném, de így már van értelme szerintem.
Cak nemtom melyik lenne a jobb, fly-ra gondoltam.
de hát oda van írva hogy jó ditechez is akkor mégsem jó ?
Hengerhez
Sziasztok egy 70 es hengerbe mekkora az optimális főfuvoka ? Enyém most 85 de szerintem ez még mindig nagy.
köszönöm, !
Mivel úgy látom hogy ditech-ről van szó, én maradnék a gyári trafónál.
csak azt nem tudom hogy derítsem ki hogy nem jó?,?
néztem eggyet ami tetszik ez jó hozzá? árban pedig nagyon fasza!
http://www.robogoalkatresz.eu/...
Persze hogy csöröghet. Pont tegnap járt itt egy robogó pont ezzel a hibával. A gyárilag 16.5-ös szíj 14.5-nél járt.
Nekem a Leo-ban Malossi Multivar 2000 van. Nem kell bele zsír sem mint a gyáriba.
Esetleg megpróbálhatnád átmosni a hűtőrendszert. Trisós oldat jó erre a célra, vagy vízkőoldó. Viszont ezek veszélyes szerek, óvatosan kell velük bánni. Megpróbálhatod esetleg direkt erre a célra való hűtőtisztítóval. http://www.webautoshop.hu/id/0...
Nem lett volna utolsó tájékozódni, hogy milyen görgő van benne aztán venni egy ugyanolyan méretű és súlyut. Te tudod.
Valami baj van a kuplunggal? Minek lecserélni a gyárit? Eszembe se jutna, de te tudod hova rakod a pénzed. Ha nem szar a variátor azt sem cserélném. Mi a bánatos szarnak?
Ha ez a helyzet, akkor egyértelműen nehéz neki az új görgő.
Az attól függ, hogy a trafónak mi baja. Ha szakadt, akkor nincs szikra, ha zárlatos, akkor tönkrevágja a cdi-t (vagy az ECU-t), Ha megrepedt a burkolata és netán víz ment bele, akkor lehet olyan, hogy hol megy-hol nem.