Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valószínűleg nem húz be rendesen a gyengusz aksi miatt, és ezt hallod. Rá kellene mérni, és ha szükséges, tölteni. Amit amúgy sem árt néha megtenni...
csak arra tudok következtetni én is ....... gondolom az a kb 70-80 járdaszigetre felemelgetés letolás kirázta belőle

Most már indul mindenhogy, de az önindítónak sikító csapágy hangja van az gyenge aksi lenne ?
Gyenge már az akksid............ezért megy rúgásra és nem önröfire.Én ótómatikusan rúgnám.
Szar az ilyen. Nem picit tud az ember agya bedurranni. Mondjuk ha nem indul én nem basztattam volna az önindítót annyira, bár tudom ha ideges az ember dögöljön meg minden. Még jó hogy rárugtál hazafele... Gondold el ha a kapuban próbálod meg újra..
Elég a sima malossi speciál. Ne költs rá többet. Felesleges.
Ilyen életlen képből, és ennyire sáros akármiből én semmit sem látok.... Mindent lehet javítni. Alut is hegesztenek, vasat is.
Szia
Jó kis motor de
azt a simPro Grip venni a jobb a fogása is.
Sziasztok a
sztendelynél a blokkból ki van törve lehet még ezt
hegeszteni? vagy vegyek másik blokkot bele?
küldök képet
Ez szép kis "gyalogtúra" lehetett......
Kinek van tapasztalata e 2 szij felől?
Kevlár Malossi és Speciál Malossi? Érdekelne aki használta vagy eggyiket vagy másikat hogy mi a véleménye a legjobb lenne ha valaki mindkettőt használta és ugy irni véleményt! Előre is köszi
Üdv
Hehe, nem irigyellek...

Dugulás lehetett, talán....
Ez lett volna a gyalogút :
http://maps.google.hu/maps?sad...

persze az m3ason még működő géppel sem mehetnék
Na gyerekek !
Toltam a masinát a dúvadanyját neki ..... kajak ott tartottam, h felgyújtom a pibe.....
Az eset : istenien ment.... egy Smartot úgy elvertem vele 2 körös Tescoringen mint a szart utána beugrottam egy pultos csajhoz akit épp füzögetek ...... de jó, de szép, csók és vigyázz magadra ..... nyinyinyinyinyinyinyinyiynyi ..... anyád ..... nyinyinyinyinyinyinyinyiynyi ...... ezt jó sokszor .... ameddig el nem kezdett nyekeregni az önindító. Itt hagytam és megszégyenülve nekiálltam hazatolni ..... 2 utcával lejjebb megint eljátszottam ezt és hülyére rugdaltam .... semmi.
Aki pesti az vágja milyen jó környék a Blaha és környéke .... nem vagyok egy szarós forma, de péntek este az amúgyis indián lakta negyed ilyenkor az igazi .... A Keletiig lábaltam aztán elpattant az agyam egy : Tesókám eladó a gép ? dumán .... megálltam, rárúgtam és életjeleket adott. A következő rúgásra meg mint az óramű ...... Rohadt módon megbüntettem érte
Tuti csak valami nüansznyi szarság .... dugulás, gyertya beköpés vagy valami ilyesmi, de egy világ összedőlt bennem azzal a bizalommal együtt ami a 3 teljes napi rotyogás után kialakult.

és most marha szar hangja van az önindítónak ....
Olvass vissza .... a hibakódokat beírtuk szűk 2 hét alatt 3x
Sziasztok!
Van valakinek kódkönyve?
Köszönöm a válaszokat
"...önindító meg se moccan, csak kattan egyet." Mérj akku feszültséget. Ha megvan a 12.5 V, akkor jó eséllyel az akku még működik. Ha 10.5 V alatt van, akkor lemerült, vagy hibás az akku. Előfordulhat kábelhiba, érintkezés, vagy önindító relé hiba is.
Ha teljesen hibátlan a felfekvő felület, akkor nem szükséges pasztát kenni rá. Ha karcos, sérült, akkor érdemes, mert ereszteni fogja a vizet. Ha pasztázni akarod, akkor csak hőálló, és ecetsavmentes szerelőpasztát kenj rá.
Sziasztok!
Eladó egy DiTech 50 légszürőház, benne szivaccsal. Érdeklődni itt, vagy tel, vagy e-mail.
Hát ez a kép nagyon gáz, rútul elbántak a hengerfejjel. Semmi paszta, csak a tömítés, csavarokat átlósan, szép fokozatosan meghúzni!
Sziasztok!
Vettem egy körlámpás vizes minareli blokkos sr-t. Eddig szépen ment, rugásra, önindítóra is indult elsőre. Kézi szívató van rajta, annak a karbinál az állító csavarja el volt törve (némi alulemez és szigetelőszalag fogta). Gondoltam kicserélem. A karbit nem vettem le, csak a szívatót szereltem ki belőle. Csavar kicserél, szívató összerak, önindító meg se moccan, csak kattan egyet. Rúgásra beindul, de egyenetlenül jár, majd lefullad, gázadásra nem reagál. Mi lehet a baj?
Köszönöm !

Már félve írok be, mert reakció nem sok van a kérdéseimre sem

Szombaton Budapestieket és környékbelieket nem mozgatna meg egy visegrádi bobpálya látogatással egybekötött rotyogás és eszmecsere a típusról ?
Szívesen venném, ha 2 3 ember velem tartana és kiokosítana kicsit .... ha lenne hozzáértő, akkor ki is próbálhatná az enyémet, hogy tutkóra rendben van ééé
Sziasztok

Hengerfej tömítést ha cseréltek akkor szoktatok pasztázni is vagy elég a tömítés?

Mert az enyém így járt :(
Sziasztok!
Új sr 50 tulajdonos vagyok, mellette egy aeroxot használok. Eléggé leharcolt állapotban került hozzám egy moroni blokkos karbis sr. Elsőnek nem akart beindulni, majd feltöltöttem az akut beindult, felpörgött, de nagyon lassan ment szinte csak lépésben. Levettem a légszűrőt és az oldaldelkit. A levegőszűrő házbe be volt nyomja egy konyhai mosogató szivacs nem tudom mi célból. Szűrő és delki nélkül már jól muzsikált a gép, ám észrevettem hogy a karbi visszadolgozik a levegőszűrőbe, és újabban nagyon pörög a motor+ a kerék is, persze visszatett deklivel és szűrővel. Most tanulok bele a robogó szerelés témába, szívesen fogadok minden jó tanácsot!
Széles utat mindenkinek!
A biztonság kedvéért össze kéne szerelned a leszedett hengerfejen az ijektort kompletten, rákötni a csöveket, és a vezetékekt, nyomást ellenőrizni a kompresszornál, és ha megfelelő a nyomás, igy összerakott állapotban megnézni, hogy milyen a benzinkúp indítózás közben!