Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

/ mikor a mellettem lévő sáv üres .... meeee pesze, hogy az én sávomban van köztünk a 10centes /
Sziasztok !
Sári vagyok és végre kikormolt az uram, megitatott velem 6liter jófélét és belémvert 130-140 kiló anyagot, de jól viselkedtem
Mondjuk néha makracos vagyok és full gázra indulás után órám szerint 50 nél megállok egy ideig, hogy aztán mikor észhez térek, meg sem állok 95-ig ..... aztán lassú indulásnál 1x mintha riszáltam volna a "láncomat", de erről nem tudok nyilatkozni ....

ÉS végre lefényképezett, ahogy ígérte .... hogy egy jó kiállású SándoR-nak odatarthassam


http://img2.indafoto.hu/9/7/78...
http://img2.indafoto.hu/9/7/78
...

http://img1.indafoto.hu/9/7/78...
http://img2.indafoto.hu/9/7/78.
..

http://img2.indafoto.hu/9/7/78...
és extra csak egy kávézó volt :
http://img2.indafoto.hu/9/7/78...

11es főút meg egy öngyilkossági kísérletnek is beérte
Olyan széllökéseket kaptunk a vezérrel, hogy a jobb és bal kamionnyomvonalat is megjártuk a külső sávban .... és fogunkat összeszorítva óra szerint 95tel tűrjük, hogy 10 centire másik el mellettünk 2 "gépjárművezető ".....
De van,csak hova csatlakoztassam?
nincs otthon nyomásmérő órád?
rá van írva hogy synerjet
azt megtudod mondani hogy ez jó morinnibe mert nekem az van de nekem kék van meg vékonyabb de más ahogy nézem nem különbözik rajta
A levegő nyomást az a pumpa állítja elő amit a főtengely excenteres sonkája hajt és a blokk hátulján van a membrán és a szívócsonk alatt?
Benzin nyomás lehet mert mikor kivettem az injektort akkora volt a benzin nyomás,hogy betakart mindent a benzin pedig előtte vagy 10 perce volt a gyújtás ráadva utoljára.
Úgy kezdődött hogy indult simán ahogy szokott egy kicsit mindig szoktam melegíteni indulás előtt.Ahogy akartam indulni nem vette a fordulatot tehát nem akart felpörögni csak dadogott.Ezután leállítottam és azóta nem indul mint írtam szikra van ennek ellenére beköpi a gyertyát.
Mielőtt bármit cserélgetnél, ellenőrizni kellene a nyomást a benzin, és a levegő rendszerben is. A találomra cserélgetés drága dolog, innen pedig nem tudok tanácsot adni.
De mi történt ezelőtt, hogy nem indult be?
de ha a benzininjektor lövöldöz akkor is lehet membránszakadás úgy hogy a kupakban se áll a benzin?
Átszakadt a nyomásszabályzó membrán, vagy elkopott a levegő kompresszor.
Arra a kis kompresszorra gondolsz amit a főtengely excenteres sonkája hajt?
nem villog. vhol olvastam h lehet előhozni hibakódokat elő is jött meg hogy hogy lehet törölni ki is lett törölve szóval már az sincs benn. most már van 2 ecu-m egyikkel se jó komplett injektort cseréltem kipróbálni azzal sem jó. kábelek kicsengetve nincs szakadás, már csak a gyújtás jeladóra tudok gondolni ,hogy hátha az a gond.
Az a helyzet hogy vadi új NGK CPR8E-s gyertya van benn a chec lámpa pedig nem jelez semmit.
nem véletlenül benzin levegő injektor csatlakozásánál lévő tömítetlenségi hiba van a háttérben és emiatt csak locsolja a benzint
gondolom a check lámpa nem villog?
na erre kíváncsi vagyok mert nekem is ezt csinálja
Ha le van véve a burkolat szükséges része, akkor valakinek a segítségével egyenként átnézed a vezetékeket at injektortól, a gyújtástól, a pillangószeleptől, stb... az ECU-ig.
Miért írtál volna hülyeséget, mindennek megvan a miértje, csak meg kell keresni!
Viszont máskor pontosan leírhatnád, hogy próba képpen mit is cseréltél ki, és akkor nem kellene fölösleges köröket tenni a hiba meghatározásához!
nahát igen... itt tartok. és nemtom merre tobább
most ezzel azt akartad mondani hogy hülyeséget írtam egyszerű nyelven?