Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

AZ első kettőt én is megtaláltam már guglival. A harmadik viszont ígéretes. Köszi.
Én is most tettem szert a kis Sr-emre Nekem 2 700 volt a biztosítás, a szomszéd faluban meg egy ezresért csináltattam pótkulcsot A matrica leszedése és helyette az új matrica engem is érdekelne
Sziasztok. Épp erre tévedtem, és látom, hogy tudjátok hol lehet venni aprilia-s kulcstartót. Légyszives osszátok meg velem is, mert égen földön nem találok. Mindenhol azt mondják, hogy már nem lehet forgalmazni márkajelzéses kulcstartókat, max gyárit lehet, vagy pult alól esetleg. Szóval ha megmondanátok, megköszönném. Üdv.
Helo -hello ba....... ál már le mert segíteni próbáltam ! Vedd úgy hogy nem írtam semmit . Majd valaki más biztos segít.
Az nagyon baráti .....
29 elmúltam, balesetem nem volt és így is ez volt a legolcsóbb.
Nem rest vagyok barátom, hanem nem akarok szart venni
Kurvával is teli van a net, mégis csak elenyésző azok száma akik tudnak is produkálni ....
Lehet nem írtam bele, de tapasztalatokra vagyok kíváncsi és nem állok le a magam feje szerint csinálni, holott leszedem, megveszem, felteszem .... mégis, ha már valaki csinálta és annyit beír, hogy neki ez vagy az a szett nem takarta ki a gyári helyét, az már jó.

Azért fórum, hogy érdemben "beszélgessünk", vitázzunk egy adott dologról, nem ?
Ez mondjuk nekem is így volt. Biztosítás 2,7e baleseti adóval, kulcsmásolás 1,45e. Kulcstartóm van itthon egy ifával.
A biztosítás, amit megfejeltek valami baleseti adóval ..... 5,2
Csináltattam pótkulcsot 2
Aprilia kulcstartó 1,5
+ idő, kocsiba a benga, de mondjuk volt arra dolgom ... szóval több is volt mint 8

.... és ha jól sejtem akkor a matricákkal kapcsolatban, szintén egy 8-10 forintos válaszra számíthatok, már ha kapok választ a leszedésre
Hello Pl itt:http://www.grando.hu/matrica-s... de rengeteg helyen van, tudod a gugli a barátod(ne légy rest). Leszedésnél talán egy hőlégfúvó vagy hajszárító segít, kicsit meg kéne melegíteni hogy a régi matrica megpuhuljon de ez csak tipp.
Ennyi. Egy jó dobfék is tud blokkolni. Mondjuk nekem is jobban tetszett volna egy hátsó tárcsa, de örülök, hogy 100-120km-es körben normális motort kaptam normális áron.
Mi volt a 8000?
Hali !

Na megvan a biztosítás, de az idő jó xar.....
/ megint benyelt 8000ret a gép és nem is mentem vele /
Láttátok, hogy a matricáim kopottak, a festés aránylag jó.
Innen a kérdések :

1, mivel szedjem le roncsolás mentesen a 10 év alatt rágyógyult gyári marticákat ?
2, hol kapok nem túl drágán a gyárival megegyező minőségű új szettet ?
3, valószínű, hogy alatta jóval élénkebb lesz a metálkék ..... van olyan szett ami másmilyen, de biztosan kitakarná a foltokat ?
Szia conair, értelek. Nekem van hátul dobos és tárcsafékes robeszom is a fékhatás lényegesen jobb a tárcsásnál ,de biztos nem cserélnék blokkot csak azért hogy tárcsás legyen a hátulja inkább fékezek kicsit hamarabb.
Üdv!
Segítségre lenne szükségem télen vettem egy sr50 et nem tudom mikori ,de álló hengeres.még nem igazán használtam teletankoltam és azóta 10km mentem vele.Arra lennék kiváncsi ,hogyan működik az olaj adagolása a benzinhez?Kettő cső megy a karbira az egyik a benzin a másikon meg szerintem semmi legalábbis járó motornál se látom.meg le is húztam a csövet.Viszont most hogy ált oldaltámaszon egy pár honapot a karbiból a levegőszőrön keresztül folyt egy kis olaj a földre nem jelentős szerintem, betonon kb 10cm folt és biztos a karbiból jött.A tulaj azt mondta fel lett fúrva és még bejáratós ezért rakott olajat pluszban a benzinhez.attol tartok azért rakta bele mert nincs olajzása.a furás igaz lehet mert alattam megy 90-et(óra szerint) pedig én a sem vagyok az a pehelysúlyú.
köszönöm szépen előre is,
Igazából lehet hogy beszámolom az Sr-t csak ahogy olvasgattam meg hallottam pár dolgot nem egy jó megoldás ez az injektoros dolog aztán akkor már átalakíta(tat)nám karbis ra
Este ha hazaértem, leírom.
Kb 50-60e, de majd jön Kinter ő már csinált nem egyet nem kettőt. Talán el is vállalja, de erről majd ő nyilatkozik.
Srácok!
egy Di-Tech átalakítása karbisra kb mennyibe volna ?
Azért az nem az igazi .... ha bármi miatt le kell szedni a kereket, akkor letéped a festéket ?
Tiszta megoldás kéne .... mondjuk valami menetes betét, amiből bármikor ki lehet csavarni a kúpot és hozzáférni a kerékanyához, de egyenlőre nem mélyedtem bele.... reméltem, hogy valaki csinált már ilyet itt. Nem nagy befektetés, de komolyat tud dobni a megjelenésen

Hirtelen végig gondolva a legjobb megoldás, ha megfúrom a tengelyt, menetet vágok bele és a kúp vége is menetet kap, DE ! én nem vagyok akkora gyp, hogy azt megfúrjam
én fbs-el csináltam meg....
én azt mondom hogy egyszerre fékezzen az ember elsővel/hátsóval az a tuti...
Inkább ezzel azt akartam írni, hogy a hátsó dobféknek elég mert a nagyobb terhelés az elsőn van.

Amit az előzőleg írtam nem magyarázom, mert nem tudok jól kijönni belőle. Nem pont így akartam írni...
Szia conair ". A hátsó féket egyébként sem nagyon használom, szerintem senki sem. Csak rásegít egy kicsit. " ajánlom figyelmedbe mivel neked nagy mocid is van. a kollégám most volt egy 3 napos tanfolyamon és csodákra képes a hátsó fék ha már tudod
.Bocsi ez nem okoskodás volt csak jótanács.
Attól függ mibe és hogy full szintetikus-e. Simsonba bármi jó, ha 2t, bicikli láncot kenni meg végképp tök mindegy, nincs előírás.