,,Meg mikor állok a lámpánál és elindulok az elején ránt egyet, és úgy indul meg. Ezeket tudná nekem orvosolni valaki?"
Ez a jelenség, akár lehetne a gyeng kuplungrugók miatt is, viszont, hogy néha megy, néha nem megy, rendesen, az ebben az esetben üzemanyagellátási gondokra utal!
ÖÖÖÖÖÖ én nem akarom átmókázni ..... a srácnak okoskodunk itten vagy mi
Jó nekem a dob hátul simán ..... + még a rajta lévő fékeket sem ismertem ki. Tegnap majdnem volt egy ráfutásos....elsőre nem harapott annyira mint azt én gondoltam, de lehet nem 70ről kéne 10-15 méteres féktávot fogni a pirosnál álló kocsisor mögött Kb ez ment a bukó alatt amíg normálisan bele nem markoltam :
Hát ez se nem kis meló, se nem kis pénz ....
Arra gondoltam, hogy ha kidobták ugyanazt a típust 2 féle fékkel, akkor a blokk öntvényen nem változtattak, csak más kereket dugtak alá, de akkor nem nyert az elképzelés
Költene a faxom 10-20-30 rongyot csak azért, hogy hátul tárcsa fék legyen. A hátsó féket egyébként sem nagyon használom, szerintem senki sem. Csak rásegít egy kicsit.
Kellene másik blokk, fékcső, fékkar, tartály, hátsó kerék, féknyereg, féktárcsa, egész motor elbontása... majd kijavít valaki ha tévedek. Ennek árát nem akarom összeszámolni.
Én annyit, hogy nem kellett volna várjak egy csomót egy jó állapotú karbisra, ha felhőtlenül boldog tulajdonosok véleményét olvastam/hallottam volna !
Tegnap meg vettem egy levegős/karbis Sr-t, egy újabb DiTech-nél drágábban.
De ha te nem tartasz tőle, akkor itt tőlem 3 házra van egy 2004es fekete 140ért .
Ez a jelenség, akár lehetne a gyeng kuplungrugók miatt is, viszont, hogy néha megy, néha nem megy, rendesen, az ebben az esetben üzemanyagellátási gondokra utal!
Jó nekem a dob hátul simán ..... + még a rajta lévő fékeket sem ismertem ki. Tegnap majdnem volt egy ráfutásos....elsőre nem harapott annyira mint azt én gondoltam, de lehet nem 70ről kéne 10-15 méteres féktávot fogni a pirosnál álló kocsisor mögött Kb ez ment a bukó alatt amíg normálisan bele nem markoltam :
Blokk
Ez nem két forint lenne, csak azért, hogy jobban nézzen ki.
Vegyél felnicsíkot az olcsóbb, vagy a garázsfalára egy pucér nős posztert. Az is olcsóbb.
Arra gondoltam, hogy ha kidobták ugyanazt a típust 2 féle fékkel, akkor a blokk öntvényen nem változtattak, csak más kereket dugtak alá, de akkor nem nyert az elképzelés
Költene a faxom 10-20-30 rongyot csak azért, hogy hátul tárcsa fék legyen. A hátsó féket egyébként sem nagyon használom, szerintem senki sem. Csak rásegít egy kicsit.
Kellene másik blokk, fékcső, fékkar, tartály, hátsó kerék, féknyereg, féktárcsa, egész motor elbontása... majd kijavít valaki ha tévedek. Ennek árát nem akarom összeszámolni.
Most már látom.
Pedroo92, kérhetek az email-emre egy elérhetőséget?
Egyébként csak blokkcsere a járható út ?
Említetted, hogy elvileg a www sr jött ki levegősen, hátsó tárcsával.
http://www.robogoalkatresz.eu/...
+ ilyen :
http://www.robogoalkatresz.eu/...
Nagyon nem akarom én ezt kifizetni, pláne most, de ha ez jobban hűt, akkor bepróbálnám...... ha csak jobban néz ki akkor kell a fenének
Tegnap meg vettem egy levegős/karbis Sr-t, egy újabb DiTech-nél drágábban.
De ha te nem tartasz tőle, akkor itt tőlem 3 házra van egy 2004es fekete 140ért .
mi a véleményetek egy 2003-as Sr 50 Di-Tech- ről ?
jó-rossz tulajdonságok.
Képet tudnál dobni róla a mail címemre?
Az adatlapomon megtalálod!