Kuplung? Ha nyél gázon indul akkor magas a kapcsolási fordulat. Milyen színű a kuplung rugó a nagy és a kicsik? És lehet karulációs probléma is ,de akkor fuldokolni kéne neki.
Ha ezeket a dolgokat ki akarom cserélni görgök szijj stb minden ami az elözö képen van ez kb mennyibe fáj és mikor kell ezt berakni?valami jele lesz hogy ideje cserélni vagy csak tuninng?mivel mondtam hogy egy megbizhato motort akarok ezért akarok bele olyan dolgokat kicserélni ami idö során elkophat és egy olyannnak aki elösször ul sr en annak nem tunik fel és késöbbikeben meg tönkrevág mást is!szerelni nem akarom én saját kezüleg mert nagyon nem értek hozzá barmolni meg nem akarok!szoval szerelö is kéne
Pesten ha tud valaki szerelöt aki kifejezetten robogo vagy netán sr re specializálodott az jo lenne esetleg tapasztalat /ár/minöség info is jol jöhet mg persze cim vagy név vagy szám!olyan kell ami elmondja mi a baja kicseréli és jol ,olcson dolgozik!és nem Motoralkatrészkicserélöt akarok hanem Szerelöt!mert a szervizesek azok!
A karbit próbáltad belőni? Nekem egy levegő csavar is csinált hasonló dolgot. Terhelés alatt nem ment sehova és max 45. Sztenderen pörgött szépen. Lehet, hogy többszörös probléma áll fenn.
16.5X738 as szíj volt benne,tettem rá egy 16.5X751 eset.azzal se csinál mást.ahogy nehezebb görgőt tettem bele,az még jobba fogta a motort,nem pörgött!ezzel már jobban pörög,de el lehet vele indulni nyélgázon,és nem visít a motor!csak a lehajtásnál bvan valami baj.70 es hengerrel is kis gázra indult rögtön,de hát akkor erős volt! most meg induláskor felpörög.utána elkezd fogni,visszaesik a fordulat,kimegy 55 ig és vége.de a motor nem forog.olyan mintha csak félgázon mennék 50 nel!
Ez így nem ok amit írsz, ha könnyű görgők vannak benne akkor a motornak pörögnie kell, ha túl könyű akkor csak ordít és nem halad semmire mert magas a kapcsolási fordulat. De szerintem nem jó az ékszíj benne,(lehet rövid) vedd le a deknit aztán indítsd be és gázt neki ha jó akkor ugye teljes fodulaton kint kell lenie a szíjnak a varió tetején, a kuplungnál pedig lent.
Vannak benne könnyő görgők,még azok is át vannak fúrva! Jah,meg van motoron egy GIANNELLI dob! Haverom 2-es SR je ezzel a görgőkkel meg dobbal 90 et ment. mondjuk az újabb volt! Egyéb ötlet?
De azért kösz!
Hali! Segítsetek!
Van egy SR 1-es Apriliám.Nyáron kapott új hengert dugó,főtengelyt,szimeringeket,de az az állat szerelő nem rakta tán rá az olajcsövet és megszorult.Kapott egy javító fúrást és új dugót!(Ez még nem nálam volt) A probléma csak az vele,hogy nem akar menni!55-60 a vége a vége csőgázon,de még ott se forog a motor semmit!Azelőtt 70-es henger volt rajta,azzal vitte a 90 et!Már cseréltem rajta szíjat,kuplungot,de valahogy nem akar váltani!Valahogy nem bír kipörögni vagy nem is tudom!
Valaki segítsen egy jó tanáccsal,aki ért hozzá!
Előre is köszi!
Üdv
jaja amikor nyomod akkor azt összenyomja és ezért nem fog hanem csak a levegöt paszirozza össze!vagy kevés a folyadék vagy elfolyt vagy tömitetlen a rendszer!sztem szerelö mert fék az kell és fontos is
Hello
Nem tudjátok, hogy mi a baja a ditech-emnek a hátsó féke nagyon puha mikor behuzom és valamikor meg bekeményedik normálisra?De fog normálisan.
Fékfolyadék kevés benne?
Nekem a di-tech 70-es tuning volt. A di-tech ordított vele, de elég jól ment , végre 10-et biztos ad a kipuff. Ezek a kipuffok mind emelt fordulaton érik el a teljesítményüket, ezért kell a könnyebb görgő és a nagyobb henger hogy minnél gyorsabban elérd a magas fordulatszámot. Zx alap motoron is javulást hoz,de ha bevan hangolva akkor igazi.
Egyéb ötleteket várok!
Pesten ha tud valaki szerelöt aki kifejezetten robogo vagy netán sr re specializálodott az jo lenne esetleg tapasztalat /ár/minöség info is jol jöhet mg persze cim vagy név vagy szám!olyan kell ami elmondja mi a baja kicseréli és jol ,olcson dolgozik!és nem Motoralkatrészkicserélöt akarok hanem Szerelöt!mert a szervizesek azok!
De azért kösz!
Van egy SR 1-es Apriliám.Nyáron kapott új hengert dugó,főtengelyt,szimeringeket,de az az állat szerelő nem rakta tán rá az olajcsövet és megszorult.Kapott egy javító fúrást és új dugót!(Ez még nem nálam volt) A probléma csak az vele,hogy nem akar menni!55-60 a vége a vége csőgázon,de még ott se forog a motor semmit!Azelőtt 70-es henger volt rajta,azzal vitte a 90 et!Már cseréltem rajta szíjat,kuplungot,de valahogy nem akar váltani!Valahogy nem bír kipörögni vagy nem is tudom!
Valaki segítsen egy jó tanáccsal,aki ért hozzá!
Előre is köszi!
Üdv
De valamikor meg alig kell behuzni és már fog is.
Szoval a betét sztem nem kopott.Vagy csak kevés a folyadék.
Nem tudjátok, hogy mi a baja a ditech-emnek a hátsó féke nagyon puha mikor behuzom és valamikor meg bekeményedik normálisra?De fog normálisan.
Fékfolyadék kevés benne?
najó te tudod, csak gondoltam rákérdezek, mert már bántotta a szemem.