Illetve engem érdekelne, hogy miért akarsz 50-est venni ha van egy 150-es 4t robeszod? Fogyasztás biztos nem, test hasonló, nem értem. Hacsak-hacsak a rendszám végett? Na majd elmondod.
inkább az a terelő idom a hűtés külsejére egy kicsit biztos jobban oda vezeti a levegőt ... de én gondolkoztam már olyanban ,hogy az elején ahol van a két kis lyuk, a lápa felett, onnan elvezetni csövet, a burkolat alatt, és valahogy oda juttatni a hengerhez , megvalósítani még nem próbáltam
Hello! Valaki nem tudja hogy miért köpi vissza a benzin-olaj keveréket az SR 50-em a légszűrőbe? Már cseréltem benne membránt, vissza vettem a schubertűn+az alapjáraton de még mindig azt csinálja. Választ előre is köszönöm.
Én már az elején írtam, hogy nekem tetszik és én simán megvettem volna. Most is tetszik. Az sr-ek drágábbak mint a rallyk. Az sr formája sokkal több embernek jön be.
Mondjuk az nem tetszett amit először írtál, hogy leállt 2x, alapjárat sovány...
Nem kell aggódni ha indul hidegen, melegen, és húz akkor nagy baj nem lehet.
Most ki is lett pucolva a variátorom mintha jobban menne. Az görgők picit kockásak kap új malossit.
Az EGÜ-n 2 féle www SR alkatrészek vannak ... 2000-ig és 2000-től.
Mi a különbség ?
A Légterelő ér valamit egyébként ? + van valami jobb hűtőlapát mint a gyári ?
Nekem állítható levegős van hátul, szépen sziszeg
Elől olajnak bárminek semmi nyoma a csúszószárakon, pedig kaptak rendesen most ...... kopp kopp.
Viszont remélem a biztosításhoz nem kell motorszám, mert azt nem találtunk ..... hátul a blokkon van egy négyzet alakú bemarás, nem tudom, de lehet ott lenne a helye. Kicsiszolva nincs, de se matrica, se plakett. Írtátok régebben, hogy valamelyiken nincs motorszám gyárilag. Lehet e miatt nuku ?
Tegnap egyébként már azon filóztam, hogy írok neked, h átvenném a Rally-t Este feltette, ma délelőtt meg elhoztam, csórinak megszeretni nem volt ideje ... 2 napig volt nála
/ egy új Factory SR-je volt és ezt beszámította /
Hazaértem, hagytam kihűlni .... lementem,szívató nélkül pöcc röff és tuti volt az alapjárat
Mikor üzem meleg akkor áll le 1x-1x / ekkor fogyasztók is kapcsolva vannak /, kicsit feljebb kell állítani, mert ha tartok neki egy leheletnyi gázt, akkor no para.
Robogóban full kezdő vagyok .... jöhetnek az ötletek, de nem hiszem, h nagy a baj .... inkább ez az 1x nagyon harap, 1x langyi izgat, de biztosra veszem, hogy a karburáláson kell állítani, takarítani. Még nem néztem bele .... a jövő héten elkerül egy szakihoz aztán átnézetem töviről hegyire .....
Sejtettem, hogy nem lesz egy nagy élvezet egy F2 után, de kellemesen el lehet vele pöfögni .... a végét nem nyomtam el, de óra szerint 80ig elengedtem .... volt mosoly, hogy ugyanitt szúrtam a 2.at a Hondának
Budapesti utakkal meg a hócipőm teli van már most ..... kanyját rohadtul kell figyelgetni. No de megvan az öröm .... remélem nem vásároltam egy marék szart és jól ki fogunk jönni. Amint újra megengedhetem magamnak a nagyobbat ülök is át, de szerintem ez megmarad akkor is hobby gépnek és megoptikázom. Nagyon tetszik a formája
Mennyiért sikerült elhoznod? Az nem jó hír, hogy gyík az alapjárat.. No sebaj hátha majd beáll.
Nálunk még full meleg van. Most jöttem a szerelőtől lecseréltük a fékolajat. Cserés lesz a teleszkóp szimeringem is. A görgők is kockásak egy picit azt is kap újat. Szíj jó, motor doxa.
Na ide megjött a vihar ....
Elindultam valami szép helyre fotót csinálni a nyú szekérrű .... bezavart az eső egy eresz alá, de így is belecsobogott 90kiló meg egy fél tank benya / mutató szerint / .... hát így fest megázva, megszáradva . Lehet fikkantani Kinter
Nincsenek festve a fekete részek .... azok ilyenek, de felületi karcok vannak rajta. Az ezüst részek és a tükrök lesznek majd gyöngyház fehérek valamikor .... a kék kap egy polírt és csitti-fitti. A kipufogó meg vadi új.... cserélhető valami komolyabbra
E hun a egy ilyen kis pézé
Ott a smiley ...
Terelőlaposhűtőlapátosra valami okosság ?
Pufi :
Köszi.
Lábrésznél a fekete részek olyanok mintha újak lenének.
Nekem megette a nap mind állat kapott is egy festést!
Mondjuk az nem tetszett amit először írtál, hogy leállt 2x, alapjárat sovány...
Nem kell aggódni ha indul hidegen, melegen, és húz akkor nagy baj nem lehet.
Most ki is lett pucolva a variátorom mintha jobban menne. Az görgők picit kockásak kap új malossit.
Nem volt jó bolt ?
Motorszámot nem biztos, hogy találsz nekem sincs. Csak alváz. A biztosításhoz elég.
Az EGÜ-n 2 féle www SR alkatrészek vannak ... 2000-ig és 2000-től.
Mi a különbség ?
A Légterelő ér valamit egyébként ? + van valami jobb hűtőlapát mint a gyári ?
Elől olajnak bárminek semmi nyoma a csúszószárakon, pedig kaptak rendesen most ...... kopp kopp.
Viszont remélem a biztosításhoz nem kell motorszám, mert azt nem találtunk ..... hátul a blokkon van egy négyzet alakú bemarás, nem tudom, de lehet ott lenne a helye. Kicsiszolva nincs, de se matrica, se plakett. Írtátok régebben, hogy valamelyiken nincs motorszám gyárilag. Lehet e miatt nuku ?
Tegnap egyébként már azon filóztam, hogy írok neked, h átvenném a Rally-t Este feltette, ma délelőtt meg elhoztam, csórinak megszeretni nem volt ideje ... 2 napig volt nála
/ egy új Factory SR-je volt és ezt beszámította /
Hazaértem, hagytam kihűlni .... lementem,szívató nélkül pöcc röff és tuti volt az alapjárat
Mikor üzem meleg akkor áll le 1x-1x / ekkor fogyasztók is kapcsolva vannak /, kicsit feljebb kell állítani, mert ha tartok neki egy leheletnyi gázt, akkor no para.
Robogóban full kezdő vagyok .... jöhetnek az ötletek, de nem hiszem, h nagy a baj .... inkább ez az 1x nagyon harap, 1x langyi izgat, de biztosra veszem, hogy a karburáláson kell állítani, takarítani. Még nem néztem bele .... a jövő héten elkerül egy szakihoz aztán átnézetem töviről hegyire .....
Sejtettem, hogy nem lesz egy nagy élvezet egy F2 után, de kellemesen el lehet vele pöfögni .... a végét nem nyomtam el, de óra szerint 80ig elengedtem .... volt mosoly, hogy ugyanitt szúrtam a 2.at a Hondának
Budapesti utakkal meg a hócipőm teli van már most ..... kanyját rohadtul kell figyelgetni. No de megvan az öröm .... remélem nem vásároltam egy marék szart és jól ki fogunk jönni. Amint újra megengedhetem magamnak a nagyobbat ülök is át, de szerintem ez megmarad akkor is hobby gépnek és megoptikázom. Nagyon tetszik a formája
Nálunk még full meleg van. Most jöttem a szerelőtől lecseréltük a fékolajat. Cserés lesz a teleszkóp szimeringem is. A görgők is kockásak egy picit azt is kap újat. Szíj jó, motor doxa.
Elindultam valami szép helyre fotót csinálni a nyú szekérrű .... bezavart az eső egy eresz alá, de így is belecsobogott 90kiló meg egy fél tank benya / mutató szerint / .... hát így fest megázva, megszáradva . Lehet fikkantani Kinter
http://img1.indafoto.hu/9/7/78...
Nincsenek festve a fekete részek .... azok ilyenek, de felületi karcok vannak rajta. Az ezüst részek és a tükrök lesznek majd gyöngyház fehérek valamikor .... a kék kap egy polírt és csitti-fitti. A kipufogó meg vadi új.... cserélhető valami komolyabbra