Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Illetve engem érdekelne, hogy miért akarsz 50-est venni ha van egy 150-es 4t robeszod? Fogyasztás biztos nem, test hasonló, nem értem. Hacsak-hacsak a rendszám végett? Na majd elmondod.
akkor erre a repsolra azt mondod gogy fasza az injektoros ditecbe?
ezt már sokszor kérdezték:D Miért injektorosat akarsz egyébként?
Arra, hogy még legyen 50 ezred ha bármi baja van.
arra hogy olyat ne vegyél
Az amelyik rendelkezik aprilia DFI minősítéssel.
E hun a egy ilyen kis pézé
Sziasztok olyan lenne a kérdésem most veszek sr 50 ijektorost mire kell oda figyelni vásárlás nál... ?
hali! ditechbe nem tudjátok melyik az az olaj amire azt lehet mondtani hogy ez kurva jó?
tök szép állapotban van, de kell rá egy TT :D
inkább az a terelő idom a hűtés külsejére egy kicsit biztos jobban oda vezeti a levegőt ... de én gondolkoztam már olyanban ,hogy az elején ahol van a két kis lyuk, a lápa felett, onnan elvezetni csövet, a burkolat alatt, és valahogy oda juttatni a hengerhez , megvalósítani még nem próbáltam
Hello! Valaki nem tudja hogy miért köpi vissza a benzin-olaj keveréket az SR 50-em a légszűrőbe? Már cseréltem benne membránt, vissza vettem a schubertűn+az alapjáraton de még mindig azt csinálja. Választ előre is köszönöm.
A hűtőlapát pont úgy jó ahogy az olasz mérnökök megcsinálták, nem hiszem, hogy okoskodni kellene.
Eladó új hasidom
Kinter :
Ott a smiley ...
Terelőlaposhűtőlapátosra valami okosság ?

Pufi :
Köszi.
Szép a moci

Lábrésznél a fekete részek olyanok mintha újak lenének.
Nekem megette a nap mind állat kapott is egy festést!
"Lehet fikkantani Kinter " Eszem ágában sincs, nem is tudom miért tenném. Ezen a képen már egészen szép állapotúnak tűnik.
Ne aggódj jó bolt volt. Az a lényeg, hogy neked megfeleljen.
Én már az elején írtam, hogy nekem tetszik és én simán megvettem volna. Most is tetszik. Az sr-ek drágábbak mint a rallyk. Az sr formája sokkal több embernek jön be.
Mondjuk az nem tetszett amit először írtál, hogy leállt 2x, alapjárat sovány...
Nem kell aggódni ha indul hidegen, melegen, és húz akkor nagy baj nem lehet.
Most ki is lett pucolva a variátorom mintha jobban menne. Az görgők picit kockásak kap új malossit.
A bicséret elmaradt
Nem volt jó bolt ?
A rally-t nem adnám el, nagyon megszerettem.

Motorszámot nem biztos, hogy találsz nekem sincs. Csak alváz. A biztosításhoz elég.
Bocs a sok hsz miatt

Az EGÜ-n 2 féle www SR alkatrészek vannak ... 2000-ig és 2000-től.
Mi a különbség ?
A Légterelő ér valamit egyébként ? + van valami jobb hűtőlapát mint a gyári ?
Nekem állítható levegős van hátul, szépen sziszeg
Elől olajnak bárminek semmi nyoma a csúszószárakon, pedig kaptak rendesen most ...... kopp kopp.

Viszont remélem a biztosításhoz nem kell motorszám, mert azt nem találtunk ..... hátul a blokkon van egy négyzet alakú bemarás, nem tudom, de lehet ott lenne a helye. Kicsiszolva nincs, de se matrica, se plakett. Írtátok régebben, hogy valamelyiken nincs motorszám gyárilag. Lehet e miatt nuku ?

Tegnap egyébként már azon filóztam, hogy írok neked, h átvenném a Rally-t Este feltette, ma délelőtt meg elhoztam, csórinak megszeretni nem volt ideje ... 2 napig volt nála
/ egy új Factory SR-je volt és ezt beszámította /
155.-

Hazaértem, hagytam kihűlni .... lementem,szívató nélkül pöcc röff és tuti volt az alapjárat
Mikor üzem meleg akkor áll le 1x-1x / ekkor fogyasztók is kapcsolva vannak /, kicsit feljebb kell állítani, mert ha tartok neki egy leheletnyi gázt, akkor no para.
Robogóban full kezdő vagyok .... jöhetnek az ötletek, de nem hiszem, h nagy a baj .... inkább ez az 1x nagyon harap, 1x langyi izgat, de biztosra veszem, hogy a karburáláson kell állítani, takarítani. Még nem néztem bele .... a jövő héten elkerül egy szakihoz aztán átnézetem töviről hegyire .....

Sejtettem, hogy nem lesz egy nagy élvezet egy F2 után, de kellemesen el lehet vele pöfögni .... a végét nem nyomtam el, de óra szerint 80ig elengedtem .... volt mosoly, hogy ugyanitt szúrtam a 2.at a Hondának

Budapesti utakkal meg a hócipőm teli van már most ..... kanyját rohadtul kell figyelgetni. No de megvan az öröm .... remélem nem vásároltam egy marék szart és jól ki fogunk jönni. Amint újra megengedhetem magamnak a nagyobbat ülök is át, de szerintem ez megmarad akkor is hobby gépnek és megoptikázom. Nagyon tetszik a formája
Mennyiért sikerült elhoznod? Az nem jó hír, hogy gyík az alapjárat.. No sebaj hátha majd beáll.

Nálunk még full meleg van. Most jöttem a szerelőtől lecseréltük a fékolajat. Cserés lesz a teleszkóp szimeringem is. A görgők is kockásak egy picit azt is kap újat. Szíj jó, motor doxa.
Na ide megjött a vihar ....
Elindultam valami szép helyre fotót csinálni a nyú szekérrű .... bezavart az eső egy eresz alá, de így is belecsobogott 90kiló meg egy fél tank benya / mutató szerint / .... hát így fest megázva, megszáradva . Lehet fikkantani Kinter

http://img1.indafoto.hu/9/7/78...

Nincsenek festve a fekete részek .... azok ilyenek, de felületi karcok vannak rajta. Az ezüst részek és a tükrök lesznek majd gyöngyház fehérek valamikor .... a kék kap egy polírt és csitti-fitti. A kipufogó meg vadi új.... cserélhető valami komolyabbra