Köszi
Csak nézegettem hozzá alkatrészeket és nem tudtam, hogy melyik jó és melyik nem. Az Sr WWW az melyik évjáratot takarja, vagy azok ilyen univerzális alkatrészek?
Mindenképpen cserélni kell, de akkor első körben egy olajosat veszek bele és majd meglátjuk meddig bírja.
Ahogy olvasgattam Te nagyon otthon vagy ebben a témában, lenne egy olyan kérdésem, hogy a motor gyártási évét azt honnan lehet megtudni?
Mindíg van két lehetőség, az egyik, hogy jársz vele addig ameddig bírja felkoppanás nélkül! A másik hogy cserélsz újra, és ha sajnos olyan utvonalakon kell közlekedned amelyek nem éppen simának nevezhetőek, akkor azok is elég gyorsan tönkre fognak menni, és közben még szét is ráznak téged!
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Mi a különbség a gázos és az olajos hátsó teleszkóp között? Érdemes beruházni egy gázosra vagy városba rohangálni megteszi az olajos is? Előre is köszönöm
Általában, a 20 ezer km-hez közelítő robogóknál, feltételezhető a napi használatban kopó alkatrészek lecserélése! Viszont a csomagtartóra vonatkozó állítás hülyeség, nézd meg saját magad!:
Sziasztok! A segítségetekre lenne szükségem. Venni szeretnénk egy robogót és az Aprilis SR 50 eset ajánlották. Sajnos újonnan nem tudjuk megvenni, használtan pedig 210 ezerig tudnánk rászánni maximum. Először is az lenne a kérdésem hogy tudnátok-e nekem ajánlani használtan jónak tűnőt? Illetve hány ezer km-ig még elfogható? (én úgy tudom h ha 20 ezer van benne az még elfogadható) Továbbá, és ami talán az egyik legfontosabb, csomagtartó dobozzal mennyire felszerelhető? Mert eddig sehol nem találtam megfelelő megoldást erre, és nekem fontos lenne. Köszönöm a válaszokat előre is!
Arra nem emlékszem hogy a gyári levegőszűrőt hogyan kell takarítani, de nekem a Malossi Redfilter sportbetétet rendszeresen mosni kell és újrafújni légszűrő spay-vel. Ezt ne feledd ha már új a blokkod...
pont erre lettem volna kíváncsi hogy nem lesz -e baja tőle ha sportlégszűrőt teszek rá! de hát hallgatok rád és marad a gyári nem akarom a frissen felújított blokkom tönkre menjen
amit irtál a lehetséges okokról az eggyik kizárva (felujitás) 3e km vettem tavaly összel szinte szalon állapotba a (gondos gazdi) verzió jobban hihető,szerinted csak ezért kicseréljem a lev.csavart vagy ne foglalkozzak vele
Volt már rá példa, hogy a 'gondos gazdi' akkora erővel tekerte be a keverékcsavart, hogy megsérült a csavar kúpja és a karbi felfekvő felülete is. Ilyenkor persze nem érvényes a 1.5-2 fordulat. Olyan is volt már, hogy karbi felújítási célból kicserélték ezt a csavart 'jóféle" kínaira, aminek a kúpja közel sem hasonlított a gyári csavarra. Ilyenkor sem érvényes a 1.5-2 fordulat.....
igen 1.5 fordulat volt mekem eddig mind a három sr-nél motornál de a mostani valamiért megtorpan induláskor viszont 1 fordulatnál gyönyörűen megy nem is értem igazán
Csak nézegettem hozzá alkatrészeket és nem tudtam, hogy melyik jó és melyik nem. Az Sr WWW az melyik évjáratot takarja, vagy azok ilyen univerzális alkatrészek?