Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor komplett konfig gyári kipura, Malossi multivarral:
17X12X 7,75gr Stage6 görgők, 18,5X785 Athena szíj, marad a gyári kontraszt rugó, és a kuplungba sárga malossi rugók!
A konfiggal, teljesen kiválóan lehet gyorsulni, de egykerekezni nem, végre a 100 közelében lessz, és nagyon jól lehet adagolni a fordulatszámot 60-70-es sebességnél 1,8-2 l-es fogyasztás.
igen
Morini blokkod van?
akkor ráteszem a gyári püfföt úgy jó?
Hát te tudod, de a ZX miatt majd szórakoznod kell a görgőkkel, és a fehér kontraszt rugó sem biztos, hogy jól fog működni ebben a konfigban, ha nem fogsz a kuplung rugókatt is cserélni!
hs tuning -hoz küldtem a blokk alkatrészeket hengerfúrás hajtókar csere csapágyak injektor hibátlan malossi vario amihez volt egy fehér rugó meg egy zx meg vettem egy felújított kompresszort bele ami lényegében zsir vatta új mert minden kivan cserélve benne ennyi nem is tuningolni akartam csak hogy olyan legyen mintha újj lenne a blokk mármint menetteljesítményre nem az hogy 7le és akkor lead 3-at
Az atól függ, hogy mi fog változni, hogy mit pakoltál bele!
valami változni-e akarom mondani valamit változni
jó hát akkor nem rakom bele és vigyázok legalább nem kell utána kiszedni! de az érdekelne fog valami változni-e a gép valami vel csak jobb lesz ha meg nem akkor legalább új pénügyileg meg
semennyire leginkább :)
Látom, hogy Malossi multivart teszel bele, és igaza van a ,,conair"-
nek, ha túlhúzod, hiába a gyürű akkor is szét tudod hajtani!
Igen így a jó!
Tudod erőltetni gyűrű nélkül is. Ez nem lesz garancia semmire. Az eszed és kezed lesz befolyásoló tényező.

Nehogy azt hidd, hogy bent van a gyűrű és mehet minden, úgyse lehet terhelni a motort.. Te tudod.
hát figyelj én se csak nem szeretném elbaszni inkább beleteszem és akkor tuti hogy szépen be lesz járatva hozzáteszem sosem volt még olyan hogy bejáratós volt a motorom nem tudom hogy mennyire lehet pörgetni mennyire nem inkább beleteszem!
Így tök jó, de én sose tenném be. Ha finoman akarod bejáratni akkor csuklóddal tudod szabályozni szerintem. Nem mész gyorsan kerülöd a hirtelen terhelést és ennyi.
óóó hát m1 az ki válaszol! akkor így gondolod?
A ,, kinter" által küldött robbantott rajzon a 14. számú alkatrész nézd meg!
Igaz, hogy nem engem kérdeztél, de még véletlenül sen jó!
Oda kell tenned, ahol az ékszíj fut, a két tárcsa közé!
nem tudom így gondoltad?
Milyen évjárat, milyen fajtájú blokk, milyen variátor van benne, milyen kuplung, milyen kuplung rugó, milyen kontraszt rugó,...stb.
Csak ennyire egyszerűek a kérdéseid!
hát ez műanyag ráadásúl malossi varióhoz adták de gondolom azért műanyag mert az úgyse sokáig kell bele énis azért szeretném beletenni hogy míg bejáratós nem hajtom meg véletlenül se! KÖsz a segítséget
Köszönöm szépen a válaszokat. Óra szerint mentem már vele 80-at, utána kipróbálta a cimbora ő állítólag 90-et is ment. Engem ez nem nagyon érdekel 60-65-tel óra szerint nagyon szépen halkan megy, jól gyorsul.
Indul pöcc-röff, viszont, ahogy átfordítottam a varíátort, nem kellett túl nagy erő.... Mindegy nem eszelek semmin, remélem még sokáig megy. Nálam nyélgáz nem lesz sokszor.
Megpróbálhatod oda bekötni a nitrót, de az egyik csövön be, a másikon ki..... Kár lenne érte. A két olaj amit kinéztél, teljesen jó. Én ilyennel járok, de még túl jó is neki: http://olajcentrum.hu/elf-spor...
A hajtásban pedig ez van: http://olajkereso.hu/termek/ca...