Vedd le az idomot & a tank meg benzinpumpa közötti benzin csövet cseréld ki az szokott szét menni.De a pumpa és a ijektor közötti csöveket is nézd meg az is oda szokott lenni.
nem olcsó sisak ez 55ezer de biztos kibir 10évet is.
nekem egy zeus szkafander van 18ezerért vettem
1,5éve van meg de már ki van puhulva a szivacs benne nem venék töbet zeust a szél is befujkál szar szutyok a zeus.
Sürgősen meg kellene keresni a szivárgás helyét, mert a ditechnél nagynyomású az üzemanyag ellátás, és komoly tüzet is okozhat. Jobb esetben csak egy cső öregedett el, vagy fellazult egy bilincs.
Hello, van egy aprilia sr50 ditech motorom, olyan gondom lenne hogy alul csöpög a benzin és nem akar húzni a motor max ilyen 30 km/h-t megy és furcsa,durrogó hangot ad. Mi lehet a probléma vele?
gugli a barátom, másik hirdetés:"Eladó Malossi elektromos gyújtás modul. Nekem csak maga a modul van meg,természetesen a rajta lévő fordulat szám korlátozó kapcsolóval, ami annyit tesz ,hogy beállíthatod ,hogy mondjuk 4000-res rpm-nél többet ne forogjon a moci(3500-10000rpm közötti érték állítható). A gyári szettbe jár hozzá egy trafó, ez nekem nincs már,de ki lehet váltani gond nélkül másik trafóval is. Amihez biztos jó, az gilera Typhoon, Rieju RS1(Ducati Engergy). Ezekben is volt,ergo tesztelt,és működik."
nekem egy zeus szkafander van 18ezerért vettem
1,5éve van meg de már ki van puhulva a szivacs benne nem venék töbet zeust a szél is befujkál szar szutyok a zeus.
Aprilia
Sportcity One 2T og SR 50 R Factory
Derbi
Atlantis Bullet (fra 06/2002 - Piaggio motor) og GP1
Gilera
DNA, Ice, Runner (før 08/2005 - AC), Runner (før 08/2005 - LC), Runner SP (efter 08/2005 - AC), Stalker og Storm
Piaggio
ET2, Fly 2T, Liberty, New Zip 2T, NRG Mc2 (LC), NRG Mc3 (AC), NRG Power DT, Typhoon og Zip SP