Köszönöm szépen. Pedig gugliztam én is... Nekem nem sikerült.
Azt hittem, hogy NOS-t kell bekötni oda.
Egyébként hozzá nem nyúlok, marad minden gyárin. 2000-res évjáratként hirdették, de 97-es. Sokat jártak vele sajnos sóban, de nem vészes. Leszedtem a deknit, szíj valami yamaha 3AA-s, és a variátor is. Sok kopás nincs de szíj szerintem forgás iránynak ellentétesen van felrakva. Megy mint a szél fene bántja.
Kitakarítottam a levegőszűrőt (majd befújtam), raktam friss zsírt a km meghajtásba, a hajtás olaját akarom kicserélni a gépkönyv full szintetikus 75-90-ert ír.
Most rendelek 2t olajat, mert itt a helyi boltban kértem full szintetikusat castrol racing 2t: 5500 Ft. Úgy locsoltak fel...
Ilyet veszek vagy 3 dobozzal: http://www.olajshop.hu/motorke...
Hajtóműolajnak meg ezt néztem: Total hajtóműolaj
Aprilia Sr 50 R-be mekkora a gyári görgőméret? Hányszor hányas? Mekkora a súlya? Gyári henger, 17.5 karbi és egy stage 6 pro replica pufó mellé mekkora görgőt rakjak?
Úgy tudom, hogy az a karburátor fűtés lenne. Vízhűtésű motoroknál a hengerfejen szintén van két kijövő csövecske, amin a melegvíz közlekedik. Ezeket kell idekötni (ha van). Egyszer láttam még ilyet eddig, de 100 motorból 99-en nincs ez használva gyárilag. Van olyan is, hogy elektromosan fűtik fel a karburátor torkát. Ekkor egy kis fémházas fűtőpatron van becsavarva a karbi aljába. Azért kell (kellene) ez, mert a felmelegített benzin-levegő keverék jobban párolog. Itt láthatod a két kis csövecskét, ezeken közlekedik a melegvíz a karbin át: http://motoroswebaruhaz.hu/sho...
Még egy kérdés. Az enyémen gyári 12-es manuális szívatós karbi van. http://www.robogoalkatresz.eu/...
Ugyanilyen mint ami itt van. A súbernél van két lyuk ott nekem benne van 2 rész színű csatlakozó mintha lehetne oda valamilyen csövet dugni. Sejted, hogy mire lehet való? Vagy vak lyuk?
Műanyag? Eddig fémből láttam ilyeneket. Egyébként a két tárcsa közé kell rakni, hogy ne tudjanak közelebb menni egymáshoz. A képen a 14-es. http://www.easyparts.nl/showdr...
Ha jól emlékszem, akkor a rally-nak van két 'sehová' sem menő csöve. Egyik a tank szellőztetés, ez a tank tetejéről jön, egy túlnyomás szelepen keresztül. A másik csövecske a tank betöltőnyílás melletti tálcáról jön, és levezet a földre, ha esetleg mellétankolnál.
Ma átnéztem az újonnan vásárolt gépet. 3 cső jön a tanktól. 1 benzin, 1 olaj, 1 ami az aljához visz mint valami túlfolyó. Ez miért van? Meg tudja valaki mondani?
Én folytatom. Maximum 2000-es évjárat, lehet és hiányzik az első sárvédő is. Lámpa használtan egy 10-es, első sárvédő szerintem szintén, aztán lehet gondolkodni, hogy miért is hiányzik mindez. Biztosan utolértek vele valakit. Felejteném.
"Érvényes magyar okmányokkal..." Ezen meg különösen behalok. Talán rendszáma is van? Törzskönyve is? Ha igen, akkor.... Emberek, próbáljunk már meg olvasni a sorok között......
Én egy kicsit lelakottnak látom. És ha a szemem nem csal, akkor az első lámpáról hiányzik a plexi. Hiányzik a hátsó sárvédő is. Milyen jó is esőben motorozni egy ilyennel. Én direkt vettem az enyémre emiatt. Azonkívül miért is van a kapunak támasztva? Talán hiányzik a sztender is? Vagy esetleg törött? Ezek miért nincsenek kiemelve a hirdetésben? Több hirdetésben olvastam hogy "gyári kulcs". Az enyémnek is gyári kulcsa van. Tényleg erre gerjednek az emberek?!..... Sok sikert annak aki ezt megveszi.
Feldobtak ma 2darab 2003as Sr-t ...... 110.000ért ......
Pofára nem is voltak csúnyák. Magyar papírok, gyári kulcsok stb ....
Délelőtt foglalt volt a mókus, mostanra meg elment mind a kettő
Sziasztok:)
Na eljött pár újításnak az ideje.34ezer km után megkapta a gyári henger az első felfúrást és új dugattyút,főtengely centír,vízpumpacsere stb.ez volt tavaly nyáron úgy hogy büszke vagyok rá:).használtam jó sokat(most 36e van benne),szeptemberben leraktam és most vettem elő áprilisban. következőt produkálja:
gyújtást ráadom rendesen búg indító teker de 3-4 fordulás után a szokásos indulás nem megy végbe..vagy ha igen nagyon halkan beröffen és le is fullad.ha sikerül gázadással beröffentenem akkor fel kell pörgetni 1x hogy stabilan pötyögjön normál alapjáraton.nagyon erőtlennek tűnik az indítás.véleményetek szerint mi okozhatja?kompressziót nem tudom megmérni de arra gyanakszom hogy az a ludas.mivel még nem volt ilyen problémám ,kérlek lássatok el pár tanáccsal.pár éve olvasgattam több ezer hsz-el ez előtt hogy csináltátok a kompresszor felújítást.hogy kell nekifogni?valahogy megmérem a kompressziót .mennyi az egészséges érték?leírnátok a felújítás menetét?tapasztalat minden jöhet, Megköszönném!:)
Nézegetem.
De gyakorlatilag igen.Még egy-két terv van körvonalakban de apróság.
Főleg futóműben és festésben.
Legalább 3-5 évre elég lesz nekem.
Után jöhet az 1050-es.
Azt hittem, hogy NOS-t kell bekötni oda.
Egyébként hozzá nem nyúlok, marad minden gyárin. 2000-res évjáratként hirdették, de 97-es. Sokat jártak vele sajnos sóban, de nem vészes. Leszedtem a deknit, szíj valami yamaha 3AA-s, és a variátor is. Sok kopás nincs de szíj szerintem forgás iránynak ellentétesen van felrakva. Megy mint a szél fene bántja.
Kitakarítottam a levegőszűrőt (majd befújtam), raktam friss zsírt a km meghajtásba, a hajtás olaját akarom kicserélni a gépkönyv full szintetikus 75-90-ert ír.
Most rendelek 2t olajat, mert itt a helyi boltban kértem full szintetikusat castrol racing 2t: 5500 Ft. Úgy locsoltak fel...
Ilyet veszek vagy 3 dobozzal:
http://www.olajshop.hu/motorke...
Hajtóműolajnak meg ezt néztem: Total hajtóműolaj