Arra figyelj, hogy ezekhez a görgőkhöz adnak kenőanyagot is (ha ketté hajtod a csomagolókartont megtalálod) csak nagyon vékonyan kend be a görgőket, egy fülpucolóval!
Aha, köszi. Akkor szerzek egy másik pipát rá. Az mindenesetre érdekes, hogy mennyivel hosszabb ez az NKG. Így nagyobb lesz a kompresszióm. Biztos nem üt bele a dugattyú?
Az a jó méretű gyertya, amit most vettél! Valószínűleg lecserélték a pipát a másik rossz gyertya miatt, tehát az új gyertyához megfelelőt kell feltenned helyette!
A CPR8E-t felejsd el , ha ismét gyertyát veszel akkor Champion RG6YCA.
Sziasztok. 2002-es ditech-emben (morini) akartam gyertyát cserélni most CR9E volt benne, még a nagykátai szerelő rakta bele, holott tudom hogy CPR8E kéne bele :-) (Polini 70 van benne egyébként)
Olvasgattam külföldi fórumokat és azt írták hogy a ZMR7AP-től aztán nagyon jó lesz (jelenleg alapjáraton ki-ki marad 1-1 ütem). Vettem egyet (ZMR7AP 6914), de ez nem is hasonlít a CR9E-re. Az elektróda rész mélyebben van, tehát jobban belelóg a hengerbe + a pipa oldalán nem a vékony menetes hanem a vastag kupakos amit persze nem lehet letekerni...
Ez tényleg nem bele való, vagy én vagyok béna?
szia meg van a hiba ? én most találkoztam evvel a jelenséggel csak nem indulásnál hanem menet közben . elgyengül aztán erőre kap ha ugyanaz a hiba akkor ne költs rá nem motorhiba, nem gyertya , nem trafó , nem műszer, se gyújtástekercs . szólj ha még csinálja én 240 ft-ból megoldottam
Csak a pénztárcádat könnyíti!
A CPR8E-t felejsd el , ha ismét gyertyát veszel akkor Champion RG6YCA.
Olvasgattam külföldi fórumokat és azt írták hogy a ZMR7AP-től aztán nagyon jó lesz (jelenleg alapjáraton ki-ki marad 1-1 ütem). Vettem egyet (ZMR7AP 6914), de ez nem is hasonlít a CR9E-re. Az elektróda rész mélyebben van, tehát jobban belelóg a hengerbe + a pipa oldalán nem a vékony menetes hanem a vastag kupakos amit persze nem lehet letekerni...
Ez tényleg nem bele való, vagy én vagyok béna?
PLS HELP!
http://www.egumotors.hu/43-sr-...