Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, a Champion az alternatív gyertya, viszont jóval megbízhatóbb, és tartósabb mint az NGK!
Jó a szíj, de teljesen felesleges, hogy kevlár legyen!
Csak a pénztárcádat könnyíti!
Arra figyelj, hogy ezekhez a görgőkhöz adnak kenőanyagot is (ha ketté hajtod a csomagolókartont megtalálod) csak nagyon vékonyan kend be a görgőket, egy fülpucolóval!
azt akarod mondani hogy az a szíj amit belinkeltem jó?
ez a champion a ngk cpr8e -nek a megfelelője?
a kuplungharangot ha leveszem a kuplungnak lekell csúszni a tengelyről vagy azt a nagy anyát le kell előtte tekerni?
Aha, köszi. Akkor szerzek egy másik pipát rá. Az mindenesetre érdekes, hogy mennyivel hosszabb ez az NKG. Így nagyobb lesz a kompresszióm. Biztos nem üt bele a dugattyú?
Sajnos nem, teljesen más a meghajtás!
Az a jó méretű gyertya, amit most vettél! Valószínűleg lecserélték a pipát a másik rossz gyertya miatt, tehát az új gyertyához megfelelőt kell feltenned helyette!
A CPR8E-t felejsd el , ha ismét gyertyát veszel akkor Champion RG6YCA.
Ne agódj, ja a szíj!
http://www.egumotors.hu/743-va... de holvan ennek a szíjnak a mérete vagy valami ? én nem értem mi a francért nem írják oda hogy hányszor hanyas
köszönöm a segítséget ha meglesz minden összerakom és megírom neked hogy bejött a dolog vagy nem
Sziasztok. 2002-es ditech-emben (morini) akartam gyertyát cserélni most CR9E volt benne, még a nagykátai szerelő rakta bele, holott tudom hogy CPR8E kéne bele :-) (Polini 70 van benne egyébként)
Olvasgattam külföldi fórumokat és azt írták hogy a ZMR7AP-től aztán nagyon jó lesz (jelenleg alapjáraton ki-ki marad 1-1 ütem). Vettem egyet (ZMR7AP 6914), de ez nem is hasonlít a CR9E-re. Az elektróda rész mélyebben van, tehát jobban belelóg a hengerbe + a pipa oldalán nem a vékony menetes hanem a vastag kupakos amit persze nem lehet letekerni...
Ez tényleg nem bele való, vagy én vagyok béna?

PLS HELP!
az pigi blokkos ditechre is jó gyári pufóval?
Az alábbi linken, van görgő, gates vagy malossi szíj, és van szettben malossi rugó is, már külön cak kuplungpofát kell keresned!

http://www.egumotors.hu/43-sr-...
ja csak de jó lenne ha ezeket egy helyről belehetne szerezni mert még olyat nem találtam a fene egye meg ahol mind a három alkatrész megvan
Teljesen jó, de az Athena leglább ilyen jó, és jóval olcsóbb!
http://motoroswebaruhaz.hu/spd... akkor ez a szíj jó a vastagsága 8 az jó?
Sima gyári, vagy utángyártottnál nem kell jobb, de ha csak kopott, akkor elég csak a pofákat cserélni!
de akkor még egy nem olyan nagyon drága kuplongot még rászánnék mert a gyári az elég kopott milyen illene hozzá?,
A 16X12-es görgők nem jók, mindenképpen 17X12-es kell!
A ZX árábol ki is jön minden!
ja meg a szíj
az jó lenne nekem pont 7.75g os van csak most mértem ez 16x12 meg akkor csak olyan sárga rugó kell
szia meg van a hiba ? én most találkoztam evvel a jelenséggel csak nem indulásnál hanem menet közben . elgyengül aztán erőre kap ha ugyanaz a hiba akkor ne költs rá nem motorhiba, nem gyertya , nem trafó , nem műszer, se gyújtástekercs . szólj ha még csinálja én 240 ft-ból megoldottam