Azért kérdezem, mert van egy régi SR-em vízhűtéses motorral, már mindene rossz (így vettem), és bár megtudnám csinálni, de nem lenne már gazdaságos nekiállni, ezért elhatároztam, hogy veszek egy körlámpásat, mert külsőre nagyon tetszik. A blokk kérdés azért fontos számomra, mert soha sehol nem hagyott ott a régi sr, pedig amikor megvettem akkor is nagyon le volt lakva, és hát szeretnék ugyanennyire megbízható motort. A mostanit 75ért adom el, és olyan 150körül tervezek, hogy veszek újat. A lényeg, hogy bármely blokkost is veszem, tudom furatni majd, és mindegyik vízhűtéses motor egyformán jó konstrukció?
Üdv! Ez a blokk jobb vagy roszabb mint az első SR vízhűtéses blokkja? Melyik blokk a legjobb a rakétalámpás sr-ben? És amit ajánlotok annak fúrható a hengere, vagy nicasil bevonatos?
Na ez az, de még a színkombinációk sem stimmelnek
ratyiság van pesten .....
1 2 szép Rally akad, de nincs a közelben egy külsőre ilyesmi, motorikusan kifogástalan :
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sr_50_sr50_lc_replik
a-3836901
ami van az meg 2 kiló
Azon kívül, hogy mindkét motor valamiféle összvér, így eladásra felkészítve, nincs semmi furcsa, a jelenleg tapasztalható állapotok szerint, de mint ahogy azt a találó közmondásaink kifejezik,
,,Ameddig lószar van, addig veréb is van", és ,, Olcsó húsnak, híg a leve"
Az lesz ... a próbaúton lehajtom mint a szél
Az mekkora rafkó lenne, ha gyertyaképet is néznék alatta
Megvettem a kupakot a robeszhez ... közel sem az lett amit akartam, mert a terv HJC CS-14 matt fekete/füst plekó lett volna. Erre megláttam egy FM kiárusítást :
- FM - Force Ten Replika / carbon / : 118.000 helyett 19.990 .-
- FM - F101 Pro Head Replica II / carbon / : 100.000.- helyett 19.990.-
Az agyam eldobtam, kaptam a telefont mik a méretek.... Az első 62es, a 2. 60as ..... a méretem többnyire M vagyis 58, de ennyiért gondoltam megéri a 60as a próbát. Kurva nagy volt .... az eladólány kikapta a kezemből, hogy ezt el nem adja nekem
Aztán végső elkeseredésemben elhoztam egy kicsit más fazonú 60as kupakot ami már kicsit jobban fogta a fejemet, de nyomatok még az arcpárnába, mert az nem fog úgy ahogy kéne neki.
FM W10 Martini Racing ... olyan mint a / 2000/ Ford Focus WRC fényezése . 60 helyett volt kemény 17.000.- és nem volt szívem otthagyni .... így ha fényezésre kerül sor sem lesz kérdés sem
Súgok valamit. FBS-t nem használunk hengerfej tömítéshez, márt csak azért sem, mert ecetsavas. Az pedig szépen felmarja az illeszkedő felületeket, ami ilyen helyeken elég ciki lehet....
Szerintem úgy vegyél robogót, hogy alaposan hallgasd meg a hangját, alapjáraton és nagy fordulaton egyaránt. Ezután követezik a próba. Próbáld ki a gyorsulását, és közben a fékeket is alaposan. Nézd át hogy nem találsz-e folyás nyomokat. Gondolok itt a fékekre. benzinre, olajra, mindenre. Sajnos nap mint nap találkozok olyan robogókkal, amik fiatalabbnak vannak hazudva. Nem is értem hogy miért divat ez, de ez van...
áá ahoz nem nyúlkálunk! Nekem az a spanoló volt a hiba oka kicsit viszábbtekertem és jó azota is! Én is mikor elsőnek bekrepált a gép egyből szerelő! 50papírt hagytam ott és a motor nem indult mikor elhoztam de mondtam neki hogy lajikus hozzánemértő szemmel szerintem megkellene lesni áá nem az nem lehet! Jólvan mondom! hazafele vettem egy fbs t ! Hazaérek vizet leengettem hengerfej le hát kicsit vizes volt a dugattyú kitörölgettem fbs el bekentem a tömítést öszepakoltam indítom pöcre indult na azóta nem hordom szerelőhöz! Most csináltattam a blokkot hs tuningnál és pöpec lett
Hát én nem arra gondoltam, mert ami mutatsz az a gázbovden holtjáték állító csavarja, én az alsó pillangószelep határoló csavarra gondoltam, mivel azzal álítod be az alpjárati ellenállás értéket!
Tudod igazából kettő lehetőséged van ha már ilyen tipusú motort vettél, az első az, hogy mész vele ameddig működik, és ha gond lessz vele, akkor viszed a szerelőhőz, és természetesen a tudatába kell lenned, hogy az nem lessz olcsó mulatság! A másik lehetőség pedig az, hogy megismered a működési elvét, a részegységek funkcióit, beszerzed a szükséges infókat, és magad oldod meg az esetleges problémákat, de már csak anyagárban, és azzal a tudattal, hogy tuti meg van csinálva ami elromlott!
Üdv! Ez a blokk jobb vagy roszabb mint az első SR vízhűtéses blokkja? Melyik blokk a legjobb a rakétalámpás sr-ben? És amit ajánlotok annak fúrható a hengere, vagy nicasil bevonatos?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sr_50-576
1514
Az SR-ek nem a robogók alját képviselik. Tehát az áruk sem alacsony.
ratyiság van pesten .....
1 2 szép Rally akad, de nincs a közelben egy külsőre ilyesmi, motorikusan kifogástalan :
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sr_50_sr50_lc_replik
a-3836901
ami van az meg 2 kiló
,,Ameddig lószar van, addig veréb is van", és ,, Olcsó húsnak, híg a leve"
http://www.kepesmotor.hu/april...
Ti láttok valami furcsát rajtuk ?
Az mekkora rafkó lenne, ha gyertyaképet is néznék alatta
Megvettem a kupakot a robeszhez ... közel sem az lett amit akartam, mert a terv HJC CS-14 matt fekete/füst plekó lett volna. Erre megláttam egy FM kiárusítást :
- FM - Force Ten Replika / carbon / : 118.000 helyett 19.990 .-
- FM - F101 Pro Head Replica II / carbon / : 100.000.- helyett 19.990.-
Az agyam eldobtam, kaptam a telefont mik a méretek.... Az első 62es, a 2. 60as ..... a méretem többnyire M vagyis 58, de ennyiért gondoltam megéri a 60as a próbát. Kurva nagy volt .... az eladólány kikapta a kezemből, hogy ezt el nem adja nekem
Aztán végső elkeseredésemben elhoztam egy kicsit más fazonú 60as kupakot ami már kicsit jobban fogta a fejemet, de nyomatok még az arcpárnába, mert az nem fog úgy ahogy kéne neki.
FM W10 Martini Racing ... olyan mint a / 2000/ Ford Focus WRC fényezése . 60 helyett volt kemény 17.000.- és nem volt szívem otthagyni .... így ha fényezésre kerül sor sem lesz kérdés sem
vélemény a gyertyáról?
köszi
az alvázszám alapján?
(Ha nem néztem volna utána akkor én is simán bevettem volna hogy pigi blokos)
Lehet hogy nekem volt szerencsém amikor vettem az enyémet mert azóta nem nagyon találok pigi blokos ditech et ami gömböc
eztse hiszem el hogy 2007 es mivel a régi blokos sr és 2003 07 töl új bokkal gyártoták