De, ha minden tuti a motor körül, akkor már el is adtad .....
Nincs időm körbe járni tolnát-baranyát, mire végre egy leírás szerinti robogót találok ... magamat ismerve a 2. átbaszásnál verekedés lenne és beleszarnék az egészbe
Minden hirdetésben ugyanaz van ... csak az árak térnek el +- 100K-t
Itt Pesten van haver aki, ha kell, megtúrja nekem a nyilvántartást, hogy ez a Pattogi is megnyugodjon. Bevisszük egy állapotfelmérésre és, ha minden klappol, fizetem a 130at + a szállítás felét és ezt a 2 műveletet. Kell még rá 2 gumi, ha igaz ... az 28 .... és ott is vagyok, mintha Pesten megvenném.
Viszont állítod, hogy ezzel nem lesz gond..... Probléma megoldva és mindenki örül .
A benzincsőről pedig annyit említenék, hogy 1 éve felrakott Semperit benzincsövet (rá volt írva hogy benzinálló!), már le kellett cserélnem, mert szét volt repedezve. Csak benzinnel volt használva. Megfogtam hogy alaposabban szemügyre vegyem, erre a kezemben maradt....
Tilos-tilos, mert fosnak tőle. Nem tesztelték ők ezt, csak hallották hogy nem szabad. Annyi hülyeség kering a neten, hogy elképesztő. Mikor én megcsináltam a 'tiszta' etanolos gépemet, mindenki azzal rémisztgetett, hogy majd jól szétmarja a műanyag tankot, a csöveket, meg a karburátorban az úszót is. Erre mit lehet mondani?.... De megértem ha nem akarsz az autódba tankolni, nem is biztatlak erre. Egyébként pedig szomorú hogy mostmár nem is éri meg etanolt tankolni, mert megemelték az árát. Többet kér belőle a motor, így semmi értelme. Azaz egy van, de sokan ezt is vitatják. Ez pedig a környezetvédelem.
Ha túl híg az olaj, akkor többet eszik belőle. Bár erre ritkán van példa. Nézd meg a gyertyát, hogy nem túl kormos-e, majd azt is nézd meg hogy a kipufogó vége nem olajos-e, és nem köpködi-e az olajat indításkor. Keress az olajszivattyú közelében egy csavart, és állítsd lazábbra a bowdent. De azért óvatosan, mert ha beáll a motor akkor ne sírj nekem....
Nekem a Schiller Opel szervizese mondta mikor érdeklődtem, hogy tilos az én opelomba tankolni. Én hiszek neki. Simsonon lévő bármelyik motorboltba kapható benzincsövet tettem bele karbi áztatás miatt és 1 nap múlva nyúlt mint a gatyamadzag. :)
"Megeszi az üzemanyag ellátó rendszert, tönkre vágja azt mondta a szervizes." Ez ebben a formában nem igaz.
"Próbáld meg sima mipolán csövet tegyél bele etanolba. Kis idő múlva nyúlós lesz mint a rágó :D" Próbáltam mindenféle csővel és anyaggal, de semmit nem evett meg, még csak nem is vált "rágóvá". Az etanol nem keverendő a metanollal, mert az utóbbi egy elég agresszív anyag.
Semmit sem számít, hogy milyen olajat teszel bele. Az olajpumpa nyomja és csá. Ez nem 4t ahol több minden számít az olajfogyasztás tekintetében. Persze a 4t másképp eszi az olajat...
Szerintem nem sok a 600km / liter. Hogy miért is? A ditech eszik 1000km/l. Itt 2x a fogyasztás, tehát mondjuk alapesetben az olajfogyasztás is 2x.
De nézzük másképpen. 600 km 5 literes fogyasztással 30 liter benya. Ha 1:30-as keverékkel jár a szekér akkor be is csókolja az 1 litert. Én nem piszkálnám nagyon, mert a főtengelycsapágy és motorfelújítás lehet az ára.
Nekem akkor lettél unszimpatikus, mikor Kintert kezdted heccelni a lopott motor témával. Ő már akkor itt volt a fórumon mikor neked még sr-red tervben sem volt. Nagyon sok motort szétszedett és van tapasztala. Nem tisztem megvédeni, én viszont kíváncsi vagyok, hogy igazat beszélsz-e.
Nincs időm körbe járni tolnát-baranyát, mire végre egy leírás szerinti robogót találok ... magamat ismerve a 2. átbaszásnál verekedés lenne és beleszarnék az egészbe
Minden hirdetésben ugyanaz van ... csak az árak térnek el +- 100K-t
Itt Pesten van haver aki, ha kell, megtúrja nekem a nyilvántartást, hogy ez a Pattogi is megnyugodjon. Bevisszük egy állapotfelmérésre és, ha minden klappol, fizetem a 130at + a szállítás felét és ezt a 2 műveletet. Kell még rá 2 gumi, ha igaz ... az 28 .... és ott is vagyok, mintha Pesten megvenném.
Viszont állítod, hogy ezzel nem lesz gond..... Probléma megoldva és mindenki örül .
"Próbáld meg sima mipolán csövet tegyél bele etanolba. Kis idő múlva nyúlós lesz mint a rágó :D" Próbáltam mindenféle csővel és anyaggal, de semmit nem evett meg, még csak nem is vált "rágóvá". Az etanol nem keverendő a metanollal, mert az utóbbi egy elég agresszív anyag.
ha kell kocsi után kötöm de ez a blokk menni fog:))))
De nézzük másképpen. 600 km 5 literes fogyasztással 30 liter benya. Ha 1:30-as keverékkel jár a szekér akkor be is csókolja az 1 litert. Én nem piszkálnám nagyon, mert a főtengelycsapágy és motorfelújítás lehet az ára.
Ezt te írtad a 26778-as hozzászólásodban. Ha nem kawasaki akkor ez milyen márka? Rakj fel képet a saját motorodról, hogy ne nekem legyen igazam.