Napi szinten ingázom.Igaz csak egy tizes az út.
Viszont szupersport kizárt.Iszonyat kényelmetlen.
Max pályán.
És az ezres egyenlőre.
De ami késik az lassan jön.Tipus kiválasztva.Csak fel kell nőni a feladathoz.
Ez a naked kategória nekem a legélvezetesebb.
Megvallom őszintén, nekem azért kell a makulátlan szett, hogy szétfaragjam. A 2T sportsípot is el fogom rejteni a világ szeme elől ..... mert belepattintom egy lemezből hengerelt tuti kis ál 4T Yoshimura okosságba
Nehogy azt mondjátok, hogy nincs az SR-ben annyi tűz mint egy RSV-ben, mert morcos leszek
Én meg a napi városi közlekedésre nem vennék mást Ditech-en kívűl, a sajátom nyélgázon sem fogyaszt 2 l-nél többet, nem beszélve a 4000 km/1 L olajról. Csak hát a vételnél azt is el kell dönteni, hogy tulajdonképpen mire is kell a motor! Ha folyamatosan csúcsfordulaton üzemel, esetleg még rásegítünk egy sport kipuval hogy még jobban pörögjön vagy + 1000-rel, akkor nem kell csodálkozni azon ha nem bírja sokáig a gyűrődést! A sajátomban, minden gyári, kivéve a variátort a görgőket és a kuplung rugókat, és ha hagyom kipörögni 9000-ig, gond nélkül megy 90-nel!
Én 600-as szupersportokról költöztem robogóra, 50-es semmire sem jó (lassú, sokat fogyaszt, +olaj, zajos), a 125-ös kiválló a városban, nekem 2,3 liter fogyaszt átlagban (csendes, gazdaságos). Ha már országutra merészkedik az ember, akkor 250-es. Ha valaki élménymotorozni akar, akkor 600+++
680-ért adtam el az SV-T.
A büdös életbe nem vennék 125-ös robit.
A mostani gépezet meg nagyon hajtva 6 liert vesz be kellemesen tempósan 5-öt................ha csak úgy megyek vele mint amit egy PCX bir akkor nem lehetetlen a 3,5-4 liter sem.
Sikerült eladnom az Apriliám, köszönöm a tanácsokat! Végül 220 000-at adtak érte, bár aznap még valaki jött volna 250 000-t, csak már az elsőnek megígértem.
Én az SR-t azért vettem, mert takarékoskodni akartam vele. Most őszintén mondhatom, hogy ez a típus nem nagyon alkalmas rá. A karburátoros sokat fogyaszt, így szinte sosem térül meg az autóhoz képest, a befecskendezős meg úgy sz@r ahogy van. Állandóan volt valami kis apró idegesítő baja, soha nem hagyott sehol ott, de mindig köhögött, tüsszögött vagy éppen csak elment az ereje.
Ha valaki engem kérdez, akkor ezt az egész 50 köbcentis 2T-s dolgot elfelejti, leteszi a B125-t és vesz egy rendes négyütemű motort, amivel még spórolni is lehet. Az egyetlen hátrány a B125-nek, hogy a rendszám miatt a közlekedési szabályok nem annyira rugalmasak mint az 50-el.
Ha egy tízes skálán értékelnem kéne a két robogómat, akkor ez lenne az eredmény(10-es a legjobb):
Gondoltam, hogy nem :)
Azért érdekelt, mert te tényleg gondozod és kialakult az "érzelmi" szál .... egy ilyen ember mindig másképp áraz,akkor is, ha kenyérre kell neki. Viszont azt tuti meg lehet venni.
Ha valakinek 62es jó akkor 20forintért istenkirály kupakja lesz : http://www.motorline.hu/compon...
nem tudom mehet-e a reklám, de a linkről eljuttok a többihez is ... 60-62 méretben vannak jó vételek, akár dísznek is.
Ha megnézed a jelenlegi felhozatalt, azt azért látni kell, hogy a mocik nagyrésze Olasz-ból származó lepukkant, de eladásra felkészített, vagy agyontuningolt és már a végét járó gépek teszik ki! Komoly dillemma találni egy ténylegesen frankó gépet, legalábbis idehaza! Én is hasonló gondban voltam, és éppen ezért tanulmányozva a szóbajöhető környező országok közlekedési, és környezetvédelmi szokásait, és döntöttem úgy, hogy Svájcba veszem meg a motort, mégpedig magánszemélytől!
(Külföldi Aprilia forumokból tudtam meg, hogy az USA, GB,és CH-ba egész más motorokat gyártanak, mint az EU más országaiba)
Akkor mond mennyi kell még a 150hez, hogy normális használt Srem legyen ?
Próbálok reális lenni, de ennyinek elégnek kéne lenni egy nem agyonvágott 10éves robogóra
TE mennyit szánnál rá, ha most vennél, illetve mennyit kérnél a sajátodért ?
Láttam Aprilia Habanát ... 2004 160K .... az lesz az enyém. Szétpimpelem azt küldöm 30éves fejjel a szőrmebundában a sportbukó tetején tollaskalapban
Az egyik volt szomszédom / isten nyugosztalja .... elvágta a fűnyíróval a hosszabbítót és a rossz végét akarta arrébb dobni mérgében ... szar halál / rakétalámpás SR-t hajtott fekete/piros kombóban és az 50 végét járta. Kemény volt a kockás favágóingben rajta
Igen, néztem én is ezt .... nagyon szép
Azt viszont nem értem miért nem lehet megjelölni a várost.
Mostanában a legkomolyabb hirdetés amit láttam az egy old sré volt .... feltette a frissen festett robesz képeit, mondom de csini ... olvasom a dolgokat : a motor 5 éve lett ilyenre fényezve, most is ilyen csak kopottabb
Tudom, hogy jó gép az SR ... azért akarok ilyet, de tudod te is milyen kuszaság van ... a sok összetákolt, kamuévjáratos, papír nélküliek közül kéne kibogarászni egy értelmeset, de az árak is össze vissza vannak belőve, hogy ember legyen a talpán aki eldönti mi van. Olyan old srekért kérnek 150et amiért nekem 80at nem lenne pofám és akad 1 2 olyan amin sakkozok, hogy mi lehet vele a baj. Egy öregember bevásárló robogója kéne nekem aki anno a Babetta tempóhoz szokott, de ez baromi ritka
DE itt egy OLD ugyanennyiért : http://www.kepesmotor.hu/april...
és ezen kapásból fényeznem kéne az oldalborítást, mert az a narancs nem kell oda .....
Na legyetek okosak Ugyanaz az ár .... 6 év eltérés, ha mindnek frankó az évjárata
Úgy látom, neked nagyon nem jött össze a morini diteh-el az ismerkedés, ütöd vágod ahol csak tudod, arról már nem is beszélve, hogy a sajátodnak kitépted a lelkét!
Ennyire megtudott szívatni téged?
Én is munkába járok vele karbis Sr nekem 3,5 ben megál .
Pedig nem vagyok egy óvatos vezető
Viszont szupersport kizárt.Iszonyat kényelmetlen.
Max pályán.
És az ezres egyenlőre.
De ami késik az lassan jön.Tipus kiválasztva.Csak fel kell nőni a feladathoz.
Ez a naked kategória nekem a legélvezetesebb.
És a városi közlekedésbe a legjobb
(Van egy 600 asom is amivel a munkábajárás havi szinten 25000 ezer forint a sr ditech kijön 4500 ft ból )
20000 ft megtakaritás havonta
(nemkel félni a trafiktól nemkel adókat fizetni és nemkel műszaki)
Nehogy azt mondjátok, hogy nincs az SR-ben annyi tűz mint egy RSV-ben, mert morcos leszek
Szerintem...
A büdös életbe nem vennék 125-ös robit.
A mostani gépezet meg nagyon hajtva 6 liert vesz be kellemesen tempósan 5-öt................ha csak úgy megyek vele mint amit egy PCX bir akkor nem lehetetlen a 3,5-4 liter sem.
Én az SR-t azért vettem, mert takarékoskodni akartam vele. Most őszintén mondhatom, hogy ez a típus nem nagyon alkalmas rá. A karburátoros sokat fogyaszt, így szinte sosem térül meg az autóhoz képest, a befecskendezős meg úgy sz@r ahogy van. Állandóan volt valami kis apró idegesítő baja, soha nem hagyott sehol ott, de mindig köhögött, tüsszögött vagy éppen csak elment az ereje.
Ha valaki engem kérdez, akkor ezt az egész 50 köbcentis 2T-s dolgot elfelejti, leteszi a B125-t és vesz egy rendes négyütemű motort, amivel még spórolni is lehet. Az egyetlen hátrány a B125-nek, hogy a rendszám miatt a közlekedési szabályok nem annyira rugalmasak mint az 50-el.
Ha egy tízes skálán értékelnem kéne a két robogómat, akkor ez lenne az eredmény(10-es a legjobb):
Aprilia SR 50 Factory Ditech (650000Ft): 2
Honda PCX 125 (690 000Ft): 9
Azért érdekelt, mert te tényleg gondozod és kialakult az "érzelmi" szál .... egy ilyen ember mindig másképp áraz,akkor is, ha kenyérre kell neki. Viszont azt tuti meg lehet venni.
Ha valakinek 62es jó akkor 20forintért istenkirály kupakja lesz :
http://www.motorline.hu/compon...
nem tudom mehet-e a reklám, de a linkről eljuttok a többihez is ... 60-62 méretben vannak jó vételek, akár dísznek is.
(Külföldi Aprilia forumokból tudtam meg, hogy az USA, GB,és CH-ba egész más motorokat gyártanak, mint az EU más országaiba)
Próbálok reális lenni, de ennyinek elégnek kéne lenni egy nem agyonvágott 10éves robogóra
TE mennyit szánnál rá, ha most vennél, illetve mennyit kérnél a sajátodért ?
Láttam Aprilia Habanát ... 2004 160K .... az lesz az enyém. Szétpimpelem azt küldöm 30éves fejjel a szőrmebundában a sportbukó tetején tollaskalapban
Az egyik volt szomszédom / isten nyugosztalja .... elvágta a fűnyíróval a hosszabbítót és a rossz végét akarta arrébb dobni mérgében ... szar halál / rakétalámpás SR-t hajtott fekete/piros kombóban és az 50 végét járta. Kemény volt a kockás favágóingben rajta
Na menjek a picsába mi ?
http://aprod.hu/hirdetes/april...
Messziség
Azt viszont nem értem miért nem lehet megjelölni a várost.
Mostanában a legkomolyabb hirdetés amit láttam az egy old sré volt .... feltette a frissen festett robesz képeit, mondom de csini ... olvasom a dolgokat : a motor 5 éve lett ilyenre fényezve, most is ilyen csak kopottabb
Tudom, hogy jó gép az SR ... azért akarok ilyet, de tudod te is milyen kuszaság van ... a sok összetákolt, kamuévjáratos, papír nélküliek közül kéne kibogarászni egy értelmeset, de az árak is össze vissza vannak belőve, hogy ember legyen a talpán aki eldönti mi van. Olyan old srekért kérnek 150et amiért nekem 80at nem lenne pofám és akad 1 2 olyan amin sakkozok, hogy mi lehet vele a baj. Egy öregember bevásárló robogója kéne nekem aki anno a Babetta tempóhoz szokott, de ez baromi ritka
Ez szépnek tűnik és ha nem több motorból van akkor jó az ára is szerintem :
http://www.kepesmotor.hu/april...
und :
http://www.kepesmotor.hu/april...
ezek közel vannak.
DE itt egy OLD ugyanennyiért :
http://www.kepesmotor.hu/april...
és ezen kapásból fényeznem kéne az oldalborítást, mert az a narancs nem kell oda .....
Na legyetek okosak Ugyanaz az ár .... 6 év eltérés, ha mindnek frankó az évjárata
Ennyire megtudott szívatni téged?